Zack se uita la Draven zambind, iar Andrew si Kookie ramaneau cu ochii pe ei, Maddie rade si face comenzile. Ea se uita putin la cei doi si zambeste, vine la tejghea sa ii dea comenzile lui Kookie. Alexander se uita la geam, mai exact la barul invecinat. Intre timp, in acel bar Elisa isi cheama colegii de munca, o tipa imbracata in aceeasi uniforma cu a Elisei numita Amber, un blond palid si imbracat cu vesta rosie, pantaloni scurti negri si pantofi numit Derek si un tip brunet in aceeasi vestimentatie numit Marshall. Unul din cei doi baieti se uita la Elisa si spune cu o voce serioasa.
- Deci, se pare ca Lucifica e aici...cu familia...
Elisa se uita la el.
- Ba mai mult, fiul cel mare e cu un...tra-tra... Ew nici nu pot spune cuvantul ala. Spuse ea pe un ton arogant
- Ce ratati...Merita sa arda in foc pentru asta. Spuse Marshall razand in mod arogant. E prea ciudata situatia.
La un colt al barului statea o mica fetita roscata si ochii albastrii verzui, era imbracata in rochita alba si privea trista la ei.
- A, pai ei sunt o familie de ,, Nobili '' asa cum se spune. Zice Derek cu o expresie faciala neutra.
Fetita se intrista si mai tare, fuge spre un geam si priveste totul cu o tristete adanca. Dintr-o data, Kookie iese din cafenea sa se plimbe, el o vede pe micuta si se apropie incet de ea.
- Buna...cum te cheama? Spuse el zambind.
- A-Anna...Spune fetita trista.
- Incantat sa te cunosc, Anna...Dar de ce esti trista?
- P-Pai...un grup de demoni...m-au luat de la parintii mei...din rai...Vreau acasa. Vorbele Annei erau pline de dor
- Stai...Rai...Esti un ingeras? Intreba Kookie surprins
- Mhm...Aproba ea cu tristete.
- Trebuie sa ii spun lui Lucifer despre asta...Stai calma, te vei duce la ai tai foarte curand. Spuse Kookie cu incredere.
El intra foarte speriat la cafenea dupa conversatia cu Anna, se uita la Zack care statea la masa in timpul pauzei, disperat si fuge la el intrebandu-l isteric.
- Unde e tata?!
- Ho, care e graba...Ce vrei de la tata de e asa urgent?
Kookie il apuca de guler si il scutura ca fiind panicat.
- Tipii de la bar...Tin un copil!
- Ah, nu e de parca in lumea asta...exista tot felul de ticniti cu lista de pacate foarte lunga. Spuse Zack ironic uitandu-se la el.
- Nu e momentul sa fii ironic! Un copil de heruvim este rapit!
Zack se uita la el cu ochii mari si ii spune cu o expresie infuriata
- De abia...Am refacut pacea intre rai si iad, idiotii aia vor razboi?! Lasa-l pe tata, ma ocup eu de viitorii prizonieri. Spuse el cu o atitudine dura ridindu-se de pe scaun.
- Stai, c-ce vrei sa faci? Intreba Kookie tremurand. Ce ai de gand sa faci?...
- O sa vezi...Murmura Zack mergand spre usa.
Andrew se uita la cei doi si se apropie de Kookie intrebandu-l.
- Ce se intampla...De ce e asa nervos?
- Se pare ca noi vecini au incalcat o lege sacra, au furat un copil de heruvim
Maddie fiind aproape de ei, se uita la Andrew.
- Andy, ce e cu aceasta lege si care este legatura dintre copilul de heruvim si chestia asta?
El se uita la Kookie si dupa la ea fiind serios.
- Cand tata a incheiat razboiul cu Dumnezeu, cei doi au facut un tratat de pace si...dupa acel tratat, el a dat o lege sacra prin care daca un demon rapeste un copil de heruvim, ori Lucifer sa pedepseasca...Ori cine va fi mostenitorul tronului si sa il aduca inapoi la parinti
Maddie se uita confuza la Andrew.
- Da, dar... Nu m-am prins cu acel copil de heruvim
- Copilul de heruvim reprezinta pacea si puritatea, daca este rapit si nu se face nimic in cazul asta, atunci se declanseaza razboiul ceresc
- Am inteles atunci...Spuse Maddie zambitoare
Intre timp la barul celor 4 demoni, Derek sta la tejghea curatand inainte de deschiderea oficiala, el aude clopotelul de la usa sunand ceea ce inseamna ca usa se deschide.
- Nu am deschis inca...Spuse el pe o voce plictisita
- Oh...Dar nu am venit sa ma ,, imbat '', ci pentru alt ceva. Se auzea o voce demonica de nicaieri.
- S-Stai...Cine naiba esti? Intreaba Derek panicat si tremurand.
- Doar...Viitorul tau, imparat? Intreba in mod retoric razand la final.
- Oh, nu...Spuse el speriat uitandu-se in jur.
O figura neagra apare in spatele lui si il cuprinde in mod straniu in bratele sale asezand o mana cu un cutit la gat. Derek era confuz si speriat in acelasi timp, acea figura il intreaba cu o voce sumbra.
- Unde e Anna?
- N-Nu stiu, nu stiu despre ce vorbesti! Tipa el cat il tin plamanii
- Aha, minti....Meriti ceea ce iti da soarta...Sopti-se figura in timp ce ii taie incet si adanc gatul.
- T-Te rog...Nu...Murmura Derek incercand sa-si dea ultima suflare.
El moare si figura ii pune cadavrul pe podea ranjind, Elisa se duce la zona unde Derek a murit ca sa caute un lucru, dar ea vede ca el e intins pe podea, intr-o balta de sange si se sperie uitandu-se in jur. Zack apare in spatele ei avand mana plina de sange, ranjeste si se apropie de urechea Elisei soptind in mod straniu.
- Da-mi fetita, stiu ca e aici...
- D-De unde si ce ai facut cu Derek? Intreaba Elisa fiind speriata de moarte.
- Mi-a zis o pasare...Sopteste Zack cu un ranjet. Stii ce se intampla nu...?Adu-ti fraierii si adu fata...Acum!
- D-Da sa traiti, stapane...Murmura ea plecand din zona.
- Mh...Succubusul, usor de dominat ca un catel. Spuse el ironic
Elisa merge spre o incapere rapid, in acea incapere se afla Anna, Amber si Marshall, ea vine in graba cu gandul ,, sper sa ne crute...'' si spune.
- Va rog, trebuie sa venim sus...
- Dar ce se intampla? Ceva scandal? Intreba Marshall ranjind
- Idiotule, s-a aflat ca am furat copilul de heruvim! Spuse Elisa speriata
- Cum de...? Intreaba Amber confuza
- Nu stiu, dar trebuie sa mergem acolo. Spuse ea luand-o cu forta pe Anna.
Ajunsi acolo, Marshall vede ca in centrul barului era un cerc de foc albastru cu pentagrama lui Zack si inghite in sec. Anna se uita la el si zambeste soptind ,, Eroul meu...'' . Zack se uita la ei dur si le face semn sa ii dea drumul Annei, si Elisa ii da drumul astfel incat ea se fuge spre el plangand si luandu-l in brate spunandu-i.
- Multumesc...Multumesc...
- Cu placere, scumpo...Acum fugi spre cafeneaua alaturata...Nu vreau sa vezi ce se va intampla. Spune Zack zambind.
Anna zambeste si fuge spre cafenea, Elisa se uita la el tremurand. Marshall se uita la el urat si sare pe acesta, insa Zack il impinge spre acel cerc. Marshall urla de durerea provocata de focul ce apare pe trup si in scurt timp devine un schelete ars. Zack se uita si ranjeste, isi indreapta privirea spre cele doua fete spunand in mod dominant.
- Acum, e randul vostru la cerc, cine nu imi respecta ordinul...Va trebui sa ma ocup eu.
De teama ce o resimteau, fetele fug spre cerc patind aceeasi soarta. Zack iese afara si face o vraja ca barul sa fie ars din temelii, pleaca acasa si el deschide un portal spre rai unde o duce pe Anna inapoi la ai ei.
CITEȘTI
Darkest Secret
General Fiction,,A ascunde faptul ca ai legaturi demonice?'' In acest roman este vorba de dificultatea ascunderii in legatura cu ce e adevarat...