23.BÖLÜM: "CEZA MI ÖDÜL MÜ?"

10.9K 503 371
                                    

MİSLİNA SU YILMAZ...

Odaya girer girmez burnuma şu klasik jastane kokusu doldu. Oldum olsası bu kokuyu hep sevmişimdir. Yanlış anlamayın psikopat değilim. Sadece hoşuma gidiyor. Örneği uhu yada tiner kokusuna da bayılırım. Bağımlı olduğumdan değil. Sadece hoşuma gidiyor.

Azra sıritarak cam kenarındaki yatağa oturdu. Bende onun tam karşısındaki yatağa annemin benim için hazırladığı bavulu koydum. "Ne o?"dedim. "Ağızın kulaklarına vuruyor?"

Sırıtışı yüzünde iyice yayılırken "Şimdi biz Poyraz la çıkıyoruz dimi?"diye sordu. Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim ve "E yani."dedim.

Azra verdiğim cevapla kahkaha attı. "Kızım manyakmısın?"diye sordum. Kahkahasını zar zor durdurdu ve ve "İnanamıyorum ya"dedi. Hızlica yataktan kalktı ve yanıma gelip sıkıca sarıldı. Tabi bende ona sıkıca sarıldım. Ayrıldığımız da dokunsan ağlıyacak kıvama gelmişti. "Ne olduu?"diye sordum son harfi uzatarak.

Derin bir nefes aldı ve "10-A izin vermezse?"diye sordu. Doğru ya 10-A!

Ellerimi Azra nın yanaklarına yerleştirdim ve "Biz seninleyiz. Başkası kimin umrunda?"diye sordum. Yüzüne buruk bir tebessüm yerleştirdi. "Sözmü?"diye sordu.

"Söz."

Ellerinin tersi ile göz yaşlarını sildi vr "Kantine iniceğim acıktım. Gelicekmisin?"diye sordu. Aslında inerdim ama kendimi yorgun hissediyordum. Biraz dinlensem iyi olucaktı.

Başımı iki yana salladım ve "Yok ya biraz halsizim. Sen in. Hem yarın annemler gidicek ya onların karşısına böyle çıkarsam öldürürler beni."dedim. Sonlara doğru gülmüştüm.

Azra başını salladı ve "Peki. Almamı istediğin birşey varmı?"diye sordu. 1 2 sanie düşündükten sonra "Varsa elmalı kurabiye ile çay al."dedim. Sonra bavuluma bavuluma uzandım ve "Dur bekle para vereyim"dedim. "Saçmalama!"dedi ve ben daha ağızımı açamadan odadan çıkıp gitti. Ne iyi arkadaşlarım var ya.

Azra çıktıktan sonra telefonumu ve kulaklığımi çıkardım. Müzik listemde gezinirken sıkıldım ve 'Karışık çal' a bastım. Müzikler karışık çalıyordu. 1 2 müzik çaldıkdan sonra Norm Enderin 'Sadece Dinle' rap i çalmaya başladı. Rap dinlemeyi severdim. Özellikle bu tarz olanları.

Kısa bir müziğin ardından sözler gelmeye başladı.

"Arkana yaslan sadece dinle,
Herşeyi boşver bu şarkı çalsın.
Birkere olsun kalbini dinle,
Kuralları bırak sınifta kalsın.

Sensizlik vede sessizlik var,
Duyup da kabul edemediğin bir yankı.
Unutmak mi salla bu densizlik,
Seni severmi olsa kalbin haklı.

Vazgeçmek korkakların işidir,
Saramazsın kanatırsa gönlünü.
Pişmanlık gelecekteki eşidir,
Keşkelerle çürütürsün ömrünü.

Geçmişin sorar ve şimdi nerede?
Anılar hep yorar adınsa matem.
Gölgeler sarar geceler içinde,
Batmamış bir gün kalirsa zaten.

Mutlu olursun kandır kendini,
Herkes kendi kabuģuna çekilmiş.
Aynalar hatirlamazsa ismini,
Beden de gençliği terk edilmiş.

Zindan olursa bir dört duvar arası,
Ellerinle gözleri bağlarsın.
Izleri kapanıp geçmez yarası,
Çağresizce haykırıp ağlarsın.

Hepsine lanet bunu görme sakın!
Çok mu büyüksün beni duyma sakın!
Gerçeği sırtı dönüp kaçmak için,
Seni seven elleri hiç tutma sakın!

KARANTİNA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin