Anais ateş ettikten sonra yere düşen babasına baktı. Anais şoka girmişti. Tabancayı kendi kafasına dayadı.
Eden hızla Anais'in kolunu tuttu ve silahı elinden çekip yere fırlattı. Ardından Anais'i göğsüne yaslayıp sıkıca sarıldı.
"Sakın kendini öldürmeyi aklından bile geçirme!"
Anais babasının ona kinle bakan gözlerini düşündü.
"Bu düşünce hiç aklımdan çıkmadı ki." dediğinde Eden Anais'in omuzlarından tuttu ve yüzünü inceledi.
"Ne diyorsun sen?"
Anais'in gözleri kıpkırmızı olmuştu. Ağlamak istiyordu ama gözündeki yaşlar bir türlü akmıyordu.
"Resmimi çizdiğin ilk gece, evinden ayrıldıktan sonra intihar etmeyi düşünüyordum. Eğer resmimi bir kez daha çizmeyi istemeseydin şuan hayatta olmuyor olabilirdim." dediğinde Eden karşılaştığı gerçekle afalladı. Ama kız ciddi bir şekilde Eden'ın tepkisini ölçüyordu.
Anais Eden'dan resmini çizmesini istiyordu çünkü o öldükten sonra kimse onu hatırlamayacaktı. Ama o bir tablonun içinde ölümsüzleşmek istedi.
"Çok zor zamanlar geçirdim Eden. Çok acı çektim. Ve fiziksel hem de ruhsal olarak." Babasının leşine baktı ve sonra yüzünü buruşturdu.
"Ondan ne kadar çok nefret etsem de bir katil olarak nasıl yaşayacağımı bilmiyorum." Eden Anais'in yanaklarından tuttu. "Bir katil olarak yaşamak zorunda değilsin zaten." dedi. "Sen kendini kurtarmaya çalıştın. Asla ama asla bir katil olarak anılamazsın." Anais Eden'ın haklı olduğunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry bra
Teen FictionEden Baker, liseliler tarafından taciz edilmekte olan bir kızı kurtarır. Ama kız hakkında sahip olduğu tek bilgi kiraz desenli bir sütyen giyiyor olduğudur. 🍒 (tamamlandı)