Ostali su u sobi sa nama, ipak sve delimo, nemamo sta da krijemo jedni od drugih.
"pa.." rekla je nekako nestrpljivo i pomalo uplašeno.
"pa..." hteo sam da budem direktan, ali ipak sam se i ja malo uplašio.
"... Kako to da znas za moju depresiju?" čudno me je pogledala, sa upitnom face, te me je odmah pogledala uplašeno, a zatim odmah sklonila pogled sa mojih očiju.
"ti se stvarno ne sećaš?" ostao sam zacudjen i pogledao je nekako čudno, neodređeno.FLASH BACK
" HAJDE YOONGI!!"
" Ali gde?"
" na jedno posebno mesto"Posao sam za njom, vodila me je u jednu malu kolibicu. Izgledala je, kao za decu od 7 godina, a ne za nas od 15. Bila je sva srećna i nekako, nije marila za bilo koga trenutno oko nas. Kada smo došli, probio zam je uza zid. Izgledala je uplašeno, ali i napaljeno u isto vreme.
" obećaj da nikada nećeš da me napustis" rekla je.
" obećavam da necu Yoona.END OF THE FLASH BACK
" NEMOGUCE" Vrisnuo sam iz sveg glasa, na sta je malo poskocila kao i ceo Bangtan. Odmah sam je zagrlio prejako da nije mogla skoro da diše. Uzvratila je uplašeno istom merom.
"STA?!" ceo Bangtan je uzviknuo u isto vreme.
" vidite momci, ja i Yoona se znamo jos od detinjstva, ali sam ja morao da je napustim zbog bangtan-a"
"wow" rekao je Taehyung.
"paa..-" počeo je Jin
"ne, stob it" prekinuo sam ga, znao sam tačno sta ce da kaze.
"a ajdeee, pusti me da završim" molio me je sa napucenim usnama. Nah ajde dosadan je, prevrnuo sam očima.
"ajdee" rekao sam, te je Jin počeo sa skakuće i da se smeje.
" pa, kada ste već sada zajedno, zašto ne bi počela da provodis više vremena sa nama?" svi su se ucutali na trenutak i gledali začuđeno, odjednom su svi počeli da pričaju u glas i da se smeškaju
" daa, ajde, molim tee!" molili su je i kao zaplakivali na sta sam ja samo prevrnuo očima. Ne mogu da kažem da mi jr bilo sve jedno, ipak mi je ona drugarica jos od detinjstva, ili kako da kazem, prva simpatija. Pogledala me je kao da je tražila moje odobrenje ili sta god.
" vidite, i ako bih to htela najviše na svetu, pogotovo da se družim sa svima vama, mojim idolima, ipak nije posteno prema ostalima."
" ali Yoona molim te, svi znamo da nam je to zabranjeno, ali možemo da kažemo da si Yoongieva sestra ili sta god, molim te." rekao je Jimin.
Prostreljio sam ga pogledom, ali je tačno znao da u dusi mislim drugačije.
" ne znam, ako se Yoongi slaze"
" naravno da da, Yoona, ti si mi kao sestra, to sto smo se udaljili zbog Bangtan-a, to je jedini nacin sada da nas spoji." kada sam to rekao, prvo mi se približila i poljubila me u obraz, pa me je zagrlila, na sta je ceo Bangtan l zavijao u znaku kao da smo slatki, zatim su svi došli u grupni zagrljaj, na sta nisam mogao da se nasmejem.
" pa sada kada je ona tebe poljubila, poljubi i ti nju." rekao je Namjoon.
Samo sam prišao i poljubio je, vrlo blizu usne, skoro ne i u obraz. Izgleda da je primetila da sam zapravo hteo da je poljubim u usta, na sta je izbuljila oči, ali ništa nije rekla takodje.
" IDEMO DA JE SMESTIO U NEKU OD SOBA SA NAMA" živahano je rekao Jungkook.
" DAA" rekli su svi
" ja bih bila najradije sa Yoongi-em, ipak.." wow, stvarno nisam očekivao to, mislio sam sa ce biti samo sa makne linom ili nešto tako. Ništa se nije promenila, ne znam kako je nisam iz prve prepoznao._______________________________________
Heej, nadam se da vam se svidja, zao mi je sto je kratko, ali očekujte duže delove uskoro i sve
Ly all peace ✌️🌺💜
YOU ARE READING
Ona Me Je Promenila | Suga ff
Teen FictionU priči se radi o poznatom Min Yoongi-u koji se zaljubljuje u fana odnosno Army-a, ali kako se stvari menjaju, ona se polako zaljubljuje u drugog člana benda