You're my everything
Part _ 1
မနက္ေစာေစာနားထဲက်ယ္ေလာင္စြာၾကားလိုက္ရတ့ဲအသံ 'အိုပါး အိုပါး ျမန္ျမန္ထ ထပါဆို' Ri မ်က္လံုးမပြင့္တပြင့္န႔ဲ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေက်ာင္းသြားဖို႔ မုန္႔ဖိုးယူဖို႔အတင္းႏိႈးၿပီး ေတာင္းေနတ့ဲ Ri ညီမေလး Minzy.
Minzy_ အိုပါး အိုးပါး ထေတာ့ ျမန္ျမန္ထပါဆို သူ႔ကိုႏိႈးရ တာန႔ဲတင္ ေက်ာင္းေနာက္က်ေတာ့မယ္ အိုပါး!!ထပါဆို
Ri _ Minzy ya ဘာလို႔အ့ဲေလာက္ေတာင္ေအာ္ေနရတာလဲ ေျပာ ဘာေျပာစရာ႐ွိလို႔လဲ????
Minzy_ ညီမေလးေက်ာင္းသြားေတာ့မွာ အ့ဲတာမုန္႔ဖိုးယူမ လို႔ အိုပါးကို ႏိႈးေနတာေလ ထပါေနာ္..
Ri _ Minzy ya အိုပါးက တစ္ညလံုးအလုပ္လုပ္ထားရ လို႔ ပင္ပန္းၿပီးအိပ္ေနတာသိရ႕ဲန႔ဲ အ့ဲေလာက္ေအာ္ႏိႈးေနရ လားကြာ တစ္ရက္ေလာက္မုန္႔ဖိုးမယူပဲသြားပါလား.
Minzy _ မရဘူး မရဘူး အိုပါး ေပးပါေနာ္ ေပးမုန္႔ဖိုးေပး မေပးရင္ ေအာ္ငိုမွာေနာ္ ေပးပါ အိုပါးကလည္း Ri မၾကား သလိုလုပ္ၿပီးဆက္အိပ္ေနပါေလေရာ. သူ႔ေနာက္မွာ တဟင့္ဟင့္န႔ဲငိုေနတ့ဲ သူ႔ညီမေလးရ႕ဲ အသံလည္းၾကားေရာ
"ေအာင္မေလးကြာ မုန္႔ဖိုးေလးမေပးတာကို ငိုေနလိုက္တာ မ်ားကြာ ကေလးေလးက်ေနတာပဲ လူကျဖင့္ အထက္တန္း ေက်ာင္းသူျဖစ္ေနၿပီ မ႐ွက္ဘူးလား" လို႔ minzy ေခါင္း ေလးကို ကိုင္ရင္းေျပာလိုက္တယ္.
" မ႐ွက္ပါဘူး အိုပါးက မေပးပဲ စိတ္ပုပ္ေနတ့ဲဟာကို" အင္းပါကြာ ဟုတ္ပါၿပီ ငိုမေနန႔ဲေတာ့ သြား အိုပါးအံဆြဲထဲ က ပိုက္ဆံအိတ္ယူေပး "ေရာ့_ မုန္႔ဖိုး စာလည္းႀကိဳးစား သင္ေနာ္" "ဟုတ္က့ဲ အိုပါး ဒါဆို ညီမေလး ေက်ာင္းသြား ေတာ့မယ္"ဆိုၿပီး Ri ကို ဖက္ၿပီးႏႈတ္ဆက္ကာ အခန္းထဲက ေနခုန္ေပါက္ေျပးထြက္သြားတ့ဲသူ႔ညီမေလးကိုၾကည့္ၿပီး "အခုထိကိုကေလးစိတ္မေပ်ာက္ေသးဘူး"ဟုေျပာၿပီး ျပံဳး ေနေလရ႕ဲ .........." ဟူးးး ျပန္အိပ္လို႔လည္းရမွာမဟုတ္ဘူး" မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး သူ႔အေဖရ႕ဲ သစ္သီးဆိုင္သြားဖို႔ဆံုးျဖတ္ လိုက္တယ္ မ်က္ႏွာလည္းသစ္ၿပီး ဗီဒိုေလးဖြင့္ကာ အျပာေရာင္ တီ႐ွပ္ေလး န့ဲဂ်င္းေဘာင္ဘီ ဝတ္ကာ
" အေမ မနက္စာ ဘာထားခ့ဲလည္းမသိဘူးဆိုၿပီး" ထမင္းစားပြဲသို႔သြားၿကည့္ "ဝါးး အေမက မနက္စာ ဂင္ဂ်ီ ထမင္းေၾကာ္ေပးခ့ဲတာပဲ ဆြဲၿပီေဟ့" ဆိုၿပီး မနက္စာစား ေသာက္ၿပီး စက္ဘီးေလးထုတ္ကာ သူ႔အေဖသစ္သီးဆိုင္ အသြား လမ္းအေကြ႔တစ္ေနရာတြင္ "ကြၽီ!! ဒုန္း ဒုန္း ဒုန္း "
အ႐ွိန္ျဖင့္ေမာင္းလာေသာ အနက္ေရာင္ကားတစ္စီးျဖင့္ တိုက္မိၿပီး လူေရာစက္ဘီးပါ လမ္းေဘးသို႔က်သြားသည္. ေျခေထာက္တို႔လက္တို႔မွာလည္း ပြန္းပ့ဲကုန္ၿပီးေခါင္း ေပါက္သြားသည္. ဒါေပမယ့္ အ႐ွိန္ျဖင့္ေမာင္းလာေသာ ကားသည္ လံုးဝမရပ္ပဲ ဆက္ၿပီးေမာင္းသြားတယ္.Ri ေလး ေခြေခြေလး လဲေနရာမွ ကုန္း႐ုန္းထၿပီး"ေတာက္!! ဒီလူေတာ္ေတာ္လူစိတ္မ႐ွိတာပဲ သူ႔ေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္လံုးဒီေလာက္ထိျဖစ္သြားတာေတာင္ ခဏ ေလးေတာင္ဆင္းမၾကည့္ပဲေမာင္းထြက္သြားတယ္ လူစိတ္ မ႐ွိတ့ဲ လူယုတ္မာ"ဆိုၿပီး ေျပာေျပာဆိုဆိုန႔ဲ စက္ဘီးေလး တြန္းၿပီး ေထာ့န႔ဲေထာ့န႔ဲ န့ဲ သူ႔အေဖဆိုင္ကိုသြားတယ္.
အ႐ွိန္န႔ဲေမာင္းလာတ့ဲ အနက္ေရာင္ကားက Kwon Ji Yong ဆိုတ့ဲလူ ေမာင္းလားေသာကားျဖစ္သည္.