SENEM
Üstümde bir ağırlıkla uyandım . Her yerim tutulmuştu. Gözlerimi açtığımda o üstümdeydi ve bende ona sarılmıştım.Bir dakika ne ?ÜSTÜMDEYDİ VE ONA SARILMIŞ MIYDIM ?! Iyide ben onu yere atmamış mıydım akşam ?! Pislik!!
Kolunu ve ayağını üstümden çektim zannediyordum ki , yılışık şey beni daha da çok çekti . Uykusunda bile edepsiz . Tanrım öyle kalmıştım! Elini çektim ve hemen yastık koydum . Yataktan sıyrıldım yerdeydim ! Ayağım ise hala onun ayağının altındaydı . Yavaşça çektim . Biraz homurdandı . Şimdi hiç bir şey olmamış gibi onu uyandırmaktaydı sıra!!
Ben :
- Hey uyan artık !!!!!
Jake :
- Ne ... Ne var?!
Ben :
- Şu kapıyı açta gidiyim .
Yatakta doğrulup gözlerini ovuşturdu.
Jake :
- İyide saat 5.30. Okul 7.30 ta .
Ben :
- Eve gidip üstümü değiştiriceğim ve dans kıyafetlerimi alıcağım !!
Jake :
- Peki !
Banyoya girdi . Sonra kapıya yöneldi ve açtı . Lanet olsun ! Banyo hiç aklıma gelmemişti !
Jake :
- Hadi giyinelim ve çıkalım .
Ben :
- Ben banyoda giyinicem , sende burada giyin !! İşin bitince haber ver çıkayım tamam mı ?!
Banyoya girdim ve dünkü kıyafetlerimi giydim . Ama eve gidince değiştiricektim . Kapıyı açtığımda o da giyinmişti .
Aşağı indik . Yaşlı kadın gelmiş ve bize kahvaltı hazırlamıştı . Teşekkür ederek masaya oturdum . Leziz bir kahvaltıdan sonra arabayla evime gelmiştik.
Saat 6.45 ti. Kapıyı kendim açarak içeri girdim . Çantamı hazırladım . Üstümede zaman kaybı olmasın diye bir elbise giydim . Saçlarımı arkadan ördüm . Hafif makyaj yaparak aşağıya indim . Ona arabada beklemesini söylemiştim ama o salondaydı.
Jake :
- Güzel bir eviniz varmış .
Ben :
- Bir dahakine beni dinlersen , güzel bir hayatında olabilir!
Yalancı bir kahkaha attı ve arabayla okula gittik . Arabadan inerken herkes bize bakıyordu .Sanki çok yanlış bir suç işlemiş gibiydim . Ne var bir arkadaş diğer arkadaşını okula bırakamaz mı ? Akıllı kız popüler olmak için onunla yatmış işte bile dediklerini duydum. Bu da ne böyle ? Ne kadar iğrenç bir hitap ! Kendime yakıştıramıyordum. Bu nasıl bir kafa ? Iğrençti. Bu kast sistemi canımı sıkmaya başladı !!
İlk dersimiz yine Bayan Hathaway ileydi.
Bayan Hathaway :
- Evet çocuklar , hemen başlayalım ilk hangi çift gelicek ?
Hemen Jake ' in elinide tutup kaldırdım .
Ben :
- Biz geliriz Bayan Hathaway .Jake ' i sürükledim , o ise hala olanları anlayamamış bir ifadesi vardı .
Bense hemen kurtulmak istiyordum .
İçeriye bir kaç adam geldi sanki eleştirmen gibi ellerinde not tutuyorlardı .
Şarkımızın adını söyledik ve çalmaya başladı ...
[bence bu sırada o şarkıyı dinleyin ;) you are the one that I want - glee] Şarkıyı söylerken gülüşümü durduramadım . Hem dans ediyorduk hemde gözlerimizi birbirimizden ayırmıyorduk ... O anı hiç bir şeye değişmem ... Evet yeni anılar ekliyordum hayatıma ...
Şarkıyı bitirdiğimizde gelip bana sarıldı . Bende ona sarıldım . Bayan Hathaway'in öksürüğüyle birbirimizden ayrıldık .
Bayan :
- Harikaydınız çocuklar . Güzel bir şarkı seçmişsiniz . Neden peki bu şarkıyı seçtiniz ?
Jake :
- İkimizin zevkine uygun bir şey olsun istedik . Ben romantik severim oda hareketli seviyormuş . En uygun şarkı buydu .
Ona bakıp gülümsedim oda elimi tuttu. Hayır olmaz sevgilisinin yanında olmaz !! Elimi hemen ayırdım . Omzuna amigo anlamında hafif yumruk attım ve yerimize geçtik .(Ah ben ) Ama cidden Nicole'ün bakışları dikkate alınmayacak gibi değildi ....
Güzel bir gündü , dans dersinde yine canım sıkılsada önemsiz . Resim bana iyi gelecek .
Merdivenlerden aşağıya indim . Kapıda müdür ve yardımcısı vardı . Umarım duvarları görmemişlerdir !!!
Müdür yardımcısı :
- Nasıl olurda izin istemeden böyle bir şey yapabilirsiniz !? Sizden böyle bir şey beklemezdik . En son olabilicek kişi sizdiniz ! Kim bu fikri öne sürdü çabuk söyleyin !!!!
James :
- Bendim efendim ... Ben söyledim yapalım diye .
Hayır olamaz James sen ne yapıyorsun böyle !?!!!
Ben :
- Hayır asıl fikir benden çıktı , ben söyledim efendim !!!
James :
- Hayır Senem lütfen beni korumaya çalışma !!
Ben :
- Efendim tüm suç bende ben yapalım dedim asıl o beni koruyor !!
Anna :
- Efendim ...
Müdür yardımcısı :
- Ne var !?
Anna :
- Herşey benim suçum beni korumak için öyle söylüyorlar !
Fransisco :
- Hayır efendim bunun sorumlusu tamamen benim çok renksizdi duvarlar o yüzden canım sıkılmıştı .
Ne yapmaya çalıştıklarını anlamıştım gerçekten arkadaş olduğumuzu daha iyi anlamıştım . Herkes birbirini koruyordu . Yani beni koruyorlardı . Bu eski okulumda alışık olmadığım bir şeydi . Bu insanları seviyordum .
İyi müdürümüzde arkadaşlık ruhumuzdan dolayı hafif gülümsüyordu .
Sırayla herkes benim suçumu üstlendi . Aslında kendimi çok kötü hissediyorum .
Müdür yardımcısı :
- Benimle dalga geçmeyi bırakın . Hemen söyleyin !
Hepimiz aynı anda suçlu benim diye bağırdık
Müdür yardımcısı :
- Madem suçlu hepinizsiniz !! O zaman hepiniz ceza alıcaksınız !! RESİM KLÜBÜ ARTIK KAPATILMIŞTIR !!!!!!!!!!!
Dedi ve çekip gitti . Ağzım açık kalmıştı .Oç herif ya ne var azcık neşe kattıysak !?
Hemen müdürümüze döndüm . Herkes yavru köpek bakışları atmaya başladı .
Müdür :
- Üzgünüm çocuklar yapabilecek bir şeyim yok . Böyle konular onun alanı ve okula zarar vermekte okul yasaları arasında ve değiştiremeyiz :((
Ben:
- Biz zarar vermedik ki sadece canlılık kattık !
Müdür :
- Keşki izin alsaydınız ... Gerçekten merak ediyorum gidip müdür yardımcısına söylemeyeceğime yemin ediyorum kim bu fikri buldu ??
Ben :
- Bendim efendim ...
Müdür :
- Tahmin etmiştim ... Ama şunu görüyorum ki arkadaşlarını etkilemişsin ki seni korudular. Off keşki elimden bişi gelse üzgünüm çocuklar .
Dedi ve odasına gitti. Off şimdi kesin bana kızacaklardı haklılardıda . Acaba nasıl öğrenmişlerdi ?
Ben :
- Nasıl öğrenmişler ?
Anna :
- Biri söylemiş işte !!
Fransisco ağlamaklı bir şekilde :
- Bu klübü seviyorum bu sayede herşeyi unutuyorum . Bu arkadaşlarımı seviyorum . Kilomu unutuyorum . Buranın yok olmasınını istemiyorum ...
Son cümlesiyle ağlamaya başlamıştı . İki çatlak George ve Micheal ona sarıldı . Bu biraz garipti .
Ben :
- Bakın bu benim suçumdu beni korumanıza gerek yok gerçekten !! Gidip müdür yardımcısına söyleyeceğim benim yüzümden sizi cezalandıramaz !! Ve söyleyeni bulduğumda ona yağlı boya yedirticem !!!
Elsa :
- Kim söylemiş olabilir ki !?
James :
- Belli değil mi ?
Ben:
- Kim ?
James :
-Jake tabii ki ondan başka kim yapabilir ki ?! Ondan başka kim gördü burayı !!
Hayır o yapmamıştır , yapmış olamaz , yapmış mıdır ?! Lanet HERİFFFFFF !!!!
Koşarak merdivenlere yöneldim . James arkamdan geliyordu . Futbol antremanlarının olduğu sahaya geldim . American futbolu ...
Onun oturduğu banklara yöneldim beni görünce ayağa kalktı . Arkadaşlarıda bizi izliyordu . Seninki geldi dediklerini mi duydum sanki . Tamam şimdi Senem hepsini sikicek ...
Ben :
- Lanet olası göt herif bunu nasıl yaparsın !!!! Senden hiç kimseden nefret etmediğim kadar nefret ediyorum !!! Bu kadar alçaklaşacığını tahmin etmezdim !! Sen nasıl bir şeytansın böyle !! Neden insanların mutlu oldukları şeyleri mahfediyorsunuz !!!????!!! Hepiniz iğrençsiniz !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spot Işıkları (DUZENLENIYO)
ChickLitBu hikaye Müzikle birleşen ruhları anlatıyor . Müziğin hayatımızda nasıl bir yeri olduğunu ve bizi her durumda nasıl iyi hissettirdi ... Hayallerin nasıl gerçekleştiği ... Umarım seversiniz ve lütfen eksiklerimi bana bildirin ya da beğendiyseniz yor...