Giderek bana daha çok yaklaşıyordu. Tamamen duvara sıkışmıştım. Utanıyordum ve başımı eğdim. Daha fazla yaklaşmaması için göğsünden ittirip.
Ben=yaklaşma daha fazla!
Diye bağırdım ama sırıtarak yanıma yaklaştı. Yüzünü görmemek için kafamı yine eğdim kalbim neden çok hızlı atıyordu anlam veremedim. Sanki göğsümü delip geçecek gibi.
Kafasını yüzüme doğru eğdi ve parmaklarıyla çenemden tutup yüzüne bakmamı sağladı. Gözlerine bakıyordum. Gözlerinde kayboldum sanki o kadar güzel bakıyordu ki. Biraz daha yaklaştı o an. Ama her yaklaşmasında benim kalbim daha da hızlı atıyordu. İçimden yalvarıyordum kalbimin atışını duymasın diye ama artık çok geçti.
Chanyeol= ah sevgilim kalbin benim için ne kadar da hızlı atıyor 😏.
Demişti ne yapacaktım simdi bir yalan uydurmam gerekiyordu. Ben hala düşünürken yüzünde p*ç bir smile ile sırıttı ve geri çekildi. Tuttuğum nefesimi geri bıraktım ve derin bir nefes aldım. Kalbimin hızı biraz daha yavaşlamıştı.
Chanyeol= neyse biraz daha öyle kalıp da kalp krizi geçirmene izin veremedim.
Ben= ne alaka be sen öyle yaklaşınca oldu bian her kıza yapsan öyle tepki verir anladın mı bay ukala aptal şey.
Chanyeol= duyamadım bir daha dermisin!
Ben= dedimki anladın mı bay ukala aptal şey!
Sinirlenmiş olacakki üstüme doğru geldi. Neden şu çeneme mukayyet olamıyorum ben ya. Üstüme daha da geldi ve elleriyle boğazımda tutup duvara yasladı. Boğazımı sıkıyordu canım şuan çok acıyordu nefes alamıyordum.
Chanyeol= bir daha söylermisin hayatım.
Bunu sert ses tonuyla söylemişti. Neden bu kadar abarttı anlamıyorum. Benden cevap beklediğini anladım ve konuşmaya gayret ettim çünkü boğazımdaki eller zorlaştırıyor du. Ellerimle boğazımı işaret ettim anlamış olacakki ellerini çekti. Bacaklarım beni daha fazla ayakta tutamadı ve yere çöktüm. Ellerimle boğazımı tutuyor ve öksürüyordum. Yanıma diz çöktü ve bana baktı elleriyle omzuma dokundu ve,
Chanyeol=iyimisin?
Ben= sen ne kadar aşağılık bir adamsın ha senden küçük bir kıza işkence ediyorsun, bir de gelmiş iyimisin diyorsun. Değilim tamammı burda kalarak daha iyi olamam evimi özledim arkadaşlarımı özledim. Benden kaç gündür haber almıyorlar. Ve sen burda bana işkence edip duruyorsun beni kaçırıyorsun daha seni tanımıyorum bile bana sevgilim, hayatım gibi şeyler söylüyorsun bu iğrenç birşey. Eğer benim gerçekten iyi olamamı istiyorsan beni bırak gideyim ait olduğum yere gidiyim lütfen burda daha ne kadar kalabilirimki. Seni sevmemi istiyorsun ama ben seni sen bana işkence ederek yada bir odaya kapatarak sevemem. Anladın mı şimdi eğer azıcık da olsa beni seviyorsan bırak gideyim hı?
Demiştim gözümden yaşlar akmaya başlamıştı bile duygulanmıştım. Diyeceği cevabı bekliyordum. dediği şeyle dona kaldım .
Chanyeol= tamam git nereye gitmek istiyorsan ama tek bir şartım var.
Ben= söyle ne istersen yaparım.
Chanyeol= ben hep senin yanında olacağım hatta okula bile yazılacağım okulda herkese senin sevgilin olduğumu söyleyeceksin böylece bana ait olduğunu herkes bilecek. Aklıma gelirse başka şeyler söylerim.
Ben= sen çıldırdın mı nasıl herkese seni sevgilim olarak tanıtıcam hayatta öyle bişey yapmam.
Chanyeol= bana hava hoş burda kalıyorsun o zaman.
Ben= tamam lanet olsun tamam.
Chanyeol yüzüne bir sırıtış ekledi ve beni kucağına aldı. Ne! Suan onun kucağındaydım utaniyordum neden beni kucağına almıştı ki tam birşey söyleyecektim ama boğazım acıdığı için söyleyemedim. Beni yatağın üstüne yatırdı ve çekmeceyi açtı. İçinden krem aldı. Eline sıktı birazını ve boynuma doğru yaklaştı yavaşça boynuma kremi dağıtmaya çalıştı. Kremi sürdükten sonunda bana baktı ve
Chanyeol= jennie seni bazi adamlar kaçırmıştı sen onların elinden nasıl kurtuldun hayatım?
Ben= çok basit oldu. Beni bir odaya kilitlemişlerdi her taraf karanlıktı sonra içeriye 2 adam geldi uyuma numarası yaptim ve konuştuklarını dinledim. Bir patron varmış beni intikam için kaçırmış öyle duydum konuştuklarında. Sonra işte kaçmam lazim dedim ve teredki cam parcalarından bir tanesini alıp ipi kesmeye çalıştım ipi kesincede cama doğru yaklaştım ve camdan atladım sonra koştum ve bir park gördüm dinlenmek için oturdum sonra uyumuşum uyandığımda burdaydım bu kadar.
Chanyeol= aferin benim kızıma nasılsın da kaçmış. İşte benim sevgilim.
Dedi ve güldü ben de ona bakıyordum gülerken çok tatlı oluyordu sanki masum bir adam gibi ama hiç de öyle biri değildi kötü biriydi. Ama neyseki burdan gidecektim arkadaşlarımın yanina onları çok özlemiştim.
Ayağa kalktım banyoya doğru gidiyordum ama bian dengemi kaybettim ve yere yığıldım en son gördüğüm şey chanyeol'un kollarıydı.
(Evvett bu bölümün de sonuna geldik umarım güzel olmuştur. Iyi okumalar. Sizi çok seviyorum vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfeenn. Bir dahaki bölümde görüşürüz beni daha çok göreceksiniz ;) eheh hoşça kalın canlaroom♡♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Chanyeol
Teen FictionKüçükken yazmıştım okumanızı tavsiye etmiyorum aşırı hatalıı :D Bir genç kızı uzaktan izleyen bir psikopat adamın ona delilerce aşık olması sonucu onu kaçırıp bir eve haps edip ona işkenceler etmesi ve o kızın önce ondan nefret edip sonra ona aşık...