SENEM
Büyük bir baş ağrısıyla gözlerimi açtım ve anında çığlığı bastım.
Onun burda ne işi vardı ?!?! Aşkam ne olmuştu ki ?! Hiç bir şey hatırlamıyordum !!
Ben :
- Jake burda ne işin var ?!?!
Jake :
- Dün olanları hatırlamıyor musun ?Hayır öyle bir şey yapmamışımdır herhalde değil mi ?!?!?!!?!! Hemen üstüme baktım . Kıyafetlerim üstümdeydi . Eğer öyle bir şey olmadıysa burda ne işi vardı ?!
Ben :
- Hayır ! Lanet olsun ki hiç bir şey hatırlamıyorum !!!Herşeyi anlatacağını söyleyip öncelikle diye başladı.
Anlattığı herşeyde yerin iyice dibine giriyordum . Bunları ben yapmış olamam !! Tanrım !!
Jake :
- Ve son olarakta bana saldırdın . Beni istediğini söyleyip kanepeye yatırdın sonrada gömleğimin düğmelerini açıp beni öpmeye başladın :D
Hayır canım alkollü olsam bile bu kadar uçmam ona inanmıyordum.
Ben :
- Hadi canım !! O kadar sarhoş olamam ya da sarhoşken bile öyle bir şey yapmam ben !!!
Jake :
- Bunu diyebileceğin aklıma gelmişti . Keşki videoya çekseydim ! Ama anlattıklarımın hepsi gerçek hatta seni zapt edebilmek için odana kilitleyip sızmanı bekledim .Yok ya öyle bir şey yapmam ben ! Alkol o kadar etkileyebilir mi bir insanı ?!?!! Bir daha bir şey içmek değil alkol kelimesini bile kullanmamaya özen göstericem.
Aslında cidden öyle bir şey yaptıysam onun karşılık vermeyip beni düşünmesi biraz hoşuma gitti ya da niue istemedi ki üzülmeli miyim ?
Ben :
- Bak yaşattıklarım için özür dilerim ve bana sahip çıktığın içinde... teşekkür ederim .
Dedim mahçup bir şekilde .
Jake :
- Yo , aksine çok eğlendim :)
Dedi piç piç sırıtarak .
Yataktan kalkıp saatin kaç olduğuna baktım . Servisimin gelmesine tam bir saat vardı .
Gitse iyi olucaktı. Anca hazırlanabilirdim.
Ona boş boş bakınca ben artık gidiyim diyip ayağa kalktı.
Geçirmek için bende aşağıya indim.
Okulda görüşürüz diyip vedalaştık .
Git gide arkadaş oluyorduk . Herhalde böylesi daha iyiydi .
İçimdeki radyoda Lo-Fang - #88 çalıyordu.
Odama çıkıp spotifydan gerçeğini açtım.
Yüzümü yıkamak için banyoya girdim .
Tanrım !!! Tanrım !!!
Gözlerim akmış , rujum başka tarafa dağılmıştı .
Korkunç görünüyordum .
Jakele deminden beri böyle mi konuşuyordum ben !!!!
Hemen yüzümü yıkadım . Makyajımı sildim. Yüzümden zar-zor çıkabilmişti.
Gözlerimin altıda mosmordu. Ne kadar kapatıcı uygulasamda bir işe yaramıyordu !!
Sonunda oluruna bırakıp kıyafet seçmeye gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spot Işıkları (DUZENLENIYO)
Chick-LitBu hikaye Müzikle birleşen ruhları anlatıyor . Müziğin hayatımızda nasıl bir yeri olduğunu ve bizi her durumda nasıl iyi hissettirdi ... Hayallerin nasıl gerçekleştiği ... Umarım seversiniz ve lütfen eksiklerimi bana bildirin ya da beğendiyseniz yor...