Eden ve Anais tüm hazırlıkları yapmışlardı. İkisi de Eden'ın resim sergisinden sonra yola çıkacaktı.
Eden sergisinin hazırlıklarını yapmak için erkenden serginin olacağı binaya gitti. Bu serginin gideceği üniversite için bir bilet olacağını düşünüyordu.
Sergiyi hazırladı. Anais'in tüm resimlerini ferah bir ortamda rahatça inceledi. Gerçek güzelliğini hiçbir ressam resimlere yansıtamazdı.
İnsanlar teker teker incelemek için gelmişlerdi. Anais serginin ortalarına doğru gelecekti.
Kısa süre sonra sergi kalabalıklaştı. Bir çok insan Eden'a geliyor ve resimler hakkında sorular soruyordu.
Sergi Eden için çok iyi geçmişti. Sergi boyunca Anais'in gelmesini beklemişti ama Anais gelmemişti.
Bir problem olduğunu anladı Eden.
Sergi bittiği gibi Anais'in evine doğru gitti. Eve vardığında kapıyı tıklattı. Anais'in babasıyla yüzleşmeye karar vermişti.
"Merhaba! Kimse var mı?" o sırada bir silah sesi patladı.
Eden kapıyı kırarcasına yumrukladı. En sonunda geriye çekilip kapıya sert bir tekme attığında çürümüş kapı kırıldı.
"Anais?" Üst kata çıkıp Anais'in odasını aradı. Kapıyı açtığında gördüğü manzara karşısında dehşete düştü.
Anais'in babası Anais'i duvara yaslamıştı ve ona doğru bir silahı doğrultmaya çalışıyordu ama Anais adamın kollarını iterek güçlükle direniyordu. Adamın ateş ettiği yer duvarı parçalamıştı.
Eden hızlıca adamın arkasından boğazına kolunu dayadı ve adamı boğmaya başladı. Adam neye uğradığını şaşırdı ve silahı elinden düşürdü. Anais babasının düşürdüğü silahı eline hızlıca eline aldı ve babasına doğrulttu. Eli titriyordu ve gözlerinden yaşlar boşalıyordu. Suratı kıpkırmızı olmuştu.
Eden adama acımadan boğazını sıkmaya devam etti. Adam geriye doğru adımlar attı ve Eden'ı arkadaki duvara sertçe çarptı. Eden çarpmanın etkisiyle sarsıldı ve yere düştü. Adam Eden'ın karnına sert bir tekme attı. Ardından Anais'e döndü.
"Silahı ver!" diye kükredi ve Anais'in üstüne yürüdü.
Anais "Yaklaşma!" diye çığlık attı ama babası üzerine yürümeye devam ediyordu.
Anais tetiği çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry bra
Teen FictionEden Baker, liseliler tarafından taciz edilmekte olan bir kızı kurtarır. Ama kız hakkında sahip olduğu tek bilgi kiraz desenli bir sütyen giyiyor olduğudur. 🍒 (tamamlandı)