₂₅

886 89 4
                                    

Двете момчета продължиха разходката си, но този път хванати за ръце. Говореха си и се смееха, мислейки какво да си приготвят вечерта.

- Аз купих много неща. Можем да си направим токбоки, имаме кимчи. - каза Техьонг, докато полюшкваше ръката си и тази на Джънгкук.

- Защо не?

- Утре може да си направим барбекю! - развълнува се Техьонг и заподскача като малко дете.

Чернокосото момче се засмя на това колко сладко бе гаджето му. Засмя се и на мисълта, че има гадже. Радваше се, че това бе Техьонг.

- Съжалявам, но не мога! Албумът ми скоро излиза, не трябва да прекалявам с храната. - обясни Джънгкук и продължи да ходи бавно.

- Да не прекаляваш с храната ли? Ама ти..виж колко си слаб! - извика изведнъж русокоското и стресна по-малкото момче.

Техьонг въздъхна и сведе глава.

- Предполагам това е живота на идола? Карат ви да гладувате, за да имате перфектното тяло. - натъжи се момчето като се сети как Джънгкук бе припаднал в кафенето в Сеул.

- Аз не гладувам. Ям от всичко, но по малко и после тренирам няколко часа. - отговори идолът, опитвайки да успокои Техьонг. Не искаше да го тревожи с глупости като тези.

- Но.. - започна Техьонг, но бе прекъснат от някакъв радостен вик.

- Джеон Джънгкук, това ти ли си!? - извика едно момиче, гледайки към посока на двете момчета.

Тя се затича към тях и Джънгкук и Техьонг пуснаха ръцете си. Русокоското се отдалечи малко и остави Джънгкук да се снима с момичето.

- Благодаря ти много! Ти си страхотен! - каза момичето, стискайки телефона си в ръце.

Джънгкук се поклони леко и тръгна отново, оглеждайки се за Техьонг. Когато го стигна, застана пред него и се извини.

- Съжалявам! Прекъснаха ни.

- Няма за какво да съжаляваш! В твоята работа репутацията ти е важна, трябва да внимаваме повече. - каза Техьонг и докосна с пръст ръката на Джънгкук.

Чернокоското прегърна Техьонг през кръста и прошепна в ухото му.

- Да се прибираме.

.•♫•♬• ^ •♫•♬•

- Не там! - извика Джънгкук като изтича до Техьонг, хващайки ръката му, за да не изсипе нудълсите в олиото.

ʙᴇ ᴍʏ ʀᴇᴀsᴏɴ ғᴏʀ ʙʀᴇᴀᴋ × ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋOnde histórias criam vida. Descubra agora