Eden gece yarısı bir zil tarafından uyandırıldığında bir küfür savurdu ve kapıya ilerledi.
Kapıyı açtığında paltosuna sarılmış bir Anais ile karşılaşmayı beklemiyordu.
Yumuşak sesiyle "Girebilir miyim?" dediğinde Eden onu içeri davet etti.
"Bu saatte burada ne yapıyorsun?" dediğinde Anais bir koltuğa oturdu.
"Ailem gündüz vakitleri evden çıkmama izin vermez. Bu yüzden onlar uyurken kaçmak zorunda kaldım." Anais gözlerini evin duvarlarında gezindiriyordu. "Gerçekten de güzel resim yapıyormuşsun." Eden'ın duvara asılmış resimlerini inceleyerek. "Ailen böyle resimler asmana bir şey demiyor mu?"
Eden Anais'in karşısındaki koltuğa oturdu. "Ailemle aynı evde yaşamıyorum."
"Anladım. Bana resimlerini göster." dedi. Eden ayağa kalktı ve Anais'e onu takip etmesini söyledi.
Eden merdivenlerden bodrum katına indi ve bir ışığı yaktı. Bodrum katında bir tarafta boş tuval, diğer tarafta üstü doldurulmuş tuvaller yığılıydı ve duvarlar resimlerle doldurulmuştu. Kenarda da küçük bir yatak vardı. Eden çok yorulduğu zaman biraz burada dinleniyor, sonra ise çalışmasına devam ediyordu.
Anais resimlerin hepsini inceledi. Eden'dan biraz çekiniyor gibiydi. Eden'da bunu farkedip biraz yumuşak davranmaya çalıştı. Ama soğuk görünmek Eden'ın doğasında vardı.
"Dün üzerinde uğraştığım resim buydu." Anais paltosuna sarılarak resmin yanına geldi. Resimde çıplak bir Angelina Jolie vardı.
"Pekala, kesinlikle profesyonelce yapılmış bir resim." Ardından Eden'a döndü. "Bunu ne kadar sürede yaptın?"
Eden düşündü. "5-6 saat olabilir." dediğinde Anais şaşkınlıkla gözlerini kocaman açtı.
"Sadece 5-6 saat mi? Vay canına. Benim böyle bir resmi yapmam en az 5-6 ay sürerdi." Eden gülümsedi.
"Yıllardır resim yapıyorum. Artık alıştım." Anais anladığını göstermek istercesine kafasını salladı.
"Eden. Buraya gelmemin nedeni benim de resmimi çizmeni istemem." dediğinde Eden kaşlarını kaldırdı.
"Üzgünüm ama sadece kendi tarzımda resimler üzerinde çalışıyorum. Yaz sonundaki kişisel sergime yetiştirmem gerekiyor."
Anais'in yüzü kızardı. "Sadece portremi çizmeni istemedim zaten." Sıkıca kavradığı paltosunun kemerini açtı ve paltosunu üzerinden çıkardı.
Anais, Eden'ın karşısında çırılçıplak bir şekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry bra
Fiksi RemajaEden Baker, liseliler tarafından taciz edilmekte olan bir kızı kurtarır. Ama kız hakkında sahip olduğu tek bilgi kiraz desenli bir sütyen giyiyor olduğudur. 🍒 (tamamlandı)