Σηκώνω το κινητό και το τοποθετώ στο αυτί μου.
"Παρακαλώ;;" λέω περιμένοντας απάντηση αλλά προφανές ήταν πως δεν θα έπαιρνα...
"Με ακούς γαμημένε Αργύρη δεν ξέρω σε τι με έχεις μπλέξει αλλά θα βρω τρόπο και θα σε χώσω μέσα να θυμάσαι τα λόγια μου ηλίθιο τέρας της κοινωνίας!" Λέω αλλά αργότερα καταλαβαίνω πως το είχε κλείσει ήδη.
Είναι πολύ περίεργο το γεγονός ότι καλεί τον αλεξ ενώ εκείνος μου είχε πει ότι είχε βγει και μάλιστα βίαια από την συμμορία.
Χιλιάδες σκέψεις διαπερνούσαν στο μυαλό μου καθώς κατευθυνόμουν έξω από υο σπίτι.
Πρέπει να βρω τον αλεξ! Μόνο αυτός μπορεί να με διαφωτίσει!
Βγαίνω από το σπίτι και το βλέμμα μου πέφτει αμέσως στο σπίτι μου απέναντι. Υπάρχουν άνθρωποι μέσα και φαίνονται από το παράθυρο. Τι στον πεοντα συμβαίνει παλι;;;
Πλησίασα το παράθυρο και κοίταξα διακριτικά μέσα. Ο Άλεξ τι δουλειά έχει εδω;;;;;;; δεν καταλαβαίνω τίποτα.
Ένας περίεργος τύπος είναι απέναντι του και μιλάνε. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να ακούσω τι λένε... γαμω την κολωμονωση...
Κάτι ένιωθα να γαργαλάει το υπέροχο μου ποδαράκι και ούρλιαξα.. Δεν φοβάμαι τις γάτες οκκκκ;;; απλά δεν την είδα!
Γαμωτο γαμωτο γαμωτο!
Με άκουσαν. Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ στο σπίτι του Άλεξ και μπαίνω μέσα. Προσπαθώ να σκεφτώ τι στον πούτσο έχει γίνει. Όλα είναι μπερδεμένα.
Κάθομαι στον καναπέ και περιμένω το τέρας της κολάσεως να έρθει για να μου εξηγήσει.
Περιμένοντας τα βλέφαρα μου άρχισαν να βαραίνουν κάνοντας με να ξαπλώσω στον καναπέ.
[...]
Ξύπνησα στο κρεβάτι μου και ευτυχώς που ήταν Κυριακή. Μα καλά πως βρέθηκα εδω;
Μμμ το τέρας μάλλον με έφερε. Τώρα θα δει. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και χωρίς να ρίξω ούτε μια ματιά στον καθρέφτη παιρνω θάρρος και κατευθύνομαι έξω από το δωμάτιο του. Όχι ότι ήταν μακριά αλλά λέμε τώρα. Διστάζω να χτυπήσω την πόρτα μα χρειάζομαι εξηγήσεις! Δεν βαριέσαι τι θα μου κάνει; τίποτα γιατί με φοβάται και το ξέρω! Φαίνεται βρε παιδάκι μου!
Χτυπάω χαλαρά την πόρτα αλλά δεν βλέπω ούτε ακούω καμία ανταπόκριση. Έτσι την χτυπάω πιο δυνατά.
"Τι θες ρε μάνα πρωί πρωί γαμωω;;;;;" φωνάζει από μέσα κάνοντας με να γελάω. Έχει πλάκα το τερατακι!
KAMU SEDANG MEMBACA
The Bitch I'ts Hurts?
Cerita PendekΤα μάτια του είχαν πάρει μια περίεργη λάμψη και το μόνο που ήθελα ήταν απλά να με κρατήσει κοντά του... Μα κάτι τον κράταγε πίσω.. "Δεν σε πιστεύω γαμω, κοίτα με στα μάτια και πες μου να φύγω! Πες μου πώς δεν με αγαπάς! Πες το! Θέλω να το ακούσω να...