final

547 11 11
                                    

Aslında başından beri aklımda böyle bir final fikri yoktu keremle kavga olayını bu kadar uzatmayı da düşünmüyordum ama bir şekilde olaylar böyle gelişti ve evet finale kadar geldik finali yapmamın bir kaç sebebi var ilk olarak okuma ve oyların az olması bu gerçekten hevesimi kıran en büyük şeydi ikinci olarak bir hikaye daha yazıyorum ve bence o daha iyi gidiyor en azından emeğe saygı duyan oy ve yorum yapan okuyucularım var. O hikayeye de profilimden bakabilirsiniz. 

-hanımefendi ne yapıyorsunuz indirin lütfen o bıçağı
-sen yaşamamalısın senin yaşaman oğlumun üzülmesinden  başka bir boka yaramıyor.
Konuşmasını ve davranışları ile gelmeden uyuşturucu ve alkol kullandığına yemin edebilirim.
-bakın belliki ayık değilsiniz pişman olacağınız şeyler yapmayın lütfen
-kes sesini gerçi zaten kesicem ben
-bakın şu an iyi değilsiniz
-emin ol ki daha iyi olamazdım
Bıçağı hafif geri çekti.
-sakın- ahh
Hızla vücuduma giren bıçakla Keskin bir acı yaratmıştı aynı hızla tekrar bıçağı çekmesi ağzımdan bir inilti daha kopmasına sebep oldu
Bir kere daha saplamak  için hazırlandı.
-ya.. Yapma lütfen...
Tekrar hızlı bir şekilde sapladı
Ve geri çekti yere yığıldım her yer dönmeye başladı kanın sıcaklığını hissedebiliyordum bir ses duydum koridorda yankılanan
-anne!!
-burdayım oğlum
-ann-betül!!!  Anne sen ne yaptın hayır lütfen bu gerçek olmasın
-gerçek oğlum seni bi oro*** dan kurtardım
-anne kes sesini!!
-yemin ederim bu sefer izin vermiycem bu sefer sana bir şey olmasına izin vermiyicem.
-kerem sa.. Sana demiştim ya.. Off
Benden çaldığın.. En de.. Değerli şey diye o b... Bebekti ha..hamileymişim kaza günü be.. Bebekte ölmüş.
-lütfen saçmaladığını söyle
-hayır ciddiyim ama be..bebeğimizi benden alma.. Almana sebep olan ko..koruduğun kadın şi..şimdi beni öl..öldürüyor..
-aptal piç herifin tekiyim.
-öylesin..
-bu..bu sefer gerçekten ölüyorum fa..farkındasın değil mi.
Başını salladı kerem.
-beni affetme olurmu.
-o mümkün değil za..zaten ama ne yap..yaparsan yap sana olan aşkım hi..hiç bitmiyor neden peki.
-çünkü aşk bu ne olursa olsun vazgeçmemek  ben de seni gerçekten seviyorum.
-o..o yüzden vazgeçtin zaten..
be..bebeğimiz eğer kız olsaydı adını ayça koymak isterdim  e..eğer erkek olsaydı da efe.
-keşke o aptallığı yapmasaydım.
Herşey çok daha farklı olabilirdi.
Başımı salladım ve gelen yoğun uyku isteğine dayanamayıp gözlerimi kapadım biliyordum bunun son olduğunu herşeyin benim için bitişi olduğunu ama yapabileceğim bir şey yoktu ölüm gelirse karşı koymak imkansız dı.

Sonra kerem tarfında ne mi oldu
Bir operasyonda olanlardan dolayı olan dalgınlığı da onun sonu oldu en azından o Şehit oldu.

Sonsuza kadar mutlu yaşadılar demeyi isterdim sonsuza kadar mutlu yaşadılar ama ayrı demeyi bile isterdim ama  sonsuza kadar mutsuz yaşadılar zaten ayrı . Çünkü kerem onları mutsuzluğa mahkum etmişti.

Ve mutsuz son...

Sevda Kurşunum(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin