Luna rosie

31 3 0
                                    

In timpul noptii, Zack se foieste fara motiv si Draven simte ca ceva nu e in ordine cu el, asa ca se trezeste si incearca sa il calmeze. Zack se trezeste brusc si gafaie  si se uita in jurul lui, dupa aceea se uita la Draven. El se uita putin confuz si isi drege vocea, se apropie usor de el si il intreaba.
- Zack, esti ok? Ca te-ai miscat...Pareai ca fugi de ceva anume...
El se uita la Draven putin si observa o lumina rosie la colțul peretilor, se uita din nou la Draven fiind serios.
- Ahm..Ce moment e...?
- E doar o luna rosie ca sangele, ce influenteaza asta? Intreba Draven ironic
- N-Nu stii...Spuse Zack cu o voce de parca urmeaza sa fie posedat
Draven se ingrijoreaza si se uita la Zack soptind ,,E...ceva grav? '' . El simtind ca numai era cel pe care il cunoscuse la cafenea, incet isi pune mana pe umărul lui. Zack se uita la el urat avand ochii negri cu un pic de rosu, ii da mana de pe umăr si  fuge spre terasa. Draven se uita la el strigand.
- Nu pleca de aici! Vreau sa te ajut!
Zack se uita la el maraind si incepe sa vorbeasca intr-o latina veche pe care Draven nu o cunoaste si sare de pe terasa fugind spre oras avand un cutit si razand. El se îmbracă si iese din casa pentru a-l urmari, pe drumul lor se iveste o fata cu parul drept, blond ca graul, ochi ca de safir, piele alba fiind îmbrăcată intr-o rochie neagra cu volanase, balerini negri sa se potriveasca cu tinuta. Zack se uita la ea urland ,, Amelia!''. Acea fata se sperie si se uita la el
- Nu te cred....Nu...
Draven se uita la cei doi confuz.
- Ti-a sosit timpul sa primesti ceea ce meriti. Spuse Zack razand si zambind foarte infricosator
- Te rog, iti jur...Nu am fost de vina pentru ce ti-a facut unchiul. Spuse Amelia foarte speriata
- Minti...Te simt...Ai vrut sa scapi de mine ca sa fi cu Ramon...Spuse Zack înfuriat. Demonule...iti meriti soarta.
El ridica in aer mana cu acel cutit si se pregateste sa o omoare, dar este oprit de Draven.
- Ce e cu tine?! Zice Draven care era socat
Amelia se uita la el ranjind, il mangaie de barba.
- Faci pe eroul pentru acel demon ha...? Ce dragut, atat de jalnic. Spuse ea cu acel ranjet diabolic avand forma de Succubus
Draven ramase cu gura cascata si se uita la ea, isi da seama de momentul acesta si se incrunta.
- Lasa-l in pace, acum...
- Daca nu ce? Spuse Amelia cu voce aroganta
Zack se uita la el si ii da  cutitul spunand la ureche ,, Varsa...Fa cascada de sange  din ea '' .  Draven se  uita la Amelia ranjind.
- Am sa te omor, cum a facut-o si unchiul tau...
Amelia se uita la el si isi da seama de ce face, isi revine la forma ei umana si fuge. Draven fuge dupa ea cu o viteza anormală si o prinde, el se uita la ea spunand cu o voce mai sumbra ,, Spuneti ultimele...dorinte, inainte sa mori...'' . Amelia se uita la el si dupa la Zack care statea in spatele lor ranjind, ea tremura si lacrimeaza.
- T-Te rog...Nu face asta...
- Hm...Draven, ce zici...Sa o iertam? Spuse el intreband in mod ironic
- Dragul meu...La cate ti-a facut aceasta parasuta crezi ca mai merita? Intreba el. Isi merita soarta...te-a facut sa suferi...
Draven se uita la ea malefic si baga cutitul in zona dintre inima si plamani. Amelia urla de durere scurt si face un sunet de horcait, incet si incet, isi da duhul. Zack se uita la Draven si lesina, el este prins si dus spre casa. In urechile lui suna ,, Te rog, nu...'' , Zack statea intins pe pat ca si cum era mort, Draven il tine de maini sperand  ca se va trezi, isi deschide incet ochii si se uita in jur.
- C-Ce s-a intamplat...Spune Zack uitandu-se la Draven
- De la luna cea rosie o cam iei razna...si ai lesinat..
Se uita la el si se uita la tavan putin trist ,, Nu trebuia sa ma vezi asa...Acum nu cred ca o sa ma iubesti...''. Draven se uita la el si zambeste mangaindu-i mana.
- De ce ai crede asta, nu e adevarat...inca te iubesc. Spuse el zambind.
- Nu stiu ce ma faceam daca nu erai tu...sa...o pedepsesti pe Amelia. Zice Zack zambind si apropiind mana de fata lui. Mereu...voi fi al tau, te iubesc.
Draven auzind asta zambeste si pune capul pe piept simtind o bataie lenta si calma. Zack se uita la el ,, Oare o sa traim fericiti...Liberi si...nemuritori?'', observand ca Draven începuse sa doarma, isi indreapta privirea catre geam si se uita la stele mangaindu-l pe spate si dupa pe cap. El se gandea profund la trecut, Draven isi misca capul incet si ii tine si mana, simtind caldura lui incepe sa zambeasca si casca, ochii lui ii se inchid in mod incet soptind ,, Noapte buna...Draven...'' si adoarme.

Darkest SecretUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum