"HEY! GENÇLİK BİR BAKIN HELE!"

12.8K 793 135
                                    

Öncelikle bunu yeni bölüm zanneden arkadaşlardan çok çok özürler  diliyorum.

Bu bölümü yazmamdaki amaç ; hikayemin ciddi anlamda okunmaması. İnanın bu gerçek beni çok üzüyor...

Mislina, Eylül, Ada, Azra,Gökçen
Rüzgar,Serkan,Volkan,Poyraz
Ve Enes  den oluşan KARANTİNA
Ailemiz beşbin okuyucuya kavuştu. Ama malesef son bölümler azar azar okunuyor.

Ne kadar çabalarsam çabalayım okuyucu kitlesi yükselmiyor. Siz hikayemi okumadıkça kendimi 3 çocukla sokakta kalmış gibi hissediyorum.

Neyse çok uzatmıyacağım. KARANTİNA  kötü gidiyorsa yazında daha bölüm atıpda kendimi yormayayım.

Ama bu konuda güzel yorum yapan ve oylayan arkadaşlarıma çok çok teşekkürlerimi iletiyorum. Onlarda olmasa işimiz yaş.

Şu konuşma belki sizlere son konuşmam. Şimdiye kadar iyi kötü, yardımcı yardımsız, bütün yorumlarınız ve oylarınız için aşırı aşırı aşırı teşekkürler. Galiba bu aralar da şu "aşırı"
kelimesini aşırı  kullanıyorum sjsjsjsjsjsj.

Neyse güzel insanlar. Şimdi KARANTİNA m sizlere emanet. Sizler 11-A  ve 10-A  nın kalıp kalmamasına karar vericeksiniz.

Şimdiden herşey için teşekkürler.

Belki yaparsınız diye söylüyorum;
alttaki yıldıza basıp oylar ve konuşma baloncuğuna basıp yorumlarınızı atarmısınız?

Sizler seviyorum. Emin olun
10-A ve 11-A  da sizleri çok seviyor.

Konuşmam sizlere biraz emir verici gibi geldiyse lütfen kusuruma bakmayın. Ama malesef mizacım böyle. Sizleri seviyor ve öpüyorum.

Bana bu hesaptan yada Wattpad den ulaşabilirsiniz. "SORULARINIZ" varsa cevaplarım.

Esen kalın...

KARANTİNA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin