Merhaba benim adım jennie
Seul'dan Busan'a okul için geldim. Annem trafik kazası sonucu öldü. Babam ise Seul da çalışıyor. Büyük bir şirketimiz var Seulda ünlü bir şirkettir. Ben bugün kendime bir ev tuttum. Ev arkadaşlarım var ve bende bugün onlarla tanışacağım. Şuan yeni evime doğru gidiyordum yarım saat sürmüştü ve gelmiştim. Zili çaldım ve beklemeye başladım ve kapı açıldı çok tatlı bir kızdı kapıyı açan.
Lisa=merhaba sen yeni gelen kızsın öyle değilmi?Ben=evet ben yeni geldim merhaba benim adım jennie. ' dedim ve elimi uzattım oda elini uzatıp elimi sıktı.
Lisa=memnun oldum bende lisa gel içeri geç ayakta kaldın ' dedi.
Bende kafamı sallayarak içeri geçtim, evi incelemeye başladım dışı gibi içide çok güzeldi acaba daha kaç kişi vardı.
Lisa= içecek bişey istermisin yada acıktıysan yemek yapabilirim.
Ben= yok hayır şuanda aç değilim bir kahve yapsan iyi olur ama.
Lisa= tamam sen bekle beni ben kahve yapıp geliyorum. Ama önce ben sana odanı göstereyim kıyafetlerini falan yerleştir.
Kafamı salladım ve onu takip etmeye başladım yukarı çıktığımızda bir kapının önüne geldik ve lisa kapıyı açtı lisa 'yı çok sevmiştim iyi ve tatlı bir kız dı. Kapıyı açtık ve içeri girdik burası gerçekten güzeldi.
Lisa= evet burası senin odan nasıl beğendin mi?Ben= evet çok güzel çok tatlı bir oda sağol ben kıyafetlerimi yerleştirip geliyorum.
Lisa= tamam ben seni aşağida bekliyorum.
Kafamı olumlu salladım ve gitmişti. Kıyafetlerimi dolaba yerleştirdim ve banyo yapıp üstüme rahat kıyafetler giydim.
Aşaği indiğimde lisa kahve yapıyordu bende biraz film izleyeyim dedim ve televizyonu açtım 5 10 dk sonra kahveleri yapip yanıma geldi.Lisa=eveet al bakalım beğenirsin umarım :))
Kahveden bir yudum aldım tadı güzeldi.
Ben= teşekkür ederim lisa gerçekten güzel olmuş.
Lisa= önemli değil.
Ben= burda daha kaç kişi var yani bu evde kalan.
Lisa= 2 kişi daha var biri jisoo bir diğeri ise chae youg aslinda biz ona kısaca rose diyoruz. Onlar cok tatlıdırlar tanıyınca onları cok seversin.
Ben=anladım peki. Sevgilin varmı yada hoşlandığın biri. Diye sordum konu açmak için.
Lisa=hayır yok eskiden vardı ama beni başkası ile terk etti ondan sonra hiç erkek arkadaşım olmadı. Peki ya senin erkek arkadaşın varmı.
Diye sorduğunda eskileri hatırladım biraz duygulanmıştım çünkü 2 sene önce canımdan çok sevdiğim erkek arkadaşım bir adam yüzünden ölmüştü
*Flash back*
ben Cafe de sevgilimi bekliyordum beklerken camı izledim ve karşıda onu gördüm elinde çiçekler vardı çok sevinmiştim çünkü onu 2 haftadır göremiyordum. Eğitim almak için busan'a gitmişti. Karşıdan geçerken bir adam kırmızı ışık yanmasına rağmen hızlı bir şekilde geldi ve canımdan çok sevdiğim sevgilime çarptı o an neye uğradığımı şaşırdım şok geçiriyordum suan önümde kanlar içinde yatıyordu hemen yanına koştum. Ve başını dizime yatırdım.
Ben=dayan sevgilim lütfen beni bırakma sensiz ben yaşayamam lütfen dayan lütfen yardım edin biri ambulans arasın lütfen.
Ambulans gelmişti ve hastaneye gitmiştik onu sedyeye yatırıp amaliyata götürmüşlerdi. Doktoru bekliyordum ve doktor gelmişti.
Ben= doktor sevgilim iyi dimi yaşıcak ona birşey olmadı dimi.
Doktor= üzgünüm hanım efendi çok uğraştık ama başaramadık cok kan kaybetmişti tekrar dan üzgünüm.
O an neye uğradığımı şaşırmıştım ağlamaya başladım ve bağırmaya o ölmedi yaşıcak benim için diye bağırıyordum herkes bana bakıyordu ama umrumda değildi şuan sevgilimi kaybetmiştim.
Günlerdir ağlıyordum ve yemek yemiyorum artik o gitmişti gözlerim ağlamaktan kızarmış ve morarmisti. Aradan 2 sene geçmişti.
*flash end*
Lisa= hey jennie sana sesleniyorum beni duymuyormusun.
Ben=ah pardon eskileri hatırladım biraz benim 2 sene önce bir sevgilim vardi ama bir adam yüzünden ölmüştü.
Lisa= özür dilerim eskileri hatırlattığım için.
Ben= önemli değil neyse kahveler bittiyse artık yatalım mı geç oldu.
Lisa= olur ben götüreyim bardakları.
Kafamı sallamakla yetindim uykum gelmişti acaba diyer iki arkadaşımız neden gelmedi bugün diye düşündüm lisa ya sormaya karar verdim.
Ben= lisa neden diyer 2 arkadaşımız gelmedi.
Lisa= bilmem işleri falan çıkmıştır yarın gelirler merak etme hadi yatmaya gidelim.
Ben= tamam.
Diyip yukarı çıkmıştık ben hemen yatağa yattım ve uykunun eşsiz kollarına bıraktım kendimi.
( EVET ŞİMDİLİK BU KADAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN SİZİ ÇOK SEVİYORUM GELECEKTEKI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE :)♡♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Chanyeol
Teen FictionKüçükken yazmıştım okumanızı tavsiye etmiyorum aşırı hatalıı :D Bir genç kızı uzaktan izleyen bir psikopat adamın ona delilerce aşık olması sonucu onu kaçırıp bir eve haps edip ona işkenceler etmesi ve o kızın önce ondan nefret edip sonra ona aşık...