Lupta demonului Valak

51 4 0
                                    

Zack sta concentrat pe acea carte, cautand anunite puncte sensibile a le lui Valak. Andrew se uita pe geam si vede o  umbra ciudata ce se plimba prin casa lui Draven ,, Oh nu...Valak...Trebuie sa il anunt pe tata..'' tremurand putin si fuge spre Alexander sa-i spuna de Valak. Cand aude el incepe sa se incrunte ,, Andy, stii... Daca Valak se mai atinge vreodata de familia mea...o sa regrete'', Kook se uita pe geam avand urechiuse si codita de pisica, incearca
prinda un fluture, dar nu reușește si pica in fund plangand. Mary sta in camera lui Zack privind albumul plictisita ,, Ce plictisitor...'', dupa vede ceva ciudat pe perete si incearca sa stea nemiscata. Andy sta in camera sa zambind si uitandu-se in comentarii cand la un moment dat, in capul lui apare o previziune in legatura cu Valak. Draven sta calm pe pat ,, Hm...ce zi plictisitoare...unde era pisoiul ala...?'' si se ridica sa il caute pe Fluffy, era un pisoi  negru cu ochii albastrii cu o varsta de 2 luni foarte jucaus. Zack se ridica de pe canapea si se duce afara sa vada daca exista un semn lasat de Valak in jurul curtii. Draven merge la usa de la curte si il vede ranjind, se duce in bucatarie sa bea apa. Zack se uita atent ,, Unde e...? '' Nemo stand in bucatarie il vede Draven spunand.
- Pe cine cauti, ma ?
- Fluffy, stii pe unde e? Zice el putin ingrijorat
Nemo da din umeri si se uita in.alta parte ,, Nu stiu, frate... '' si isi vede de treaba. Zack intra in casa si sta pe canapea ,, Nimic pana acum...'', Draven vine si sta langa Zack oe canapea uitandu-se la el zambind.
- Si...ai gasit ceva despre acel Valak?
- Ca informatie da...dar ca semn lasat..nu. Spuse Zack dezamagit
- E haide, pana la urma vei gasii ceva...Spuse Draven optimist. Am increde totala
- S-Sigur..?
- Da
El stand calm si cu spatele lipit de canapea, Draven se preface ca ,, casca '' ducand incet mana la spatele lui Zack, el incepe sa roseasca si sa se uite la Draven, iar el statea calm uitandu-se la televizor.
- C-Ce faci? Intreba Zack pe un ton mai incet.
- Ce, nu pot sa ma relaxez sau ce? Spuse Draven razand. Si de ce ai obrajii rosii?
- P-Pai...
- E, lasa hai sa ne uitam la serial
Stau amandoi privind serialul si Zack era atent la fiecare detaliu din fiecare  serial in parte, iar Draven sta in cel mai relaxand mod posibil ,, Ce fain e serialul...Cand stai cu cineva''
- A...Draven, cate episoade spuneai ca are?
- In jur de 12, de ce? Intreaba Draven putin confuz
- Doar sa stiu...
- Ah, ok...Spuse Draven axat pe serial
Nu trecuse mult timp si Zack deja simte prezenta lui Valak, se ridica si fuge spre curte si Draven se uita la el ,, Unde pleaca si ala ma...?'', dupa aceea se duce sa se uite. Nemo se joaca cu Raul niste jocuri video. In casa Wilson era multa galagie,  Kookie alearga ca un nebun, iar Alexander fuge dupa el si il injura, Andrew sta cumintel pe canapea privind pe Youtube, Emily face vraji cu Mar.
- Nu ma vei prinde niciodata, batrane! Spuse Kookie razand.
- Las' ca vezi tu! Urla Alexander spre el încercând sa il prinda.
- Tata, nu inteleg, ce a facut Kookie? Intreba Andrew nedumerit.
- Mi-a spart colectia de portelan! Spuse Alexander Nervos
- Calm Lucifica...Soptii Mary
In vecinatate, Zack il cauta pe Valak si intr-un final ajunge in beci, beciul arata ca o incapere de ascuns ca in vremurile comuniste, dupa investigheaza zona, dupa il gaseste pe Valak care sta in colt ranjind spre el.
- Tu...al dracu sa fii...Ce cauti aici? Spuse Zack nervos
Valak incepe sa inscriptioneze pe perete cuvintele ,, Moarte'' , ,, Stapanire '' si ,, Razbunare ''
- Aha...Daca vrei sa dansam...Sa dansam atunci
Valak incepe sa urle de se cutremura toata incaperea, Zack fuge spre el si incearca sa ii dea pumni, dar esua, pentru ca Valak se teleporta in spatele lui si il prinde de umeri imobilizandu-l. Draven se duce in beci si vede scena uimit, Zack se uita la el si striga ,, Ajuta-ma, cauta in cartea mea despre cum sa il elimini pe acesta! '' si el fuge sa ia cartea, vine inapoi si o deschide apoi spune frazele. Valak incepe sa se inegreasca si urla dupa dispare intr-un nor negru de fum, Zack cade gafaind  si Draven se duce la el.
- Esti bine?
- D-Da...Sunt. Spuse el zambind. Mersi pentru...tot
- Nu ai pentru ce sa imi multumesti... Spuse Draven ridicandu-l
- Uh dar Valak...e periculos
- Stai linistit, am grija de tine
Draven il ia in brate si il duce pana la canapea si sta langa Zack, el fiind epuizat casca  si tremura ,, Imi e frig...'' ,  Nemo, auzind asta se duce dupa o patura groasa si o perna, dupa ii le da ,, Poftim...'' ii le pune si dupa pleaca. Draven sta langa el  si se uita la serial in continuare si Zack adoarme spunand ,, Multumesc...pentru tot...'' zambind si tinand in brate delicat perna,  Draven zambeste si se uita la el dupa casca si isi freaca ochii, dupa adoarme cu capul pe canapea

Darkest SecretUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum