Noi demoni pe acelas taram

43 2 0
                                    

Zack se uita in jur curatand tejgheaua si ii face semn lui Kookie sa preia comenzile, lui Andrew ii facuse semn sa il ajute la prepararea bauturilor. Peste cateva minute intra pe usa Draven, el se uita la Zack zambind si facand cu ochiul, el observa asta si zambeste rosind. Andrew se uita la ei in mod suspect, ii face semn lui Kookie sa vina pana la el sa ii sopteasca.
- Auzi, dar...nu ti se pare ceva suspect intre ei doi...de parca au o legatura ceva..
- Oare...ei sunt...ceea ce cred eu?Intreba Kookie zambind pana la urechi
- Adica...Spuse Andrew confuz..cum crezi ca sunt Zack si acel Draven?
Maddie se uita la ei si le spune in mod soptit.
- Stiti, cei doi sunt de o vreme impreuna...de la faza cand Zack l-a salvat pe Draven de demonii aia. Spuse ea razand
Andrew si Kookie se uita la ea cu o privire mirata si dupa, din nou la ei. Kookie il imbratiseaza pe Andrew tipand de fericire,, Stiam eu!''. El se uita la Zack care era usor  speriat de reactia fratelui sau.
- Andrew, ce a patit Kookie? A baut ceva ce nu ii prieste? Intreba el fiind socat putin
- Nu...Maddie ne-a spus ca tu si Draven sunteti impreuna
Zack se uita la Andrew rusinat.
- P-Poftim...N-Nu e adevarat. Spuse el rusinat
Kookie se uita la el si cand sa spuna ceva, in mod intamplator, se aude o muzica manelistica la volum tare. Alexander vine la tejghea chemandu-i pe Zack, Andrew si Kookie sa se duca la un bar din vecinatatea cafenelei, Draven fiind curios ii urmareste pana acolo. Cand au ajuns era un bar la care pe langa usa erau asezate cutii, semn ca era aproape gata de decorat, Zack se uita la bar si intra sa inspecteze situatia, Andrew si Kookie erau dezgustati pentru ca locul arata cam ca un ,, bordel '' cu bautura. Draven se uita scarbit si se apropie de Zack si il intreaba.
- Ce cautam in bordelul acesta oribil?...
- Cautam scandalagii...Manelari...Stii tu. Spuse Zack putin deranjat. Daca  gasesc managerul sa ii sugerez sa dea mai incet muzica.
O tanara imbracata cu un maieu rosu si fusta neagra pana la coapse, pantofi cu toc negri, ciorapi, par roscat vine la ei ranjind. Cei 4 se simt deranjati de prezenta ei. Acea fata le spune pe un ton senzual.
- Bine ati venit la barul ,, Drink and Sex '', eu sunt Eliza...Managera localului. Spuse ea razand
Zack se uita la ea putin incruntat.
- Eliza, ha...sunt Zack de la cafeneaua ,, Caverna Demonilor '', tatal meu m-a rugat sa vin aici...ca sa iti spun sa dai muzica mai incet...Ne deranjezi...Spune Zack fiind serios.
- Ce? Sa opresc eu melodia mea preferata? Nici un gand. Spuse ea fiind rautacioasa
Draven se uita la ea urat si isi drege vocea. Eliza se duce la el cu miscari sexy si ii mangaie barba spunand ,, Ah, dar cine esti tu...Sexy Boy?'', Zack se uita la ei si o ia de umar, impingand-o aproape de masa. Vocea lui devine aproape demonica si pleata ii se despica in doua dezvaluindu-i ochiul demonic.
- Te mai atingi de my soulmate, o sa iti aplic metode te tortura folosite de tatal meu.
Eliza se uita la el speriata.
- T-Tu esti...Fi-fiul...lui...Dracu?
- Lucifer, needucata pamantului.
Eliza isi revine si rade, se uita la Zack si ii spune.
- Deci, tac-tu stie ca esti Gay? Spuse ea ironica. Daca afla cred ca te bate mar.
Zack simtindu-se jignit o ia de gat si o strange.
- Nu esti cam curva sa ma intrebi asa ceva? Spuse el nervos lasand-o pe jos
Draven zambeste spunand in soapta ,, That's my boy'' impreuna cu Kookie si Andrew care aplauda.
- Stai putin, sa nu imi spui ca baiatul ala e ,, transexual'' ca deja imi vine sa borasc. Zice Eliza scarbita. Hai ca imi taiati cheful...plecati de aici, gaylor...
Draven se simte jignit si se uita la Zack.
- Dragule...Tipa aia e cam idioata, nu crezi?
- Draven...Asa sunt toate Succubusurile...Foarte homofobe si transfobe. Zice el cu o voce rece. La fel si incubusi...Strica reputatia Iadului.
El se uita la Eliza, il ia de mana pe Draven ducandu-si capul la urechile lui si soptind ,, Poti sa o bati...Are nevoie de asta ''. Draven se uita la el si zambeste, se duce Eliza si o doboara dandu-i lovituri de picior si pumni, ea urla de durere. El o lasa si se duce la Zack luandu-l in brate.
- Asa, Zacky, vrei sa mergem inapoi?
- Numai stai sa fac un lucru... Spune el cu o voce sumbra si pocnind din degete.
Toate becurile de pe pereti se sparg una dupa una si sa aiba o flacara albastra, insemnand ca a blestemat locul si pleaca cu Andrew si Kookie inapoi spre cafenea. Dupa acel scandal, Draven isi savura frappe-ul si vorbea cu Zack fiind in pauza. Kookie le facea poze, iar Andrew ii privea facandu-si treaba. Alexander vine spre masa unde erau ei si intreaba.
- Imi place cum ati facut liniste acolo. Spuse el razand. Zack dar cum de stiai ca e Succubus?
- Tata...e simplu, fiecare demon de acest gen e transfob si homofob, si au un comportament de parca se cred mai presus de toti. Spuse el zambind
- Dar sa vedeti, fiul dumneavoastra e uimitor. Spune Draven mandru.
- Stiu...imi seamana perfect...Zack e unic, la fel si restul. Spuse Alexander zambind. Si va potriviti de minune, si poti sa imi zici Alex sau tata, Draven.
Amandoi se uita rusinati la el si incep sa spuna in mod simultan.
- T-Tata! Serios!
Pe Alex il apuca rasul si le ciufuleste parul zicand ,, Mai, adorabili mai sunteti '', el se ridica si pleaca spre birou. Zack se uita la Draven si il saruta pe obraz luandul in brate. Kookie spunea impreuna cu Andrew si Maddie un mare ,, Aww ''. Zack se uita la ei urat si face semn sa faca liniste bandu-si frappe-ul.

Darkest SecretUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum