Yeni Çocuk vs JAKE

41 0 0
                                    

Koltukta uyandım . Her yerim tutulmuştu .

Koşarak odama gittim. Üstüme Bad Luck yazan lacivert bir tişört altına kot şort . Ayakkabı olarakta siyah vanslarımı giydim . Saçlarımı düzleştirdim .

Kahvaltı etmeden servise bindim .

Bu sefer okula erken gitmiştik .

Nicole ' ün yeri olan benim yerime oturmadım .

Arkadan bir yere geçtim . Onların olan hiç bir şeyi istemiyorum .

Gelmelerini beklerken kulaklığımı taktım . Lean on - Major Lazer  dinlemeye başladım .

Sonunda herkes gelmişti.

Nicole yerinin boş olduğunu görünce sevinçten çığlık attı .

Yanındaki ötürlerine de "Gördünüz mü ben istediğim" herşeyi alırım gibi bişi dedi .

Tanrım sinirden gülüyordum .

...

Arada bir Jake ' e bakıyordum . Beni görmüyordu bile . Dalmış etrafa bakıyordu .

Bayan Hathaway :

- Senem , bu gün pek bir mutsuz ve dalgın görünüyorsun tatlım , nerde senin güller açan gülümsemen ?

Hassktrr !!

Jake dışında herkes bana dönmüştü .

Ben :

- Yo iyiyim .

Bayan Hathaway :

- Sana ne iyi geleceğini biliyorum . Hadi gel ve bir şarkı söyle .

Ben :

- Söylemesem , boğazım kötü .

Bayan Hathaway :

- Bence gayet iyi , hadi gel beni kırma ,
Haydi çocuklar biraz alkış verin .

Lanet olsun !

Yanımda oturan kalktı ve geçmem için yer verdi . Zorla yerimden kalktım ve sahneye yürüdüm .

Karaoke makinesine istediğim şarkıyı girdim . MisterWives - Reflections. Neşe veren bir şarkiydi.

Anna ve James ' e bakıyordum . Anna dünkü sen yaparsın bakışını atmıştı . James' te eliyle herşey yolunda  işareti yaptı .

Şarkı başlayınca biraz korksamda söyledikçe alışıyordum . Şarkı söylemek cidden iyi geliyordu .
[ BU SIRADA DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM ;) ]

Arada bir Jake 'e baksam da o bana değil yere bakıyordu . Aslında bu benim açımdan da iyiydi .

Şarkı bitince büyük bir alkış aldım .

Jake ' te zar zor alkışlıyordu . Birden göz göze geldik .

Hemen kafamı çevirdim ve yerime geçtim .

...

Teneffüste dolabımın yanına gittim . Lanet olsun ki Nicole ' le aynı yerdeydi dolaplarımız ve resmen yanımda Jake ile yiyişiyordu  . Tamam sakinim.

Dolabı Açtığımda yere bir zarf düştü . Zarfın içinde "En sevdiğim şarkı " What a Feeling "  eğer senin içinde öyleyse ve kim olduğumu merak ediyorsan saat 9 da resim kulübüne gelir misin ? " Yazıyordu .

Hemen Jake ' e baktım .

O da elimdekine bakıyordu .

Sonra beni görünce tekrar Nicole baktı .

Spot Işıkları (DUZENLENIYO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin