SENEM
Evet yeni bir gündü ders saatleri olaysız bitti. Dünden bu yana daha iyiydim . Artık takmıyorum . Umrumda değil hiç biri , artık sadece önümde ki şeylere odaklandım . Ama bu seferde eski şeyler patlak veriyor. Dün Bartu aradı . İşte kalp kıran şerefsizin adı Bartu . Türkiye'yi ne zaman ziyaret edeceğimi sordu . Yarı yarıya sohbet ettik . Ama sanki artık onu önemsemiyordum . İlk defa normal biri gibi gelmişti. Demek ki artık unutuyordum bu sevindirici bir haberdi . Ikinci kalp kırıklığı birincisini unutturuyor.
Artık tek inandığım şey sandığımdan da güçlüyüm.
Derslikten çıktıktan sonra otelin kafesine indim . Deli gibi açtım . Sipariş verip masaya oturdum. Kapıdan içeri Jake ve Nicole el ele girdi. İkisi beni fark etmişti . Jake görmezden gelmişti . Nicole se piç bir şekilde bana bakıyordu. Ben olsam bende öyle bakardım haklıydı .
Bir masaya oturdular . Bense bir piskopat gibi onları izliyordum . Kafamı ne kadar kaldırıp onlara bakmak istemesemde kafam bir milim bile kıpırdamıyordu. Hayır bu yaptığım bir saçmalık . Burdan gitmeliyim.
Siparişim gelmeden masaya para bırakıp çıktım . Hiç bir şey yemeden doymuştum .
Kumsalda ki banka defterim ve kalemlerim ile oturdum . Resim çizmek gibisi yoktu .
JAKE
Senem kafeden çıktıktan sonra Nicole ' e bir telefon geldi ve işinin olduğunu söyledi o da gitti. Bunu bu gün 4. yapışıydı. Acaba ne işiydi ? Çok merak etmiştim . Nicole biraz ilerledikten sonra onu izlemeye başladım . Otelin arkasındaki çöp kutuların oraya gidiyordu. Orada ne yapıcaktı ki ? Belli bir yere geldikten sonra durdu . Edd'te oradaydı. Bunlar ne işler karıştırıyordu ? Onlara gözükmeden onları duyabileceğim bir yere geçtim.
Nicole :
-Ne var Edd ??
Edward :
-Senem beni sevmiyor bal gibide Jake' e aşık !? Plan işe yaramıyor Nicole ne yapmam lazım ?
Aşık mı ?!
Nicole :
-Sakin ol Edward . Resim yapmayı falan sevdiğini söyledin mi ?
Edward :
-Evet bir sürü ortak yönümüz olduğunu hatta o söyledi ama beni o anlamda sevmiyor !!
Nicole :
-Bak git ve onu öp tamam mı ? Kızlar böyle ani süprizlere bayılır belki sana aşık olduğunu anlar. Çünkü eminim senden hoşlanıyor .
Edward :
-Gerçekten benden hoşlanıyor mudur ? Emin misin ? Ve onu aniden mi öpmeliyim ?
Nicole :
-Evet aniden öp ama onun yanına gittiğinde haber ver bende Jake ' i getiriyim. Böylece aralarında ki son bağda kalmasın .
Nicole ?!?
Nicole Edd'i biraz daha ikna etmeye çalıştı ve sonra ikiside gitti .
Demek bu da bir oyundu ha . Nicole' un değiştiğine inanandığıma inanamıyorum. Ama artık bir orospu 7sinde neyde 70inde de öyle olduğunu iyice anladım . Neyse şu pislikleri geçelim de Senem cidden benden mi hoşlanıyordu şimdi ? Edward in dedikleri doğru muydu ? Dün o yüzden mi acıklı şarkı dinleyip ağladı ? Benim yüzümden mi ? Demek ki beni önemsiyor....Biliyordum bütün kızlar beni önemser ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spot Işıkları (DUZENLENIYO)
ChickLitBu hikaye Müzikle birleşen ruhları anlatıyor . Müziğin hayatımızda nasıl bir yeri olduğunu ve bizi her durumda nasıl iyi hissettirdi ... Hayallerin nasıl gerçekleştiği ... Umarım seversiniz ve lütfen eksiklerimi bana bildirin ya da beğendiyseniz yor...