- Момче, трябва да си почиваш повече! - скара му се мениджърът.
След като Джънгкук се почувства по-добре г-н Уон, така го бе нарекъл Джънгкук, го вкара в колата си и го закара отново в компанията BigHit.
Сега певецът стоеше на дивана и ядеше бибимбап, игнорирайки ядосания Уон.
Наслаждаваше се на храната си, все пак единственото, което беше ял от няколко дни насам, бе един сандвич.
- Утре си почивай. Не искам да те виждам в компанията, ясно? - предупреди го мъжът и, когато Джънгкук кимна в съгласие, излезе от стаята.
Момчето въздъхна и остави клечките си на страни, изваждайки телефона от джоба си.
Потърси някакъв номер, и когато го намери го набра, изчаквайки човекът, на който звънеше да вдигне.
- О, Джънгкук-ах.
- О, хьонг. Искаш ли да излезем?.•♫•♬• ^ .•♫•♬•
- Не мога да повярвам, че имаш свободно време. - каза големият, когато пристигна пред кафенето.
Джънгкук се засмя и прегърна хьонга си. Не се бяха виждали от много време, само се чуваха по телефона.
- Да не си пораснал? - попита Сокджин, отделяйки се от приятеля си.
- Не мисля, че вече ще раста хьонг. - засмя се чернокосото момче и бръкна в задния си джоб.
Извади едно малко пакетче и го подаде на момчето пред себе си.
- От Америка. - обясни му накратко и прибра ръката си до тялото.
- От сега мога да кажа, че е магнит. - каза му Джин и го прибра в джоба на якето си.
- Благодаря! - усмихна му се мило.
Джънгкук тръгна към вратата на кафенето и я отвори, правейки път на по-големия.
- Сър? - каза чернокоското все едно Сокджин е крал или нещо подобно и се приведе напред.
- Ъх, скъпи, не си достоен да ми отваряш вратата. - влезе в роля Сокджин и каза високомерно.
- Моля! Абе я бегай от тука! - отговори му Джънгкук и влезе в заведението.
- Хей! - извика след него големият и го последва.
Когато двете момчета влязоха в стаята, усетиха приятната миризма на топло кафе и закуски.
Джин нямаше представа за съществуването на това кафе, но за сега обстановката му харесваше.
Не беше претрупано с хора, беше обзаведено добре и от колоните се чуваше тиха музика. Наситина му харесваше.
- Какво правиш? - попита Сокджин, виждайки как приятеля му обхожда с поглед цялото помещение.
- Ами аз.. - започна Джънгкук и се обърна към Джин, но някой извика името му.
- Джънгкук! - той се обърна в посока на гласа и видя сервитьора, който остави каничката с кафето на една маса и притича към двете момчета.
- По-добре ли се чувстваш? - попита загрижено Техьонг, хващайки Джънгкук за лакътя.
- Спокойно, нищо ми няма. - увери го певецът с усмивка, съвсем забравил за хьонга си.
- Ставало ли е нещо по-рано? - попита Джин, поглеждайки към приятеля си, чакайки за някакъв отговор.
Сега вече Джънгкук щеше да си получи конското.
YOU ARE READING
ʙᴇ ᴍʏ ʀᴇᴀsᴏɴ ғᴏʀ ʙʀᴇᴀᴋ × ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionКъдето преуморено момче намира почивка в очите на друг.