Ben :
- Kimden bahsediyorsunuz ?
Rick :
-Okulun asisinden .
Ben :
- Onun hakkında böyle konuşamazsınız o bir eşya değil o bir kız biraz kibar olun ve mümkünse adını ağzınıza almayın çünkü hiç yakışmıyor .
Edd:
-Oğlum sana ne oluyor ?! Sevgilisi misin babası mısın ?
Ben :
- Sevgilisiyim diyelim ne yapıcaksın ?
Edd :
-Gerçek olsun sonra bakarız ! Ama şuan kız boşta üzgünüm dostum biraz erken davranmalısın .
Dedi koştu gitti nereye gittiğini anlamadım .
Rick :
- Oğlum ne oluyor sana böyle sen kızları böyle önemsemezdin ! Kendine gel .
Jake :
- Belki gerçekten hoşlanıyorumdur ?
Rick :
-Saçmala Nicole seni öldürür .
Nicole kahretsin onu unuttum . Onu nasıl atlatıcam ki ? Lise hayatımı boka çevirir. Ondan nasıl ayrılıcam Tanrım!!
Evet iti an çomağı hazırla Nicole !!
Nicole :
-Aşkım bayadır görüşmüyoruz bu tatili beraber geçirelim hiç ayrılmayalım ve odalarımızı aynı hizada ayarladım istediğinde kimseye gözükmeden uğraya bilirsin . ;)
Yavşak şey .
Ben :
- Nicole aslında seninle konuşmak istediğim bir konu var ve be....
Edd:
- Eee ne yapıyoruz bakalım bir yerlere gidelim mi ?
Senem'i kolundan kapmış getirmişti alçak herif .
Nicole :
- Bu gün herkes ateşin karşısında şarkı söyleyecekmiş tıpkı kamp yaparmış gibi .
Senem :
-Tamam gidelim o zaman .
Hep birlikte ateşin yakıldığı alana gittik . Hemen Edd Senem'in yanına geçti oç bu çocuk diye boşuna söylemiyorum .
Zamanla bütün okul ateşin karşısına geçip odunlara oturdular . Sonra öğretmenler ve rehberlerde geldi .
Bay Smith :
-Evt bir çoğunuz ateşin etrafında ne yapılacağını bilir ya da filmlerde görmüştür . Bu torbadan sırayla isimlerinizi seçicem sizde diğer torbadan şarkınızı tamam mı hadi bakalım ilk kişi Olive .
Ateşin üstüne cam birsahne koymuşlardı . Camdan aşağı bakan neler hissediyordur acaba ?
Sırayla bir kaç kişi sahneye çıktı sonunda sıra bana geldi . Acaba hangi şarkıyı söyleyecektim ?
The Wanted - Glad You Came tam olarak istediğim bir şarkı değildi ama bu da idare ederdi .
Evet şov başlasın .
SENEM
O söylerken gülümsememi tutamadım. Şarkıyı bana bakarak söylemişti komiğime gidiyordu birazda utanıyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spot Işıkları (DUZENLENIYO)
ChickLitBu hikaye Müzikle birleşen ruhları anlatıyor . Müziğin hayatımızda nasıl bir yeri olduğunu ve bizi her durumda nasıl iyi hissettirdi ... Hayallerin nasıl gerçekleştiği ... Umarım seversiniz ve lütfen eksiklerimi bana bildirin ya da beğendiyseniz yor...