12 🍒

5.5K 179 13
                                    

Anais'in gözünde bir damla yaş aktı. "Vücudumu bu hale babam getirdi." dediğinde Eden'ın aklına hiç gelmemiş düşünceler geldi. Kız daha fazla konuşmak istemiyormuş gibiydi. Eden ona kremi uzattı. Kız "Krem sürmek istemiyorum." dediğinde Eden "Sürmen gerekiyor Anais. Yoksa ben sürerim." dedi.

Anais "Sür o halde!" dediğinde Eden kremin kapağını açtı ve işaret parmağına biraz sıktı. Ardından parmağını kızın kolundaki morluğa sürdü. Göbeğindeki morluklara da kremi sıktıktan sonra kremi dağıttı.

Anais kremin soğuk olmasından ürpermişti ama bir şey demedi. Eden'ın ona krem sürmesi hoşuna gitmişti.

Eden kremi Anais'in sol göğsünün alt kısmına sıktı ve sürdü. Anais küçük bir inilti çıkardı.

Eden "Ah, üzgünüm. Acıtmak istememiştim." dedi.

"Sorun değil."

Eden Anais'in sırtındaki morluklara da krem sürürken Anais konuşmaya başladı.

"Beni kurtardığın gün çekilen canlı yayını biri babama göndermiş. Onu gördüğünden beri bana sürtük diye sesleniyor." Sırt üstü döndü ve Eden'ın elini tutup baş parmağıyla okşadı. "Vücudumun artık hiçbir değeri kalmadığını düşünüyorum Eden. Ve beni hala hayatta tutan tek şey sen ve senin resimlerin." derin bir nefes aldı. "Kendimi sana tanıtmamın gerekli olmadığını düşünmem bu yüzdendi. Bana acıyarak bakmanı istemediğim için." Ardından Eden'ın gözlerinin tüm sırrını çözmek istercesine derince ona baktı.

Eden elleriyle kızın yüzünü tuttu ve kızın dudaklarına bir öpücük kondurdu.

Ellerini kızın omuzlarına indirdi ve kızın tepkisini inceledi.

Kızın suratını huzurlu bir ifade kapladı. Gözlerini kapattığında bir damla yaş gözünden aktı.

"Teşekkür ederim. Beni öptüğün için." Eden kızın dolgun dudaklarına daha uzun ve tutkulu bir öpücük kondurdu. Dudaklarını ayırdığında Anais yerinden doğruldu ve Eden'ın kucağına oturdu. Çıplak olduğu için utansa da güvendiği birinin yanında olduğu için kendini özel hissediyordu.

Kollarını Eden'ın boynuna sardı. Eden kızın saçlarını omzunun arkasına ittirdi ve kızın boynunu açtı. Dudaklarını kızın boynuna değdirdi ve yumuşak öpücükler kondurdu.

"Hiçbir zaman sana acımadım. Senin çok özel olduğunu düşündüm Anais. Seni her gördüğüm gün kalbim daha hızlı akmaya başladı." Kızın alnına bir öpücük kondurdu, ardından kendi alnını onunkine değdirdi. "Seni seviyorum."

"Beni dünyanın en mutlu insanı yaptın Eden Baker." Eden ona gerçekten değer veren bir insanla 17 yıllık hayatı boyunca ilk defa karşılaşıyordu. Anais onun için çok özeldi.

Anais dudaklarını Eden'ınkiler değdirdi ve bu sefer karşılık vererek öpüşmeye başladılar. Eden kollarını Anais'in beline doladı. Cildinin Anais'inkine temas etmesini seviyordu. Anais'in cildine dokunmak en kaliteli ipek kumaşa dokunmaktan daha güzel bir duyguydu.

Anais Eden'ın tişörtünün eteklerini tuttu ve yukarı doğru sıyırdı. Tişörtü çıkardığında Eden'ın kulağına fısıldadı.

"Başka birisi almadan bekaretimi almanı istiyorum Eden. Seninle sevişmek istiyorum. Vücutlarımızın iç içe olmasını istiyorum." Eden Anais'i yatağa yatırdı ve üzerine çıktı. Kızın boynunda dudaklarını gezdirdi. Oradan göğüslerini emdi ve göbeğine küçük öpücükler bıraktı.

Anais Eden'ın karın kaslarının üstünde ellerini
dolaştırdı. Eden'ın kulağının arkasına küçük öpücükler kondurdu.

Eden ve Anais tek vücut oldular. İkisi de birbirlerini buldukları için çok mutluydular.

cherry bra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin