Povestea dintre un Înger și Lucifer

11 1 0
                                    

Zack se inoarce de la înmormântare având capul în jos și o privire plina de lacrimi,, Aveam atâta timp... Totuși, s-a terminat atât de repede... Biata Vicky...''. Când sa ajungă la cafenea, îl vede pe Joseph stand in fata ușii de parcă așteaptă pe cineva, se duce spre el și îl bate ușor pe umar spunându-i mâhnit.
- Hey... Pe cine aștepți?
- Oh, scuze... Îl aștept pe Alexander, este pe aici cumva? Întreaba Joseph nedumerit
Zack se uita la el serios și lasă mana de pe umărul lui.
- E posibil sa fie în biroul lui, dar cu ce ocazie?
- Ma sunase acum câteva minute sa pot sa îl ajut cu pozele pentru cafeneaua voastră. Spuse el cu entuziasm. Dar, ești ok?
- Da... Tocmai ce m-am întors de la înmormântarea Victoriei, dacă o stii... Spuse el făcând un zâmbet fals.
- Vai, săraca... Auzisem despre ce s-a întâmplat. Dar ce sa ii faci... Bătrânețile astea. Ofta Joseph puțin trist.
Zack ii deschide ușa spunându-i calm,, Usa lui Alexander e pe dreapta fix după baie,,. Joseph da din cap în mod afirmativ de parca îl înțelese și pleacă spre birou, când a ajuns, vede o ușă mare maro cu clanta rotunda de metal. Ciocane de doua ori și se aude o voce relaxata ,, Intra'', asa ca Joseph nu sta pe gânduri și pune mana pe canta și împinge clanta unde vede o camera alba cu negru la fiecare colt de perete, plin de tablouri, parchetul fiind de lemn negru. Alexander zambeste stand pe in scaun de lemn în modelul clasic lângă o masa de birou în stilul celor moderne. El se uita serios la Joseph și il invita sa ia loc pentru a începe discuția, dar privirea lui ii fuse furata de un tablou cu o tânără cu parul brunet, ochii de culoarea turqoaz purtând o rochie fără mâneci de culoarea gri spre alb. Alexander se uita confuz și își drege vocea, apoi îl întreabă.
- Ce este, domnule Desaulnier?
- Ahm, nu vreau sa va supăr sau ceva de genul... Dar cine e acea femeie? Întreba cu o voce confuza.
Alexander se uita la tablou nostalgic și trist, ofta de parca încep sa ii vina amintiri.
- Este fosta mea soție... Murise de ceva...Ofteaza de parca vrea sa evite povestea.
- Domnule, nu trebe sa va ascundeți, sunt ca dumneavoastră... Mai bine spus, eu sunt Azrael. Spuse el zambind întinzând mana sa dea noroc.
- Oh... Incantat sa te vad în persoana, atunci îți voi povestii pe îndelete ce s-a întâmplat mai exact
Alexander ofta spunând serios la el,, Era înaintea de Marea cadere din rai... ''

Flashback

Lucifer fiind lângă tronul lui Dumnezeu, urmarea tot ce se întâmplă în lumea îngerilor. Fiind plictisit, îl privea pe fratele sau și îl întrebacu seriozitate.
- Frate, nu pot și eu sa ma duc în jur? Trebuie numai sa stau aici cu tine?
Dumnezeu se uita la Lucifer zambind și îl batea pe umar ca pe un apropiat al sau.
- Ți-am zis eu sa fii țintuit lângă mine? Poți pleca sa vorbești cu îngerii.
- Mersi... Spuse el zambind dand sa plece de acolo.
Dumnezeu îl privea zambind, apoi se uita în jurul sau. Lucifer se ducea printre îngeri sa comunice, dar zării o tânără fata înger, cu aripi de lebădă și cu o privire blândă. Nu ezita nicio clipa și mergea la acea fata. O privea zambind și dregea vocea puțin, apoi
- Hei, ești frumoasa...Adică, ce faci pe aici?
Tânăra îl privea chicotind puțin, de parca a spus ceva amuzant.
- A pai... Ma plimbam prin jur, sa mai vad ce se mai întâmplă, pana sa dau de dumneavoastră.
Lucifer se uita la ea în ochi de parca era hipnotizat puțin, o lua de mana delicat și o întreba cu obrajii roși ca rubinul.
- Ai vrea sa ne plimbam împreună? Poate ne cunoaștem mai mult...Mai adaugă el
- Sigur, mi-ar face placere.
Ținând-o de mana, cei doi plecau spre un parc din apropierea castelului. Lucifer se uita la ea și o întreba pe drum.
- Scuză-mă, am fost nepoliticos... Cum te cheamă?
- Lisandra, dar prefer sa mi se spună Lisa. Spunea ea cu un zâmbet pe fata. Bănuiesc ca dumneavoastră, sunteți marele Lucifer.
- Lisa, nu e nevoie sa îmi spui din politețe...ma cam simt bătrân. Chicotinea el puțin.
După un timp, cei doi formau un cuplu. Lucifer era atât de fericit sa își găsească o pereche exact ca Lisa, era o relație sănătoasă. Într-o zi după ce Dumnezeu a creat pământul, el venea cu o propunere.
- Auzi, frate... De ce nu îmi faci și mie o împărăție? Adică m-am plictisit de ce e aici, numai alb, aur... Prea monoton
Dumnezeu se uita la el urat și dădea cu pumnul în masa.
- Vrei sa spui ca tu ai fi mai bun decât mine?!
- N-Nu eu... Doar, vreau sa am un loc al meu... Spunea el foarte speriat
- In cazul asta, dacă tot vrei o împărăție... Vei fii exilat de aici, și fă-ți singur!
Lucifer se uita îndurerat la fratele sau, cu lacrimi în ochi, el pleca spre ieșirea din castel și aripile de înger alb, capatau negru.
Lisa il văzuse și venea sa îl consoleze. Ea se uita la el și îl întreba îngrijorată.
- Lucifer, dragul meu... Ce ai pățit?
- Fratele meu... M-a exilat de aici, doar ce voiam doar o lume... A noastră... Spunea el foarte dezamăgit și trist. Acum... Cred ca soarta ne desparte
- Nu spune asta!  Nu vreau sa trăiesc cu gândul de a rămâne singura, fără tine. Plângea Lisa cu tristețe apăsătoare.
- Atunci... Hai cu mine, sa avem noi lumea noastră, una frumoasa. Adauga el zambind punandu-i mana pe umăr delicat. Nu ești de acord?
Ea îl priveape Lucifer zâmbind și îl lua de mana semn ca i-a acceptat propunerea. Cei doi au dispărut într-un nor negru ce ii ducea spre o lume deșertica, fără pic de viata. Doar ei erau acolo. Lucifer privea în jur spunând,, Asta înseamnă... Sa stai într-un rai mort? '' . Lisa se uita la el zâmbind crezand întrebând cu o voce calma,, Nu vrei sa începem sa decoram aici? '' adăugând un raset gingaș la final. După un secol, acea lume pustie căpătase un aspect paradisiac, clădiri ca în Grecia antica cu un palat în stil romanic destul de imens. Viata celor doi era destul de plăcută, aveau o împărăție, un palat frumos, și mai multe. Lisa stand lângă tronul lui Lucifer, se uita  la el zâmbind semn ca  avea o veste sa ii spună. El se uita la aceasta intreband.
- Lisa...Draga mea, ce dorești sa îmi spui?
- Pai... Se pare ca... O sa fii tata. Ii răspunse  cu o veselie în suflet.
El începea sa plângă de fericire aflând aceasta veste și o lua în brate  sărutând-o pe frunte.
- O sa fiu tata, a unui îngeraș frumos... Sau poate 2. Exclama cu bucurie
După câteva luni, Lisa a născut o pereche de gemeni, un băiețel și o fetita. Băiețelul avea parul negru ca abanosul, pielea puțin mai deschisa, era foarte liniștit. Fetita semăna leit cu mama ei, pielea de un roz pal, parul șaten și era zâmbitoare. Lucifer se abținea sa nu plângă de bucătărie ținând băiețelul în brate șoptind,, O sa fii un rege foarte bun''. Cei doi  le puseseră numele Zack și Maria. După 7 ani  de când au apărut pe lume, aceștia stateau lângă Lisa jucându-se de a cavalerii bătându-se cu săbii de jucărie.
- Am sa te înving, fratioare! Urla Maria râzând de Zack.
- Poate în visele tale. Râdea el increzator.
Ea se uita la cei mici zâmbind. Lucifer era afara așteptând pe cineva din partea cealaltă a regatului pentru a vorbi despre alianță militara. Un om îmbrăcat în haine negre se arata in fata lui, el îl privea pe acel domn și se duce spre dansul.
- Sunt William Nyandere, regele din Regatul de vest. Se prezenta el. Incantat sa va cunosc majestate.
- Ah, te rog, spune-mi Lucifer. Îl ruga amuzat. Doar suntem prieteni, nu?
- Asa este.. Afirma William zambind.
- Ei, William... Ia un loc, sa începem discuția. Îl invita el părând puțin serios.
Cât timp vorbeau cei doi despre alianță, Lisa stătea înăuntru cu copiii, povestind niște istorioare de pe vremea când Lucifer era mana dreapta a fratelui sau, Dumnezeu. Zack se uita la ea zâmbind, iar Maria asculta fascinata. Lisa se oprea din povestit simțind doua aure malefica în casa, le-a cerut copiilor sa se ascundă și ea s-a dus spre ușa de la intrarea palatul  sa îl avertizeze pe Lucifer. Când sa deschidă ușa, o săgeată cu o poțiune de adormire a nimerit-o în ceafa astfel, Lisa a leșinat pe podea. William a deschis ușa și  s-a prefacut speriat ascunzând  acel zâmbet malefic, Lucifer fugea la Lisa sa verifice dacă e vie.
- L-Lisa?! Trezeste-te! Tipa el de disperare.
- Lucifer... Stai liniștit, o sa fie bine.
El simțea aceleași aure și se uita cu urla la William, între timp doi din slujitorii lui apar cu copii care se zbăteau în brate. 
- Oh, Lucifer... Stai sa explic-
- Cum ai putut... Cum ai putut?! De ce ai făcut asta? Ce vrei sa obții?! Striga el la William cu manie
El începe sa rada foarte tare, ca un psihopat spunând,, Am venit sa îți cuceresc Regatul! Atacand punctele slabe ale tale''. Zack se uita speriat și îl musca pe slujitorul care îl ținea de mana astfel având șansă să scape și sa fuga la un loc sigur, Maria încerca cât de posibil sa scape, dar în zadar, a fost adormita de mirosul aceleași poțiuni. Lucifer îl luase de guler pe William având ochii roși de manie urlandu-i.
- Dacă vrei război... Asa sa fie! Urla el aruncandul spre poarta.
- Agh! N-nu s-a terminat aici... Slujitori luați regina și copii-
- Băiatul a scăpat majestatea. Exclama unul din ei
- Firar... Atunci Fetita și regina și sa plecam!
Lucifer privea cu mâhnire la scena, cerul începe sa devina rosu, totul capătă  nuanțe de negru și rosu ca sângele și împânzit de foc, astfel sa se creeze Iadul.

Sfârșitul Flashbackului

- Și uite asa... Mi-am pierdut iubirea, unul din copii... Și am creat ceea ce se numește azi,, Iadul''. Spune Alexander trist. Dar,  după acele momente tragice, am întâlnit-o pe Lilith... Prima creație a fratelui meu sa ma poată înveseli, nu a mers... Tot trist am rămas.
Joseph se uita la el puțin trist și îl ia de mana strângând puțin, încercând sa ii aline durerea.
- Îmi pare rău că am adus vorba de asta, domnule... Sper sa va găsiți fericirea și iubirea într-o zi. Spuse încercând sa ii ridice moralul puțin
Lucifer se uita la Joseph și zâmbește spunând,, Îmi aduci aminte de ea... Și te rog spune-mi doar Lucifer''. El rostește și începe sa schimbe subiectul aducându-i aminte de poze pentru cafenea, astfel cei doi încep sa discute despre acestea.




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 07, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Darkest SecretUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum