1: "Ben ölüyorum, yaşarken."

3.2K 217 408
                                    

"Nerdeyim?"

"Sensiz burda ne işim var?"

Soğuk hastane köşelerinde düşünebildiğim tek şey buydu. Sen içerde kablolarla iç içeyken, ben dışarda tam kapının önünde kızarmış gözlerimle seni bekliyordum. Asla gelmeyeceğini bile bile acizce seni bekliyordum. Aylar geçmiş ama hala senden iyi bir haber yoktu. Nasıl seni seven ben, sensiz giderdim burdan? Kalbimdeki ağrıyı senden başka kimse geçiremez sevgilim.

Düşünüyorum o arabada seni öpmeye kalkmasaydım, asla bunlar olmazdı. Sen beni canından çok sevmeseydin, beni korumak için üstüme kapanmasaydın, şimdi o kablolar benim üstüme kapanacaktı. Seokjin en sevdiğin renk olan kırmızılık silindi dudaklarından. Sevgilim şimdi benim gözlerime ev sahipliği yapıyorlar. Senden bir parça taşıyorum yüzümde.

O öpmeye doyamadığın yüzüm artık sevilmeyecek halde. Çöktü, o çok sevdiğin yanaklarım. Gözaltlarıma morluk hakim ki, sen uyuyamazsan bana gel göğsüm senin evin derdin. Özür dilerim sevgilim sana gelemiyorum. Ben sana gelebileceğim tüm yolları arzularım yüzünden sonu olmayan köprülerle taçlandırdım. Tüm sevgimi sana adadım Seokjin.

Tüm varlığımı, vücudumu, kalbimi... Her şeyimi, her şeyim olan adama adadım. Sen derdin ki, "benim güzel ay çoçuğum ne zaman daralsam, üzülsem o güzel sesinle beni yeniden doğmuşa çeviriyorsun," derdin. Yalvarırım senin için kısılana kadar söylediğim şarkıyı duy. Ağlayarak haykırdığım sözlerimi duy. Hayallerimizi, bizi duy benden.

Sevgilim lütfen beni duy. Seokjin sevgilim, çok çaresizim. İlk defa imkansızı hissediyorum. İlk defa sona yaklaştığımı hissediyorum. Sana, sen uyurken ne kadar çok sevdiğimden bahsederdim. Sen uyurken hep çok güzeldin. Ama lütfen şimdi uyuma. Uyan, ben burdayım. Ay çocuğun burda, küçüğün burda. Telefonuna beni "Flechazo" diye kaydetmiştin.

Sana bunu sorduğumda, "Yaralanmamış kalbim, düzenli atan kalbim seni gördüğünde çok farklı atmıştı. İşte anlamı bu küçüğüm," demiştin. Anlamını çok sonra öğrendim. "İlk bakışta aşk." Bunu öğrendiğimde koşarak sana gelmiş ve kucağına atlamıştım. Sende kocaman sarılıp, "anlamını öğrendin değil mi?" Demiştin. Beni bu kadar iyi tanıman sana olan aşkımı kat kat artırmıştı.

Çünkü bilirdin, hiçbir şeyi anlamı olmadan yapmazdım. Sana seni sevdiğimi hep farklı yollardan gösterirdim ve sadece sen anlardın.
Doğum gününü kendi dilimde senin anlayacağın şekilde kutladım. Yine sadece sen anlayıp gelip kafanı boynuma gömüp, "sana sahip olmak dünyaya hükmetmek gibi küçüğüm," demiştin. Gözlerim hep seni bulurdu, ellerim hep üstünde, sesim hep anılarımızdaydı. Ellerinden yediğim yemeklermiş beni ayakta tutan sevgilim, şu an çok seveceğin bir halde değilim.

"Seni her halinle severim Taehyung. Beni unut, bunu unutma küçüğüm."

Seni ilk öptüğümde kalbimdeki hızlanmayı kelimelere dökemedim. Sana sevgimi anlatmaya kalktım tek bir kelime çıkmadı kalemimden. Çünkü seni anlatacak kelimeler yoktu dil haznemde. Sonra bilmem hatırlar mısın? Ki hatırlarsın, seninle elinden geleni yapmana rağmen saçma bir sebepten tartışmıştık.

Ben haksızdım, sen bunu bilmene rağmen benden özür diledin. O an yemin ederim yüzüne bakamadım ve sana cevap veremedim. Ne düşündüm biliyor musun sevgilim? Seviliyorsun ama öyle aptalsın ki daha çok sevmek yerine kırıyorsun. Tek düşündüğüm buydu, sana yaptığım haksızlık.

Sonra seninle konuştuk çünkü bilirsin sensiz asla uyuyamam. Bana "sen benim parlak ve neşeli tarafımı görüyorsun, ama bende çokça deprosyana giriyorum. Sadece senin için olumlu olmaya çalışıyorum" demiştin. Ağladım karşında, göğsünde, boynunda, yastığında ve kollarında. Sen ise beni hep kabul ettin sevgilim tıpkı benim gibi.

Ayaklandı ve yavaşça yaklaştı sevgilisine. Eğilip soğuk, mor dudaklarına öpücük kondurdu. Yoğun bakımdan çıkmadan önce son kez sevdi saçlarını.

"Seni hep ayrıntılarda sevdim sevgilim. Ama o güzel bedenini mezarlığa yakıştıramıyorum."

-

Tonight'ye itafen.

Bolca sevin, çünkü Seokjin bizi ve kendine ait olan her şeyi seviyor.

Aware: Kısa ve geçici ancak olağanüstü güzellikte bir anın, hem güzel hem de acı verici olması.

Aware ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin