Kötü haber

48 3 1
                                    

O soruyu bir türlü soramamıştım . Nicole ona her istediğini vermesine rahmen benim böyle şeyleri asla yapmayacağımı bildiği halde neden benimle takılıyordu . Aslında hem sormaya çekiniyor hemde söyleyecek zaman bulamıyordum .

Biraz daha oturduktan sonra kalktık ve taksi ye bindik . Otele geldiğimiz de lobide nerdeyse yok denilecek kadar az insan vardı.

Direk merdivenden odalara çıktık . ikimizin odasının ortasında durduk .

Ben :
- Bu gün kü herşey için teşekkür ederim . Her şey harikaydı çok eğlendim .
Jake :
- Benim için bir zevkti .
Gülümsedi . Gülümsedim . Sonra odama doğru yürümeye başladım . kolumdan tuttu ve dur dedi.
Jake :
- Telefon numaranı hala bilmiyorum .
Ben :
- Ha tamam ver telefonu giriyim :)

Telefonlarımıza numaralarımızı girdik . Sonra vedalaşarak kendi odalarımıza girdik .

Bu günkü herşey rüya gibiydi. Bu kadar ince ve komik olduğunu bilmiyordum .

Ben geldiğimde Ashley derin bir uykuya dalmış , Anna ise ortalıkta yoktu. Sessizce pijamalarımı giyip yatağıma uzandım . Bir titreşimle irkildim . Jake'ten mesaj gelmişti. "Şimdiden özledim. " , aslında bende özlemiş gibiydim . O yanımda olmayınca bir şey eksik geliyordu . Acaba yanına gitsem mi ? Çok mu garip olurdu ? Ama dayanamayacağım.

Ayakkabılarımı giyip odadan çıktım . Odasına doğru yürüdüm . Tanrım kalpten gidicem . Birden cesaretimi toplayıp kapıyı çaldım. Kapıyı sinirle açtı. Gözleri kan çanağı gibiydi ve biraz yaşarmıştı . Beni görünce şaşırdı .
Ben :
-Jake ne oldu ? Neyin var ?
Gelmemi işaret ederek yatağa oturdu . Bende kapıyı kapatıp karşısına oturdum.
Jake :
- Ya önemli bir şey değil . Sadece kötü bir haber aldım o kadar .
Ben :
- Anlatmak ister misin ?
Jake :
- Konuşmak istemiyorum , boşver önemsiz bişi ? Ee sen neden geldin ?
Ben :
- Uyuyamadım .
Jake :
- Sen şuna seni özledim desene ! :D
Kafasına bir yastık attım .
Jake :
- Yastık savaşını sabah saklarız şuan biraz yorgunum , ama yarın sana bana yastık atmak neymiş gösteririm :)
Ben :
- Sabırsızlıkla beklicem !
Jake :
- Tamam gel yanıma da uyuyalım .
Ben :
- Yanına gelmem demek illa aynı yatakta uyuyacağımız anlamına gelmez !
Jake :
- Tamam sen orda yat ben burda o zaman .
Hiç ısrar etmemesi garipti. Demekki gerçekten yorgundu . Tamam iyi uykular diyip yatağa yattık.
Haşır haşır yorgan sesi geldi . Benim yorganıma mı girdi ne ?
Arkamı döndüğümde ayaklarıyla karşılaştım .
Ben :
-Ah lanet olsun Jake !! Bu halde bile şaka yapabiliyorsun !!
Yataktan kalktı ve kahkaha atmaya başladı tıpkı lunaparkta benim ona yaptığım gibi intikam alıyordu aklı sıra !
Sonra yanıma düzgün bir şekilde yattı . Belimden sarıldı .
Jake :
-Arkadaşlar sarılabilirler değil mi ?
Aslında sarılması çok iyi gelmişti . Kendimi güvende ve huzurlu hissettiriyordu ve çokta uykum gelmişti o yüzden onunla kalk deyip uğraşacak kadar enerjim yoktu .
Ben : ( yarı uykulu bir sesle )
-Sadece bu günlük Jake sadece bu günlük .
Daha da sıkı sarılmaya başladı . Deli çocuk .

Spot Işıkları (DUZENLENIYO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin