16.

289 10 0
                                    

Jungkook

Sedim sa Yoongiem u sobi i razmišljamo gde Yoona može biti. Nigde mi ne pada na pamet, ja je ne znam bas toliko dobro. Yoongi je zna bolje od mene 100 puta ali i dalje ne zna gde moze da izadje. Plašim se, sta ako se ne vrati.
"Jungkook telefon ti zvoni u kuhinji" odjednom čujem Namjoona. Krenuo sam ka kuhinji i uzeo telefon u ruke. Prvo sam se ponadao da je Yoona. Nepoznat broj? Da se javim? Možda je neki fan. Ma sta me briga.
"halo"
"vi ste Jungkook?"
"da, izvolite?"
"dobro veče, izginite na smetnji, ali vaša devojka, ako sam dobro razumeo, Yoona se zove, se malo napila ovde u klubu i mislim da bi trebalo da dodjete da je pokupite, došla je biciklom, mislim da nije u stanju ni da hoda a kamo li da vozi biciklu" kada sam čuo te reči ostao sam bez teksta. Zašto devojka? Kako devojka? Možda je rekla drugarica a da je pogrešno razumeo, sigurno je to.
"da evo dolazim odmah, koji je to klub?"
"Dark Angel"
"ok dolazim odmah, molim vas čuvajte je dok ne dodjem"
"ok doviđenja"
Čoveče, sta da kazem Yoongi-u? Da ode možda on po nju? Ne, ona je rekla da ja odem po nju, da trenutno želi njega da vidi, dala bi njegov broj. Idem ja. Nekako cu se povući pored Yoongia. Izašao sam iz kuhinje i prolazio kroz dnevnu gde sam u prolazu uzeo ključeve od auta.
"Kook gde ćeš?" sranje, Yoongi
"idem u klub jedan, zvala me je drugarica, nešto joj je loše pa da joj pomognem da ode do kuće"
"a da kojim slučajem ta tvoja drugarica nije Yoona?" na to pitanje sam se malo unervozio ali sam ostao hladan i glumio da kao da me nije pitao to pitanje.
"ne Yoongi, da je ona rekao bih da ti odeš po nju"
"aha dobro, pazi se Kook, i ako saznaš gde je Yoona, zovi me odmah"
"važi Hyung"
Izašao sam iz kuće i uputio se ka garaži. Jedna bicikla je falila. Njena bicikla je falila. Oh Yoona sta si zaboga uradila. Dok se vozio prema klubu sklapao sam kockice. Posle velike svađe, otišla je verovatno da se provoze i pribere misli, ali joj se bes nakupio i odlučila je da se razvedri i napije. I uspelo joj se, wow. Taman kada s shvatio sve sta se desilo, stigao sam ispred kluba. Bože pomozi. Ušao sam u klub nadajući se da me neće prepoznati, stavio sam masku preko lica tako da valjda nece skontati. Prišao sam do šanka i jedan visoki dečko crne kose mi se obratio.
"izvinite, zvali ste me da dodjem po devojku"
"da, vi ste joj dečko, Jungkook?" ne mogu da verujem da cu ovo reći
"da, taj sam"
"odneli smo je u sobu, možete ostati sa njom tamo i da prespavate, pošto ste iz BTSa" znao sam..
"ok ostacu sa njom gore"
"pratite me"
Odveo me je do sobe i dao mi ključeve. Zahvalio sam se i polako otključao, ušao u sobu i ponovo ih zaključao. Ležala je na krevetu i gledala u jednu tačku.
"Y-Yoona?" moram da priznam da sam bio malo uplašen.
"ohh Jungkook stigao si" rekla je nekako, sexy glasom
"jesi li dobro?"
"sada kad si ti tu da" sta se desava sa njom?
"ajde leži spavaj"
"nee" huh?
"sta- zasto?"
"ne spava mi se"
"pa sta hoćeš da radis?"
"hajde malo da se igramo" rekla je zavodnicki, napalio sam se od njenog glasa mogu da kažem. Saberi se Jungkook, seti se Yoongia.
"Yoona ne, pijana si"
"ali Jungkook ja to želim"
"ali ja ne želim da upropastim nekome vezu Yoona, pogotovo ne Yoongi-u"
"da li si siguran da ne zelis, znam da želiš to više od svega daddy" na to Daddy sam se malo zbunio ali i jos vise napalio. Ne mogu vise da izdržim.

⚡SMUT⚡

Kako je ležala na krevetu. Okrenula se na leđa, te sam odmah legao preko nje. Gledao sam je pravo u oči. Polako sam prošao njenom vratu i ljubio ga. Ježila se od mojih poljubaca, osetio sam to dok sam polako prolazio rukom preko njene butine. Ruka mi je klizila preko njene butine preko njenog dupeta gde bih se zadržao i palo ga pomazio a zatim došao do njenih leđa ispod majice. Bila je u biciklistickim helankama i majici. Polako sam sa njenog vrata spuštao poljube do ključne kosti i vraćao ih do njenih usana. Imala je usne mekanije od bilo čega ma svetu. Zastala je. Upitno sam je pogledao a ona mi je skinula majicu. Zatim sam i ja njoj isto uradio. Skinuo sam joj i helanke, patike nije imala, bile su joj pored kreveta, pa sam i ja koje izuo i stavio ih tamo. Zatim sam i ja skinuo farmerice. Ostao sam samo u boksericama a ona u brusu i gaćama. Odmeravao sam joj telo i oblizivao usne. Imala je tako prelepo telo. Legao sam opet na nju i ljubio je. Sve dok mi nije ponestalo vazduha, onda smo se odvojili i kada sam uzeo malo vazduha, spuštao sam polako poljubce ka njenoj ženskoj zoni. Tu sam zastao. Skinuo sam joj gaće i brus i počeo da je izjedam iznutra dok je ona puštala glasove uživanja na sta sam se još više napalio. Brzo sam ubacio jedan prst u nju, oa zatim drugi, i treći, dok je ona samo teško disala i puštala glasove. Pomerao sam the prste u njoj a ona se je jezila na svaki moj pokret u njoj. Nisam mogao više da izdržim. Skinuo sam bokserice i ubacio svog prijatelja u nju. Na to je jauknula i procedila kroz teške uzdisaje i kroz zube
"Jungkook polako, ovo mi je prvi put, molim te"
Nisam imao namere da je povredim tako da sam čekao znak kada da krenem da se pomeram. Klimnula je glavom i krenuo sam polako se krećem u njoj. Išao sam polako prvo napred nazad je ona uživala i ispuštala glasove. Znao sam da je bolelo, ali sam bio najpazljiviji što sam mogao. Odjednom sam čuo kako je rekla "brže Jungkook, brže" tada sam i ja počeo da idem sve brže i brže dok je ona jako jako teško disala i suzdrzavala bol.
"Jungkook-"
"znam i ja cu"
Tada smo oboje svrsili i ona je samo izdahnula. Polako i nežno sam izašao iz nje i obukao joj donji veš kao i sebi. Legao sam pored nje i zagrlio, ona mi je uzvratila zagrljaj.
"uživala sam Jungkook, hvala ti"
"ne znam da li je bilo pametno, ne znam sta ce Yoongi da kaze"
"zasto Yoongi mora da zna za ovo"
" zato što mi je prijatelj Yoona"
"i meni je dečko pa si mi ti bio prvi" na tu pomisao sam se nasmejao
"u pravu si, samo se nadam da ces se sećati nečega ujutru"
"Jungkook nisam toliko pijana"
"nadam se da neces zazaliti ovu odluku"
"nadam se da neces i ti Jungkook"
"nikada neću"
Ležali smo neko vreme i u jednom trenutku sam video da je zaspala. Poljubio sam joj nežno usne i odmah posle toga i ja zaspao.

Ona Me Je Promenila | Suga ff Where stories live. Discover now