|1|

316 28 8
                                    

Παρατηρούσα το είδωλο μου στον καθρέφτη, καθώς η Αφροδίτη με βοηθούσε να φτιάξω τα μαλλιά μου. Τα βιολετί μάτια μου διέτρεχαν κάθε κίνηση της, προσπαθώντας να τις αφομοιώσουν.

«Ίσως θα έπρεπε να τα κόψουμε λίγο», την άκουσα να λέει, πιάνοντας τα χρυσάφι κυματιστά μαλλιά μου, που έφταναν μέχρι τη μέση μου.

«Δεν νομίζω ότι προλαβαίνουμε», σχολίασα, με μια θλίψη στη φωνή μου.

Με γύρισε στοργικά προς το μέρος της, κάνοντας με να αντικρίσω τα καταγάλανα μάτια της. Ήταν πραγματικά πανέμορφη, με εκείνα τα ξανθά μαλλιά, που έπεφταν κυματιστά πάνω στους ώμους της και έρχονταν σε τέλεια αντίθεση με τα μάτια της. Έμοιαζε με γυναίκα ενώ εγώ ήμουν ένα παιδί μπροστά της.

«Το ξέρω πως δεν είσαι έτοιμη γι'αυτόν το γάμο, Περσεφόνη. Όμως ο πατέρας σου, ο Δίας, χρειάζεται δύναμη», είπε γλυκά εκείνη.

Έγνεψα. Το ήξερα πώς χρειαζόταν δύναμη με όλα όσα συνέβαιναν.

Μετά τη νίκη των θεών με τους Τιτάνες, ο Δίας, ο Ποσειδώνας και ο Άδης, έριξαν κλήρο, σύμφωνα με τον οποίο ο καθένας θα κυβερνούσε ένα Βασίλειο. Ο Δίας εκλέχθηκε θεός των πάντων, κερδίζοντας το Βασίλειο του Ουρανού, με αποτέλεσμα ο Ποσειδώνας να καταλήξει με το Βασίλειο της Θάλασσας, έχοντας στην πλήρη κατοχή του το υγρό στοιχείο ενώ ο Άδης ορίστηκε θεός του Κάτω Κόσμου ή αλλιώς του Αοράτου Βασιλείου, αποκτώντας τον έλεγχο στις ψυχές των νεκρών.

Για αρκετό καιρό τα πράγματα κυλούσαν ομαλά και όλοι φαίνεται πως είχαν αποδεχθεί τις θέσεις τους. Όμως τελικά, ο Ποσειδώνας, δυσαρεστημένος με τη θέση του Δία, ξεκίνησε ανταρσία, ακολουθώντας αργότερα την ίδια στάση και ο Άδης. Έτσι, ο Δίας κατέληξε να μάχεται ενάντια δύο Βασιλείων και χρειαζόταν επειγόντως δύναμη.

Γι'αυτό, οδηγήθηκε στις Μοίρες. Η Λάχεσις, η οποία καθορίζει το παρελθόν, ανέφερε πως δεν μπορούσε να αλλάξει πλέον την κατάσταση που επικρατούσε καθώς τα δύο αδέρφια του, είχαν πάρει την απόφαση τους.

Έτσι, οδηγήθηκε στην Άτροπο, η οποία καθορίζει το μέλλον. Αυτή ανέφερε ότι μπορούσε να διακρίνει τη νίκη του Δία, μαζί με τη βοήθεια του Άρη, θεού του πολέμου, ο οποίος είχε αποκτήσει ενισχυμένη δύναμη, λόγω της ύπαρξης ενός νεογέννητου διαδόχου του.

Αποφασισμένος, τελικά κατέληξε στην Κλωθώ, η οποία καθορίζει το παρόν. Αναφέροντας της όσα είχε μάθει από τις άλλες Μοίρες, του είπε ότι μια ένωση του Άρη με έναν αγνό σπόρο θα μπορούσε να του φέρει τη νίκη.

Θεϊκή Μάχη: ΠερσεφόνηWhere stories live. Discover now