2 ay önce;
Taehyung çantasına son birkaç tişört daha ekleyip, aşağıda bekleyen sevgilisinin yanına hızla ilerledi. Koltukta telefonu ile ilgilenen Seokjin'in boynuna arkadan sarıldı. Seokjin kollarından tutup hemen kucağına aldı. "Sevgilim?" Seokjin ise resmen güzel yüzüne odaklanmış tek yaptığı şey Taehyung'un yumuşak saçları ile oynamak olmuştu.
"Efendim benim güzel bebeğim." Taehyung bu dediğine kıkırdamış, daha çok yayılmıştı kucağında."Ben hazırım, ne zaman çıkıyoruz?" Seokjin bu dediğine gülümsemişti. "Aslında... Yol boyunca seni sevemeyeceğim biraz sevsem mi?" Taehyung yanaklarının ısındığını hissetmişti. Yavaşca dudaklarına yaklaşan dudaklarla kapattı gözlerini. Dudağında baskı hissetmesi gerekirken, kapalı göz kapaklarında hissetti. Yumuşak ve dolgun dudaklar gözlerini yavaşca severek öptü. Ardından yanaklarına, ordan dudağının kenarına sulu bir öpücük bıraktı.
Taehyung'un belini sıkıca tuttu. Ellerinden birini kalçasına indirip okşadı. Alt dudağını dudakları arasına alıp yavaşca öptü. Üstünde titreyen bedeni kolları ile daha sıkı sarıp vücuduna yasladı. Öpüşmesine devam ederken kucağında sıkılaştırıp merdivenleri çıktılar. Taehyung'un kalbi ağzında atıyordu. İlk sevişmeleri değildi ama her seferinde mükemmel hissetiriyordu. Yatağa yavaşça bırakılması ile gözlerini açtı. Seokjin karşısında ilahiyi andırıyordu. Ellerini ensesine atıp tekrar dudaklarına çekti.
Seokjin ellerini tüm vücudunda gezdiriyor bu hareketi Taehyung'u daha çok inletiyordu. Yavaş yavaş boynuna geçti, sakince öpüyor bir yandan emiyordu. Ardından tişörtünü çıkartıp tekrar öpmeye devam etti. Hafif yağlı karnına geldiğinde ıslakça öpüyor sıcak dilini göbek deliğinin kenarlarında gezdiriyordu. Taehyung ise zevkten gözleri kayıyor ve ellerinin altındaki kumaşı sıkabildiği kadar sıkıyordu.
"Bebeğim sakin ol." Seokjin alnına dudaklarını sürterek sakinleştirmeye çalıştı. "L-lütfen yap artık!" Gülümsedi. Onun sabırsız olması Seokjin'i her zaman daha istekli yapıyordu. Boynundan kasıklarına kadar öptü. Kemerin tokasını çözdüğünde odada demir parçanın sesi yankılandı. Yavaşça iç çamaşırı ile birlikte pantolonunu indirdi küçük olanın. Ardından yükselip dudaklarını aşk ve sevgi ile öptü. Onu öpmek, onun tadını almak yaşıdığının kanıtıydı.
"Şimdi seni güzelce seveceğim bebeğim."
**
Taehyung yatakta geçen anılarından sonra yolculuğun yarısı kadar uyumuştu. Şimdi ise uyanmış ve çalan şarkı ile ritim tutan sevgilisini izliyordu. Güneş siyah saçlarına çarpıyor ordan damarlı kollarında keyif sürüyordu. Bir insan güneş ışığını kıskanır mıydı? Taehyung Seokjin'i nefes alan her canlıdan kıskanıyordu. Öyle çok seviyordu ki birkaç saat önce, altında ona cenneti verirken bile düşündüğü şey aldığı zevk ve ona bu zevki tattıran adamdı.
Ellerini okşayan parmaklar ile arabayı süren sevgilisine döndü. "Yine ne düşünüp kızardında güzelliğine güzellik kattın sen?" Taehyung gülümsedi. "Hiç sadece, seni öpsem nasıl olur diye düşündüm." Seokjin bu dediğine kahkaha attı. "Imm olacak şu ki arabayı ıssız bir yere çeker ve sana olacakları bizzat uygulardım... Güzel fikir hadi öp beni." Taehyung kafasını arkaya atıp gülmeye başladı. Seokjin bir yandan onu izliyor diğer yandan yola bakıyordu.
Sevgilisi bu dünyadaki birçok şeyden daha güzeldi. Önüne dönüp yola bakmaya devam etti. Seokjin tek tük de olsa karşıdan gelen arabalar yüzünden başka bir şeye odaklanmıyordu. Taehyung ise sıkılmıştı. Müzik açmak için ellerini uzattı radyoda. Çalan şarkıyla gülümsedi. Sevdiği şarkılardan biriydi. Eşlik etmeye başladı. Seokjin ise onun o güzel sesine gülümsedi. Eli ile direksiyondan ritim tuttu.
Seni sadece beş buçukta ararım.
Sadece o zamam senin tarafında olacağım
Ben sadece bana dokunduğunda seviyorum, hissedince değil.
En boktan olduğum halde gerçek ben buyum.
Şarkı bittiğinde Seokjin kapatmıştı radyoyu. İkisi de kahkaha atmaya devam etmişti. "Şarkı güzel ama sözleri bize göre değil." Taehyung gülmeyi bırakıp sevgilisine hak verdi. "Kesinlikle. Bana dokunman içimde bilmediğim duyguları uyandırıyor." Seokjin tehlikeli şekilde gülümsedi. "Hmm demek sana dokunmam içini hoş ediyor?" Taehyung gülümsedi. Olduğu yerden kalkıp dudağına öpücük bırakacaktı, ama Seokjin gülerek geri çekildi.
Kafasını sağa sola salladı. "Tıch tıch öpmek için önce soruma cevap ver. Sana dokunduğumda nasıl hissediyorsun?" Taehyung sustu eğer cevap verirse Seokjin hemen ıssız bir yere çeker ve sevişmek için gerekli olan her alanı yaratırdı. Ama tatilde yürüyebilmek istiyordu. Seokjin onun hallerine gülerken bir yandan da yolu kontrol ediyordu. Taehyung ise onu öpmeye yeltendi. Seokjin geri çekilip kahkaha attıkça Taehyung daha çok üstüne yürüyordu.
Ellerini boynuna atıp öpmeye çalışıyordu. İkisi de gülümsüyordu ama karşıdan gelen tırdan haberleri yoktu. Taehyung yakalayıp dudağına asıldığında Seokjin bir yola birde ona karşılık veriyordu. Çekildi. "Taehyung yoldayız rahat dur." Taehyung ise öpmemesi için yapıyor zannediyordu. Tekrar öpmeye çalıştığında ise Seokjin'in gelen kamyonu fark etmesi ile direksiyonu kırması bir oldu.
Taehyung'u kolları arasına alıp darbeden kurtarmaya çalıştı. "Taehyung kalkma!" Ardından birbirine çarpan, yola savrulan insanlar ve araba parçaları olmuştu. Toz ve duman hakimdi ortamda. Sessizlik, ölüm gibi çöktüğünde, ikilinin kulağına dolan tek kelimeler, sevdiği tarafından kulağına ulaşan cansız seslerdi.
"Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aware ✓
Fanfiction"Koma cehennem ateşlerinden kaynıyor, cennet yağmurları kadar serin hissettiriyordu."