Biliyorum bölüm biraz geç geldi artık haftada bir gün atmayı düşünüyorum malum okullar açıldı umarım beğenirsiniz iyi okumalar
Betülden
Yarın düğünümüz vardı 2 ay geçmişti aradan keremle ufak ufak atışsakda iyiydik sarılıp uyumak gibi yeni bir hobi edindik bu arada yarın düğünümüz vardı ve tahmin edin bakalım biz ne yapıyoruz yada tahmin edemezsiniz ben söyleyeyim operasyondayız bizimkiler düğünü artık mermiler eşliğinde yaparız diyorlar.
Ha bu arada evayla mert sevgili olmuşlardı mert normalde kimseyle çıkmazdı onun sevgisi tek günlük olurdu eğer evaya çıkma teklifi etmişse onu gerçekten çok seviyordur.-mert, Gökalp, siz arka tarafı sarın
Berke, yavuz, ismail siz ön
taraftasınız Eva sen karşıdaki harebeden görüş alanı bul
metehan, kerem siz benimle içeri geliyorsunuz. o mühimmatları almadan dönmek yok.
-komutanım içinde ne olduğuna dair bir bilgi var mı.
-uyuşturucu ve yüklü miktarda silah.
roketatar da olduğunu düşünüyoruz.
Yeter bu kadar hadi başlasın.Berke yavuz ve İsmail ön tarafa gitti. Mert ve Gökalp arka tarafa
-kartal 1 kartal 2 kartal yuvası konuşuyor.
-kartal bir dinlemede.
-kartal iki dinlemede
-kartallar biz içeri giriyoruz adamlar
Gelince indirin.
-emredersiniz komutanım.
Ben metehan ve kerem içeri daldık yaklaşık10 dk da içerdekiler halledip mühimmatların olduğu odaya girdik.
Silahların kutusunu açınca içinden bir not çıktı.Bunları bulacağını tahmin ediyordum sevgilim ama bunun bir cezasıda olacak ve sen en sonunda benim olucaksın hayalet.
KobraKobra Kimmi kobra benim lise aşkım ve sevgilim sadece 1 ay çıktık çünkü beni en yakın arkadaşımla aldatıyormuş sonra üniversiteye başladım o da terörist olmuş lan düşününce benim baya bir sevgilim olmuş hepside belalı.
Kerem kağıdı elimden çekip okudu.
-kim lan bu kobra kim!!!
-sakin ol kerem kobra benim liseden eski bir arkadaşım.
-nasıl bir arkadaş bu.
-sevgilimdi
Mırıldanarak.
-duymadım tekrar söyle.
-eski sevgilim.
Yine mırıldanmıştım.
-ya çıldırtmasana adamı kim bu piç!
-eski sevgilim!
-offf.
-kutulara dikkatli bakın tuzak olabilir.5 dakika sonra tüm kutuları kontrol ettik garip bir şekilde hepsi mühimmat doluydu bir dakika eğer mühimmatları burdaysan ve burda olduğumuzu biliyorlarsa hem mühimmatları hem de bizi almaya gelicekler.
-kerem. Hemen mühimmatları alıp çıkıyoruz burda olduğumuzu biliyorlar ve mühimmatlarda burda mutlaka mühimmatları almaya geliceklerdir.
Kartal 1,kartal 2 kartal yuvası konuşuyor biz çıkıyoruz gelenler olucak onlar gelmeden gitmeliyiz.
-anlaşıldı komtanım.
-komtanım ben mert izninizle evaya bir şey söylemek istiyorum.
-tamam hızlı.
-Eva bir tanem bende böyle olsun istemezdim bunu söyleyince yüz ifadeni görmek isterdim seninle dans etmek isterdim özür dilerim yağmur damlam.
Eva benimle evlenir misin?
-hahaha Evettt. Evet seninle evlenirim.
-tamam bu kadar yeter üzgünüm aşk böcekleri siz konuşurken biz kapıya kadar geldik etrafı kontrol edin çıkıyoruz.
-kartal1 temiz komtanım.
-kartal2 temiz komtanım.
-Eva sen ne alemdesin.
-bir hareketlilik görüyorum komtanım.
-uzak mı.
-evet arayı kapatamaz lar.
-tamam hepiniz üç dediğimde arabaya koşun hemen çıkıyoruz.
-üç.
Dememle koşmaya başladım diğerleride arkamdan geliyorlardı.
Hepimiz arabaya binince hızlı bir şekilde gitmeye başladık.
Eva ve mert birbirlerine sarılmışlardı.
Bende kereme baktım yüzünden tedirgin bir ifade vardı.
-ne o damat bey endişelisiniz.
-evet ben sen gelinlikle o kadar güzelken seni onca erkeğin yanına nasıl çıkarcam. Gel biz bi nikah yapalım yeter bize
-yok ya merak etme insanlar düğün günü geline yavşıyıcak kadar deli olmadı daha.
Gülümseyip beni kendine çekti.
O sırada metehan konuştu.
-yani şimdi siz dördünüz böyle sarılmışsınız komtanım da yani olan var olmayan var
-mete sus seni önce kurşuna dizer sonra polislere joplattırırım.
-tamam sustum komtanım.
yavuz bana bakarak konuştu.
-gel buraya dıyerek yanındaki koltuğu gösterdi.
Daha fazla sokulsan kereme içine kaçıcaksın zaten yarın evleniyonuz biraz sarılıyım sana. Keremden ayrılıp yavuza sokuldum. Metede İsmail'e yanaşıp.
Dudaklarını büzdü sesini incelten konuştu.
-aşğımmmmmm bizdeğğğ sarılalımmıııığğğğ.
-ya mete bir git.
-amağğ niyeğğ öylediyorsun aşğımmmmmm. Dün geceyi ne çabuk unuttun.
Hepimiz kahkahalara boğulduk çünkü dün gece ismail sarhoş olup meteyi dudağından öpmüştü artık meteyi nasıl gördüyse😂.
-ya tamam gülmeyin sarhoştum.
-oğlum senin yüzünden dün geceyi tuvalette geçirdim.
Biz askeriyeye geçince evayla ben direk benim evime geçtik babamlar felan hepsi burburdaydı zaten çok yorgun olduğum için kendimi direk yatağa attım .Ah şu lanet alarm normalde erken kalkarım ama niye tatile ötüyor. aklıma gelen şeyle yataktan kalktım.
Ben evliniyorum lan. Kahvaltıyı hızla yapıp hazırlık kısımına geçtik kuaför gelip sade bir makyaj ve saçımı yaptı bense şu an aynadan kendime bakıyorum. Bu elbiseyi giymek aklımın ucundan geçmezken şimdi üstümdeydi.(Gelinliği ve saçı.)
Babam yanıma gelip bana sarıldı kendimi ağlamamak için zor tuttum.
Keşke annemde burda olsaydı
Kerem gelince kapıyı açıp içeri girdi.
Beni görünce duraksadı sonra sarılıp kulağıma fısıldadı
-seni seviyorum
-bende seni seviyorum.
Sonra arabaya binip düğün salonuna geldik şuan nikah memurunun konuşmasını dinliyorduk.
-siz betül gökçe kerem karahını hastalıkta sağlıktkta kocalığa kabul ediyor musunuz
-evet!!
-siz kerem karahan hastalıkta sağlıkda betül gökçeyi karılığa kabul ediyor musunuz.
-Evet.
Düğünden önce babalarımızdan dolayı dinî nikah yaptırmışdık.
Yani şimdi ben tamamen onundum onun karısıydım.
Kerem alnımı öpüp kulağıma.
-artık benimsin betül karahan.
Betül karahan kulağa hoş geliyordu.
Düğün bitince önceden düzenlediğimiz dubleks evimize gittik.
Ve klasik olarak kerem beni kucağında taşıdı 😏.
Ve dudağıma kocaman bir öpücük bıraktı tabiki de devamını size anlatmıyıcam bizimde bi özelimiz var yani.
Sabah kalkınca alarmının tırmalayıcı sesi yerine keremin öpücükleriyle uyandım allahım ya bir de kahavaltı hazırlamış yerim ben bunu ya
Kahvaltıdan sonra salondaki koltuğa oturdum oda kafasını bacağıma koyup benden bir şey istedi
-bana şarkı söylermisin.
-yani sesim pek güzel değildir.
-olsun sen yinede söyle.
Bende biraz gıcıkkığına sesimi cırtlak bir şekilde çıkarıp söyledim.
-tamam tamam vazgeçtim
-ya şaka yaptım benim sesim güzeldir lisede bile ben söylerdim.
Deyip deniz üstünde feneri söyledim şarkı bitince bana mest olmuugibi bakıyordu
-iyiki seni sevmişim iyiki seninle evlenmiştir iyiki benim karım olmuşsun e ilerde de çocuklarımın annesi olursun heralde.
-çocuklar derken kaç tane düşünüyorsunuz acaba?
-valla kafamda üç tane var isimleri bile hazır.iki kız bir erkek.
Kumsal,güneş, deniz.
-güzelmiş.
-rüyamda gördüm deyip rüyasını anlattı.
(Rüyasını zaten biliyorsunuz)
-ya ben cidden habire ağlıyor muydum.
-evet.
-ama rüyanda bile bezmişdin gerçekte hiç katlanamazsın ki.
-sen ağladığın için sana katlanamıyıcağımı falan sanma ben sana bir ömür katlanıcam sen benim hep şarjörümde kalan kurşunumsun
Sen ağladığın için üzülürüm ama senden ayrılmam diyip bana sarıldı.
-sende benim sevda kurşunumsun.
Deyip sarıldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Kurşunum(tamamlandı)
Fiksi RemajaAşk neydi aşk sadece aşkım,canım ,bebeğim demek miydi hayır aşk ona ömrünü verebilmekdi aşk ona kalbini verebilmekdi her sabah uyandığında aşık olduğu hissetmekdi Ama bizim deli iki askerimiz için aşk kelimesi kalplerinde üstü tozlanmış üç harfi onl...