După misiunea de a o aduce pe Anna înapoi în rai, Zack se întoarce la cafenea fiind obosit, când intra pe ușa vedea o doamna în vârstă la tejghea, mai exact pe Victoria care bea un ceai făcut din trandafiri rosi și flori de cireș îndulcit cu miere de lalea. El se uita la ea atent și simte un sentiment ca de parca o știe de undeva, da din cap încet și subtil știind ca e doar o stare de iluzie și pleacă spre camera angajaților sa se schimbe. Andrew sta cu Victoria de vorba cât timp era la tejghea, se uita la ea și spune.
- Și stați singura, bănuiesc... Nu?
- Da, din păcate. Spuse Victoria cu durere. La cei 63 de ani ai mei, am avut și parte de bucurii, și de durere
Andrew se uita trist in timp ce asculta vorbele Victoriei.
- Hm, dar cum sunteți în rest? Întreba el zambind ascunzând starea trista.
- Ah, pai, tinere... Sunt bine, în afara de durerile articulare, semne ale îmbătrânirii. Spuse ea razand.
Zack ieșise din acea camera cu uniforma și se duce sa ia comenzile, se uita atent la Andrew și Victoria. Ea începuse sa vorbească cu Andy despre cum a fost în comunism si momentele dureroase din viata. El se întristează auzind astea, se îndreaptă spre tejghea sa ii dea lui Andrew comenzile și spune.
- Fratioare, te duci tu sa iei celelalte comenzi? Eu o sa o ajut pe Maddie la celelalte băuturi și prăjituri.
Andrew se uita la el și ii spune,, Bine, ma duc '' și își cere scuze Victoriei înainte sa plece, Zack se duce la tejghea și curata canile și paharele din sticla având chiuveta lângă Victoria, el se uita la ea și zâmbește. Ea se uita la el, spune cu o expresie confuza pe fata.
- Dar, de ce a plecat?
- E schimb de tura, el urma sa preia comenzile și eu sa îmi ajut colegii cu restul. Spuse el fiind serios. Apropo... Îmi pare rău pentru pierderea familiei, știu cum e sa te trezești orfan de mic...
- Ouch, ai pățit și tu asa? Întreba ea trista.
- Nu... Am cunoștințe care au pățit la fel
Victoria își termina ceaiul și se pregătește sa își scoată portofelul din poseta, el se uita la ea luând ceașcă cu farfuria și spune zambind,, Nu trebuie sa plătiți, e o oferta de bun venit, dacă vreți pot sa va las un număr de telefon în caz de vreți sa mai vorbim '' Ea se uita la Zack zambind și face o mișcare afirmativa din cap punând înapoi portofelul, el notează numărul sau de telefon și ii da. Victoria se ridica de pe scaun și pleacă spre casa, Zack se uita la ea continuând treaba și începe sa ii cada lacrimi în apa cu spuma. Madison observa ce face, și se duce spre el punând mana pe umăr, apoi cu o privire îngrijorată îl întreabă.
- Zack, ești ok? O cunoști pe aceasta persoana?
- E sora mea... Spuse el ștergându-și lacrimile. Credeam ca a murit odată cu părinții mei umani.
Madison privind starea lui, îl ia în brate ca o prietena buna și îl mângâie pe spate soptind,, Hei... O sa fie bine, ai sa vezi. '', apoi lua un carnețel si un pix roz știind ca urma tura ei și pleacă puțin grăbită la mese. Zack își continua treaba urmărind-o și zâmbind, mai târziu își face apariția Joseph bucuros ca a luat interviul și merge spre tejghea unde se așează pe scaunul din fata lui Zack și începe sa spună pe un ton vesel.
- Bună, din nou!
- Oh, buna ziua din nou, cu ce sa va servesc? Întreba Zack zâmbind. Îmi cer scuze dacă par bagacios... Dar ce s-a întâmplat de aveți fericirea asta?
- In sfârșit am primit jobul visat din copilărie, am fost fotograf particular și făceam poze la anumite evenimente, poze pentru Instagram ul clienților, tot felul. Aclama Joseph fericit. Acum lucrez cu o firma de evenimente și as dorii un milkshake cu nutella și frișcă dacă se poate.
- Ma bucur sa aud asta, măcar tata nu e singurul care a obținut ce a vrut... Știți, cafeneaua e al tatălui meu, de mult și-a dorit sa aibă o afacere de succes. Povestește el făcând bautura comandata.
Joseph se uita la el zâmbind și se uita în jur, vede ca Draven era la o masa cu prietenii lui din casa și discuta, îl analiseaza atent și se uita la Zack întrebându-l.
- Îmi cer scuze, e prietenul tău?
- Da, e un om de milioane. Spuse el privindu-l având mana pe Blender făcând milkshake-ul. E un tip dragut și de treaba dacă stai sa îl cunoști bine...
- Ce dragut, sa va tina relația. Ura Joseph privindu-l pe Zack
- Mhm, asa sper și eu...
- Apropo, a trecut o bătrânică pe aici? Întreba Joseph simțind un miros de parfum. Este vecina cu mine..
Zack se uita la el și bucuria de pe chip începe sa ii dispară încet, îl atinge ușor pe umăr,, A trecut...pe aici ''. Joseph crezând ca a spus ceva greșit se întrista și ii sopteste.
- A-Am spus ceva greșit?
- Nu, e o poveste foarte lunga...Spuse el pe un ton cât mai trist. Doar ca acea persoana îmi aduce aminte de surioara mea mai mica...
Cât timp ii face bautura ii povesteste despre cum era sora lui și despre moartea ei ca să acopere adevărul despre Victoria, ii servește bautura cu un pai.
- O-Oh... Credeam ca am spus ceva greșit, sa ii fie țărâna ușoară. Spuse el și bând din pahar.
Zack se uita la ceas și se uita după Andrew, îl vede făcându-i semn sa vina la el. Andy se uita și vine la tejghea întrebându-l,, Deja? '', Zack vorbește puțin cu el și cu Joseph în timp ce își da sortul și îl pune pe cuier, apoi pleacă spre Draven un de îl săruta gentil pe obraz și pleacă încet spre ușa sunând la numărul apărut pe telefon, apoi vorbește la el zâmbind. Pe drum o întâlnește pe Victoria unde se plimba prin parc și vorbesc.
- Și cum mai sunteți? Întreba Zack zâmbind spre ea.
- Ohoho... Maica, sunt bine, doar ce voiam sa ma inviorez. Raspunse incantata. Tocmai ce am fost la doctor sa îmi fac niște analize
- Și, cum a decurs? Întreabă el fiind curios.
- Pai, cu inima stau cam prost... Am suferit vreo 4 infarcte la viata mea, dar sunt ok cum ziceți tineri. Zambeste uitandu-se la el cu atentie. Tu semeni cu cineva..
- Cum asa? Nu cred... Spuse el confuz.
- Ba da, e o poveste destul de trista de pe vremea comunismului...Spune Victoria.
- Pot sa ascult?
Cei doi se așează pe o banca din parc și ea începe sa povestească aceeași poveste spusa lui Joseph, după un timp Victoria începe sa se simtă rău și sa leșine astfel în cât Zack prinde și suna la salvare. La spital el sta lângă patul unde se afla ea si o tine de mana lacrimand. Doctorul vine în camera unde erau ei și se uita la Zack.
- Domnule Zachary, ma tem ca am vesti cumplite... Spuse el fii d trist
- Spuneți orice...pot sa fac fata. Vorbind el pe un ton mai rece și trist
- Ma tem ca o sa moara în scurt timp, a suferit un infarct cât sa ii slăbească pulsul și inima. Afirma doctorul cu tristețe. Nu am ce sa ii fac.
Zack se uita la el și începe sa plângă strângând de mana, în scurt timp Victoria își da duhul și corpul ii devine foarte rece. După 3-4 zile de la moartea ei, familia acesteia au ținut priveghi unde era și Zack invitat, acesta avea un trandafir alb pe care îl arunca spre sicriu șoptind,, O sa ne vedem... Surioara... '' și pleaca spre cafenea unde toată familia era numai în negru de doliu.
CITEȘTI
Darkest Secret
Ficción General,,A ascunde faptul ca ai legaturi demonice?'' In acest roman este vorba de dificultatea ascunderii in legatura cu ce e adevarat...