O M G
"Cao Yoona" rekao je jako meni dobar poznat glas osobe koja je bila u Yoonigevim rukama
"M-Mina??"
"sta je bilo srce?"
"nemoji reci da si.."
"o da jesam Yoona, ti si sad sa Jungkookom"
"znači ovaj plan nije bio da se osvetim Yoongi-u, nego da ti budeš sa njim?"
"sta se desava Yoona, ko je ona?"
"Jungkook polazi napolje, idemo do moje kuće usput cu sve da ti objasnim"
"yoongi idemo u sobu"Jungkook i ja smo krenuli ka mojoj kući i usput sam mu sve ispričala. Ne mogu da verujem sta mi je ta mala kurvica uradila. KAKVA DROLJA. A ON JE JOŠ NASEO NA NJU. KAKAV KRETEN.
"hoćeš da mi kažeš da si od početka mene volela?"
"da.."
"wow, mislim to je dobro, ali zašto si onda bila sa Yoongiem?"
"zato sto sam htela da mu se osvetim rekla sam ti"
"znači ja i ti nismo sada zajedno samo zato što si htela da ga napraviš ljubomornim?"
"ne, ja tebe iskreno volim Jungkook, ti mi nisi nista lose uradio"
"jao bre Yoona"
"ali kako je mogla tako nesto da mi uradi ta mala kurva"
"ne brini, smislicemo nešto, pitacu nekoga iz BTSa da li mozda znaju za ovo"
"hvala Jungkook"
"sve za moju princezu" obrglio me je rukom i poljubio u teme.Yoongi
"Sta je ono bilo??"
"kako sta je bilo Yoongi?"
"rekla si da si došla da posetis Yoonu, zašto si to uradila, sad ce me mrzeti zauvek"
"o Yoongi, nije ti krivo sto je ona TEBE iskoristila kako bi se dočepala Jungkooka"
"sta tebe briga, u ostalom i da me je iskoristila i da nije, briga me je, ako je srećna sa Jungkookom onda neka bude sa njim"
"Yoongi debilu"
"ne Mina, ti si debil, nikada nećeš biti srećna i uvek ces biti ljubomorna na Yoonu, napolje sad"
"kako se usudju-"
"MINA NAPOLJE"Izašla je sva besna, a i ja sam bio. Uzeo sam času koja je bila na stolu i bacio je prema prozoru. Časa se je poklonila, a u tom trenutku je naišao Jimin koga je časa pogodila u ruku i stomak. Posekla ga je. Ohne.
"JIMINSSI!!"
"hyung"
"ČEKAJ IDEM PO JINA I PRVU POMOĆ"Ulazim kod Jina u sobu i vidim kako igra igricu.
"JINE!"
"wow Yoongi polako, sta je bilo?"
"BACIO SAM ČASU I NALETU BESA, ONA SE JE POLOMILA I POGODILA JIMINA, JIMIN, ON, KRVARI POŽURI"
"YOONGI!!!!!!"Odmah je ustao iz kreveta, uzeo prvu pomoć, ja sam bio toliko uznemiren da sam mu sve ispričao 200 na sat za 2 sekunde. Brzo smo sišli dole kod Jimina a on je krvario. Njegove krvi je bilo svugde po podu. Jin se je odmah bacio na posao a ja sam gledao i plakao. Čoveče. Nikad ne bih mogao da povredim ni jednog člana BTSa. Ali nikog,pogotovo ne Jimina. On mi je poput brata, znam ga najduže. Gledao sam kako ga Jin previja i kako mu steže ruku i stomak. Kada je završio, povukao sam Jimina kako bi lakse ustao i odmah ga zagrlio. Uzvratio je zagrljaj i trljao mi leđa. Počeo sam da placem a on me je tesio.
"jiminssi, jako mi je zao, molim te oprosti mi nisam hteo da te povredim molim te"
"hyung uredu je, znam da nisi hteo namerno, moramo da ti napravimo jedan džak za udaranje"
"to je dobra ideja"
"jimine ne znam sta da radim sa Yoonom"
"pusti je Yoongi, neka se i ona sabere malo, vidiš da je ona kurvica iskoristila Yoonu kako bi ti se približila"
"neće se vratiti"
"hoće samo joj daj malo vremena"
"misliš li da je sa Jungkookom?"
"i da jeste, možda je tako bolje, ako je tako srećnija.."
"ok, hvala Jimine"Odvojili smo se iz zagrljaja a ja sam obrisao suze. Samo da sve bude u redu sa njom
__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_
Hej hej svima, zao mi je ako su delovi malo kraći, ali trenutno pišem 3 priče pa ono😂😂💜Ly all💜💜💜
YOU ARE READING
Ona Me Je Promenila | Suga ff
Teen FictionU priči se radi o poznatom Min Yoongi-u koji se zaljubljuje u fana odnosno Army-a, ali kako se stvari menjaju, ona se polako zaljubljuje u drugog člana benda