Ingerul pazitor

67 9 0
                                    

Draven se trezeste din somn tragand aer in piept foarte adanc, se gandeste ,,Nu cred ca e adevarat...'', Zack se trezeste si il priveste putin cascand. El se uita intens la el si putin deranjat si spune.
- Simt ca spiritul tau e deranjat...
- Nu e adevarat, sunt bine. Spuse Draven cascand
- Ar trebuii sa te cred?
El se uita la Zack ranjind cu o privire dominanta si il apuca de mana, strange putin si Zack incepe sa isi muste buza de jos de durere.
- Ei...acum ma crezi?
- D-Da, te rog...da-mi drumul la mana...
Ii da drumul de la mana si rade putin cu un aer senzual, Zack se uita la el putin tremurand, inghite in sec de parca il trece fiori. Draven se uita la el serios.
- Ce te sperii, baietel?
- Nu sunt baietel...doar ca...ma uimesti. Spune Zack confuz si putin speriat in acelas timp
El isi baga fata in perna timid si rosu ,,Lucifere... Ce se intampla aici?'', Draven se uita la el ranjind si se intinde pe pat ,,Hm...Un demon nu poate fi supus...Ha, la dracu poate'', il mangaie pe spate si il bate pe umar apropiandu-si capul de urechea lui soptind ,,Deci...Treci la somn, daca nu vrei sa ma superi...'' si Zack incearca sa adoarma  rosind puternic si strange din perna tremurand, Draven priveste atent si ofteaza profund zambind, si adoarme. Soarele diminetii rasare facand totul ca si cum ar fii proaspat, Zack se trezeste si se uita la Draven zambind ,, Ma duc sa ii fac de mancare...'' si se duce in bucatarie. Bucataria era alba mare si moderna, incepe sa faca o delicatesa japoneza numita ,,Omurice'', prepara ceaiul si pune totul pe o tava si se duce pana in camera. Draven se trezeste intindu-si mainile si cascand, apoi isi scarpina capul, se uita dupa Zack si da din umeri si il asteapta. Zack vine cu micul de jun zambind si spune vesel.
- Buna dimineata, Draven .
- Ce a durat atat...? Imi e foame. Spuse el somnoros
- A-Ah...iti pun imediat
Ii pune la poala tava si Draven se uita la el ,, Sper ca nu ai facut ceva gresit '' gusta si zambeste.
- Eh, cum e?
- E foarte bun, sa imi dai si mie reteta
Il priveste putin curios.
- Zack, spune-mi si mie ce era cu fosta ta?...
El il priveste putin trist  si incepe sa ii povesteasca in mod detaliat ce s-a intamplat in acel razboi si ii curge o lacrima, Draven ii sterge acea lacrima ,,Nu are rost sa plangi...A trecut ''
- Acum intelegi?
- E foarte greu...dar, stii cum e, acest trecut...Sterge-l cu buretele
- Ok...
In vila Wilson, Kook da o petrecere de zile mari razand, Andrew si Carol discutau despre puteri cu Emily si Mary si Madison statea de vorba cu Alexander si Stefan, Kook ii vede si spune fipand in mod vesel
- Ce stati asa? Sa petrecem!
- Pentru ce petrecere? Intreba Carol
- Petrecerea de prosti. Rade Andrew
Kook se uita urat la ei ,,Va disrug camerele..'', Andrew ii arata  degetul din mijloc razand si Carol se uita la el nepasandu-i de nimic.
- Copii nu il supărați pe Kook, mai copilareste si el. Intervine Alexander serios.
- Bine, tata...
- Dar...unde e Zack? Intreaba Mary
- Probabil cu tipul acela, acela...Draven parca? Spuse Emily Confuza
Alexander isi verifica mesageria, dar vede un mesaj de la Zack in care spune ,,Tata, am sa raman putin la Draven...A fost ranit intr-o bataie cu demonii lui Henry... si m-am ,, angajat '' sa am grija de el.Scuze ca nu te-am anuntat mai de vreme, va iubesc pe toti. P.S: ZII LUI KOOK SA NU IMI COTROBAIASCA PRIN CAMERA CA IL EXECUT!!! ''
- Da, e la el acasa...a fost ranit din cauza unor demoni de ai lui Henry, a da si Kook...Nu umbla prin camera lui cat lipseste.
- Ooooh, si erau chestii interesante pe acolo. Spuse Kook dezamagit
- Lasa, fratioare...Umblam noi pe acolo. Zice Mary ranjind
- Yeee!
La Draven acasa totul era linistit de parca nu s-a intamplat nimic. Zack face curat si Raul il ajuta, Nemo se juca Fifa,, Poate il inving si pe asta...'' Ilie  pregateste cina, Kart ii zicea cateva glume lui Simion. Zack simte senzatia ca e privit la fereastra si se uita, era unul din acei batausi si verifica daca Raul  nu e atent la el si chiar nu era, scoate din buzunar un shuriken si il arunca spre geam  foarte rapid.
- Ce dracu se aude acolo? Intreba Raul speriat.
- A...Nimic. Se preface ca nu s-a intampla.
- Oh...Ok
Din  camera se aude ,,Ce dracu cauta cadavrul asta pe peluza?!''si din nou nu zice nimic. Draven se uita pe geam si nu ii pasa ,, Cineva sa duca gunoiul '' a spus pe un ton mai dominant. In timp ce Zack se duce sa curete peluza, vede un portret ciudat cu o maicuta demonica .

 In timp ce Zack se duce sa curete peluza, vede un portret ciudat cu o maicuta demonica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

,, Asta nu e...Valak? '' Se intreba el putin infricosat si pleaca mai departe spre, dar nu stie ca maicuta din portret il urmareste. Avea o presimtire ciudata si se uita la Kart si il întreaba.
- Kart...scuze... ce cauta acel portet cu Valak pe perete?
Kart se uita la el si ii spune confuz.
-Nu stiu...Andy stie...
Se gandeste profund la asta si merge sa curete in curte, se uita in spate si vede o umbra ce se misca in jurul lui apoi dispare in perete. Simte un sentiment ciudat, un sentiment de teama si se duce repede la Draven in camera.
-Ai vazut ceva ciudat?
-Nu, nu am vazut nimic...Spuse Draven calm. Ai curatat curtea?
-D-da...
El se uita la Zack ranjind ,, bravo..'' , el stie ca Valak e in casa dar nu vrea sa spuna si restul, pentri ca Valak se hraneste cu frica pe care o simt victimele.
- Esti bine?... Pari  speriat...
- Nu, Draven...nu sunt....
- Atunci de ce iti tremura vocea..?
- Sunt bine..
Zack pleaca in sufragerie si scoate din rucsac o carte despre demonii stravechi si citeste la ,, Valak '' incercand sa gaseasca anumite puncte slabe si simte prezenta dar sta concentrat pe carte

Darkest SecretUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum