5 🍒

6.3K 209 19
                                    

Cherry: Günaydın

Eden: Günaydın

Eden: Neden bana yazıyorsun?

Cherry: Ne demek istiyorsun?

Eden: Beni ilk gördüğün anda saldırmıştın ama şuan sanki yakın arkadaşlarmışızcasına mesaj atıyorsun

Cherry: Yaşadığım şeyleri kafamda sezdim ve sana sempati beslemeye başladım. Hem hiç arkadaşım yok. Dışarı çıkmama izin olmadığı için de sana yazmanın fena bir fikir olmayacağını düşündüm.

Eden: Peki benim doğru söylediğimi nereden biliyorsun. Sana o gün bir şey yapmamış gibi davranıyor da olabilirim

Cherry: İçimden bir ses dürüst olduğunu söylüyor

Eden: Anladım. Keşke sen de bana karşı bu kadar dürüst olabilseydin

Cherry: Dürüstüm zaten?

Eden: Birkaç gündür hakkında hiçbir şey bilmediğim ve Cherry diye hitap ettiğim bir kızla konuşuyorum. Sence bu normal mi?

Cherry: Hakkımda bir şey öğrenmen neyi değiştirecek?

Eden: Bilmiyorum. Arkadaşın olmadığını söyledin. Arkadaş olabiliriz ve arkadaşın olabilmem için senin hakkında bir şeyler bilmem gerekir.

Cherry: Haklısın

Cherry: Pekala ismimi söyleyeceğim ama dışardan bakınca ismim neymiş gibi duruyorum?

Eden: Ah bu ilginç bir soru. Megan? Ya da Jessica? Belki de Elizabeth?

Cherry: Anaïs. İsmim bu.

Eden: Ah. Güzel bir isim ama 'i' harfinin neden iki tane noktası var?

Anais: Çünkü ismim Fransız kökenli. Anne tarafım Fransız.

Eden: Anladım. Ben sana sadece Anais diye kaydedeceğim. Problem olur mu?

Anais: Problem olmaz.

Eden: Peki kardeşin var mı?

Anais: İki erkek kardeşim var. Biri 2 diğeri ise 4 yaşında. Senin var mı?

Eden: Bir kız kardeşim vardı. Ama lösemiden öldü.

Anais: Üzgünüm

Eden: Üzülmeme gerek yok. Bu çok uzun zaman önceydi.

cherry bra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin