8 🍒

5.5K 197 10
                                    

Eden ne diyeceğini bilmiyordu. İkisi de birbirlerinin gözlerinin içine bakıyordu.

Gözlerini kızın vücudunda gezdirdi. Kızın pürüzsüz bir vücudu vardı ve vücut hatları çok kaba olmayacak bir şekilde belirgindi. Eden'ın çizmeyi en çok sevdiği türde bir vücuda sahipti.

Eden kenardaki yatağı odanın ortasına doğru çekti. Kıza uzanması için bir işaret verdi.

Anais, çekinerek yürüdü ve yatağa uzandı. Eden Anais'e nasıl bir pozisyonda durması gerektiğini tarif etti. Anais yana dönmüş bir şekilde yattı ve dirseğini yatağa yaslayıp kafasını elinin üstüne yerleştirdi. Ardından derin bir nefes verdi ve daha özgüvenli bir şekilde durmaya çalıştı. Çünkü durduğu yerde titriyordu. Daha önce hiçbir erkeğin karşısında çırılçıplak durmamıştı.

Eden kıza yaklaştı ve saçlarını estetik duracak bir şekilde yerleştirdi. Ardından bir modele sahip olmanın sevinciyle boş bir tuval çıkardı ve boyaları sıktı. Karakalemle resmin temelini attıktan sonra boyamaya başladı.

Kızın açık kahverengi saçlarını, bembeyaz tenini, kiraz rengi dudaklarını, henüz sertleşmemiş göğüslerini ve diğer tüm ayrıntılarını çizdi. Kızın güzel yüzünü en güzel bir şekilde vurguladı.

Kızın tüm vücudunu aklına kazıdı.

Anais model olarak durmanın ne kadar zor bir şey olduğunu anladı. Kolu ağrıyordu ama buraya kendisi gelmişti ve ağrıya katlanması gerekiyordu.

Ağrıyı takmamak için Eden'ı izlemeye başladı. İşine oldukça konsantre olmuştu. Üstünde bol bir tişört ve bol bir eşofman altı vardı. Kollarındaysa çok kaba durmayan birkaç dövme vardı. Eden'ın yapılı kollarına bakarak o bol giysilerin altındaki vücudu hayal etti Anais.

Gözlerini kapatıp biraz dinlendirdi. Burnuna gelen sigara kokusuyla uyandı. Eden bir sigara yakmıştı ve içerken çalışmasına devam ediyordu. Köşeden gözlüğünü aldı ve taktı. Gözlüğün ona ne kadar çok yakıştığını düşündü Anais.

Eden'ın düzgün yüz hatlarını ve dağınık kahverengi saçlarını inceledi. Eden'ın kesinlikle yakışıklı olduğunu kabul etmişti. Anais'in kalbi atmaya başladı.

"Bitti. Üstünü giyebilirsin." Anais koltuktan kalktı ve eseri görmek için Eden'ın yanına gitti. Yerden aldığı paltosunu üstüne geçirmişti.

Eseri gördüğünde büyülendi.

"Bu, çok güzel." Eden ayrıntılarla beraber resmi kusursuz bir şekilde yapmıştı.

Anais artık ölümsüzleştiğini hissediyor gibiydi.

"Gerçek bir modelin üstünde çalışmanın bu kadar güzel bir şey olduğunu bilmiyordum. Resmini çizmeme izin verdiğin için teşekkür ederim." Anais'in yanakları kızardı.

"Ben teşekkür ederim." Eden Anais'i kapıdan uğurlarken Anais'in elini tuttu.

"Düşündüm de, başka bir zaman gelirsen yine seni çizebilirim." Anais'in gözleri parladı.

"Bu beni çok mutlu eder."

cherry bra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin