₄₁

661 75 4
                                    

Техьонг чакаше Джънгкук да се появи в парка и потропваше нервно с крак. Идолът поиска да се видят и слава на бога, че го направи! Русокосият не знаеше как да го попита да се срещнат. Все пак той беше този, който го помоли да не го търси повече.

Скоро го видя да върви към него. Без очила, без маска, без шапка. Техьонг се изправи от мястото си и го почака да се доближи достатъчно, че да го чуе, когато му говори.

- Без маскировка? Да нямам рожден ден? - реши да се пошегува, но съжали, когато видя как погледът на по-малкия се промени. Той самият се почувства зле.

- Извинявай! Не трябваше..

- Няма проблем! Заслужавам го, заслужавам повече от това.. - отговори му Джънгкук и сведе поглед, опитвайки да се успокои.

Вдигна глава и веднага погледна Техьонг в очите. Не искаше да го прави, но беше като инстинкт. Не можеше да се спре. Гледаше го в очите и не отделяше поглед от тях, все едно бе парализиран.

- Джънгкук? - повика го русокоското, когато видя, че сякаш се отнесе. И тогава се сети какво му бе казал идола.

Очите му се насълзиха, но не смееше да отмести поглед от по-малкия. Още в началото всичко започна с това, че Техьонг искаше да го предпази, да му помогне. И така, оставяйки го да се взира в очите му, му помагаше. Помнеше всичко, което му бе казал. По някаква причина така се чувстваше по-отпочинал. Русокосият видя промяната в Джънгкук, още когато се появи пред него. Не се усмихваше, очите му бяха зачервени и подпухнали. Вероятно едва намираше време да поспи. Не искаше да му отнема и малкото време, което получаваше.

- Може ли поне да бъдем приятели? - попита тихо Джънгкук и гласът му се пречупи. Няколко сълзи се стекоха от очите му, но той побърза да ги избърше и така прекъсна очния контакт помежду им.

Какво? Приятели? Техьонг не можеше. Как се предполага да го направи? Така нараняваше себе си, но не искаше да го загуби напълно. И отново същия отговор.

- Добре..съгласен съм.

И то само, защото го бе грижа прекалено много за чернокоското.





Съжаляваааам, не знам даже защо съжалявам...кажете ми какво мислите, моля! Добре ли се получава, защото май не е така..

ʙᴇ ᴍʏ ʀᴇᴀsᴏɴ ғᴏʀ ʙʀᴇᴀᴋ × ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋWhere stories live. Discover now