Κεφάλαιο 14

109 25 7
                                    

"Θέλω να μείνω μαζί σου" λέει κι εγώ ευτυχώς μπορώ να την ξεγελασω. "Δεν είδες όμως το δωμάτιο σου εκεί έχει το στέμμα σου" λέω και αυτή τρέχει αμέσως σαν μικρό παιδί.

Κλειδώνω την πόρτα και επιτέλους μπορώ να κοιμηθώ.

[...]

"Είμαι ένας άλλοςςςς ζω σε παράνοιαααα τον εαυτό μου βριιιισκω σπάνιιια. Φλέβα η ψυχή μουυυυ φτάνει στο σώμα σου αίμα το λαααθοοος πάνω στο σώμα σουυυ" ακούω πρωί πρωί την φάλτσα φωνή της. Έλεος έχει και φωνή αυτός ο διάολος;

"Καλημέρα αλεξ μουυ" λέει και έρχεται να με αγκαλιάσει ενώ εγώ με το ζόρι ανοίγω τα μάτια μου.

"Τι κάνεις γαμω;;" φωνάζω και αυτή αμέσως μαζεύεται.

"Σ-συ-γγνώμη δ-εν η-ξερα ο-ο-τι η-ταν κ-ακο" λέει φοβισμένη κι εγώ μετανιώνω που της μίλησα έτσι.

"Εεε συγγνώμη που σου φώναξα απλά μόλις ξύπνησα" λέω και αυτή χαμογελάει και χωνεται στην αγκαλιά μου. "Σε συγχωρώ" λέει και με σφίγγει.

"Θα με πας βόλτα;" λέει και τραβιέται για λίγο από πάνω μου. "ΟΧΙ" λέω και απομακρύνομαι.

"Γιατί;" λέει απογοητευμένη. "Υποτίθεται ότι είμαστε παντρεμένοι και πρέπει να κάνουμε χαρούμενο ο ένας τον άλλον" λέει και δεν μπορώ να της αρνηθώ. "Καλά.." Λέω απλά και αυτή αρχίζει να χοροπηδάει σαν Κατσίκη. "Σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ" αρχίζει να λέει και να με φιλάει στο μάγουλο.

"Ναι καλά...πήγαινε να βάλεις τίποτα στην μούρη σου τώρα" λέω και αυτή τρέχει να ετοιμαστεί.

Έχει περάσει μισή ώρα και αυτή ακόμη δεν κατέβηκε έτσι αποφασίζω να πάω να δω τι κάνει.

"200 στην στροφή και με ρωτάνε μαμα; Όχι δεν είναι μαμααααα" τραγουδαει και δεν μπορώ να την ακούω άλλο.

Μπουκαρω στο μπάνιο ενώ αυτή προσπαθεί να κρύψει το σώμα της.

"ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;;; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣΣΣΣ!" Φωνάζει αναστατωμένη κι εγώ γελάω με την αντίδραση της.

"Είμαστε παντρεμένοι και θα κάνω ότι θέλω εγώ μωρό μου. Γι'αυτό βγάλε το σκασμό και τελείωνε!" Λέω και φεύγω.

Δεν πρόλαβα να παρατηρήσω το σώμα της πολύ πέρα από κάποια σημεία που ήταν εντελώς γυμνά μπροστά μου.. όπως τα υπέροχα βυζ-

Εννοώ το υπέροχο μπούστο της.

Θα μπορούσα να κάθομαι και να χαζεύω το σώμα της με τις ωρες.. είναι πραγματικά τόσο όμορφο.

The Bitch I'ts Hurts? Where stories live. Discover now