26.

198 10 0
                                    

Sedim u avionu i gledajući kroz prozor razmišljam o mnogim stvarima.. Šta ako ja zapravo nikada ne budem ono što sam bio nekada, mnogo sam se promenio.. Sve se promenilo.. Moje ponašanje, moja kosa, moja kilaza, moj stav, moje mišljenje, moj zivot.. Ja.. Ja sam se promenio.. Svet oko mene se je promenio, u nekim trenucima se samo zapitam, zašto živimo uopšte? Da bi patili? Da bi se mučili, bili depresivni? Jer meni očigledno to ide od ruke.. Život za mene nema smisla.. Možda će nekome glupo zvučati, jer, ipak, ja sam Suga iz BTS-a ja imam sve, i novac i slavu i puno ljudi me voli.. ali dzaba sve to kada i dalje nisi srećan, jer, sreća je ono što čini čoveka, a izgleda da mene čini tuga.. ja sam sastavljen od tuge i od bola.. još kao mali sam bio depresivan i različit, i u BTSu se cak razlikujem, svi su veseli samo sam ja depresivan, uvek je bilo tako i mislim da ce i ostati, koliko god ja vezbao, plesao, svirao klavir.. nista se nece promeniti.. nista mi neće skrenuti misli da toga.. A onda sam pogledao nju.. Yoona.. Jedini put kada sam zapravo bio srećan jeste kada je bila u mojoj blizini... i kada smo bili deca i sada.. uvek je umela da me oraspolozi, kada pobegnem od kuće ona je bila tu, kada sam svirao klavir, ona je bila tu, jedini put kada sam bio srećan je.. kada je ona bila tu.. a sada.. sedi sa Jungkookom i smeje se. Ranije se je samo sa mnom tako smejala, i ja sam se samo sa njom smejao, onako, najsikrenije što sam mogao, jedino njoj nisam mogao da kazem ne... ona me je promenila..

Ona Me Je Promenila | Suga ff Where stories live. Discover now