Sabah kalktığımda duvarla bakıştım. Dün olanları düşünüyordum. O gizli nunaradaki adam o kağıt o sözler ne anlam içeriyor hiç bir fikrim yoktu. Yavaşça yerinde doğruldum masamın üstünde güller vardı. Acaba bu gülleri kim koydu diye düşünürken üstünde bir kağıt vardı.
Önce çiçeklere baktım gerçekten güzeldi ve ben gülleri cok severdim. Kağıdı elime aldım ve okumaya başladım içinde;
Uyurken çok tatlı oluyorsun meleğim.
Yazıyordu buda neydi şimdi nasıl geldi bu vazo gül o adam buraya mı girdi? Nasıl girdi ne zaman kafamın içinde sorular yankılanıyordu.
Pencereye doğru gittiğimde camda da bir kağıt vardı üstünde günaydın yazıyordu hemen aşaği doğru baktım ama kimse yoktu birileri benle dalgamı geçiyor diye düşündüm ama kim dalga geçmek istesinki. Bu düşüncelerden sıyrılıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım rutin işlerimi halledip aşağiya doğru indim.
Lisa jisoo kahvaltı hazırlıyordu. Onların yanına gittim.
Ben=günaydın.
Jisoo*lisa=günaydııınn. Demişlerdi gülerek. Acaba rose neredeydi.
Ben=rose nerede?
Jisoo= o markete ekmek almak için gitti gelir birazdan hadi sende otur.
Dedi ve bende sandalyemi çekip oturdum masaya rose gelmişti.
Rose=ah günaydın jennie.
Ben=sonodo gonoydon. Demiştim çünkü ağzım doluydu hepsi bana gülüyordu bende gülmüştüm.
Lisa=ah jennie çok tatlısın
Ben= sağol dedim tebessüm ile gülerek.
Yemeğimizi bitirmiştik. Jisoo ve lisa bir yere gitmişlerdi rose ise erkek arkadaşı ile buluşacaktı. Evde tektim ve acayip canım sıkılıyordu.
Üstümü giyindim ve dışarı çıkmak için ayakkabılarımı ayaklarıma geçirdim. Dışarıya çıktım biraz dolaştım ama nedense hep beni izleyen biri varmış gibi hissediyorum. Belkide ben öyle hissediyorumdur dedim kendi kendime.
Artık hava kararmıştı telefonuma bir mesaj geldi ve açıp baktım. Jisoo dan gelmişti.
Jisoo=hadi gel artık evde seni bekliyoruz.
Ben=tamam birazdan gelirim zaten geç oldu.
Diyip telefonu kapattım hava kararmıştı. Eve kestirme gitmek için bir ara sokağa girdim ama keşke girmeseydim. Çünkü cok karanlıkve ıssız dı adımlarımı hızlandırdım arkadan ayak sesleri geliyordu bu nedenle koşmaya başladım ama arkadaki ses de benim gibi kosmaya başladı. bir sonra ayak sesleri kesilince arkamı döndüm kimse yoktu. Önüme döneyim derken ağzıma bir bez tutuldu sonrası her yer karanlık.
Gözümü açmaya çalıştım ama fazla ağırıyordu. Sonra bir kapı sesi duydum buraya doğru biri geliyordu. Sonra o adam konuşmaya başladı. Yüzü bana tanıdık geliyordu sanki işte hatırladım bana okulda bakan buydu orda baktığı gibi bakıyordu bana . Biraz durdu ve beni izlemeye başladı.
Chanyeol=uyanmış mı benim bebeğim.
Ben=sende kimsin bırak beni ne olur gidiyim arkadaşlarım beni merak ediyor lütfen gideyim. Demiştim sesim az çıkıyordu hem korkudan hemde yorgunluktan sonra tekrar konuşmaya başladı o gizemli adam.
Chanyeol= hiç bir yere gitmiyorsunuz küçük hanım artık benimle kalacaksın ve sen benimsin bunu o aklına sok.
Ben= SEN DELİRDİN MI NE SANIYORSUN KENDINI SEN KIM OLUYOSUNDA BÖYLE KONUŞUYORSUN HEMEN BIRAK VENI YOKSA POLİSE ANLATIRIM HERŞEYİ!
Chanyeol= bana bir daha bağarırsan canını yakarım bilmiş ol burdan kimse seni götüremez kimse seni duymaz anladın mı!
Ben=SEN BANA HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZSIN HEMEN BIRAK BENI SENI ADİ PSİKOPAT RUH HASTASI
aniden yediğim tokatla şok geçirdim sol yanağım uyuşmuştu hissetmiyordum. Veni saçlarımdan tutup kendine yaklaştır dı.
Chanyeol= sana bana bağırma demiştim. Bir daha bağarırsan daha kötü şeyler yaparım o yüzden şimdilik sus.
Demişti ben çok korkuyordum ağlamaya başladım yavaşça yüzünü yüzüme yaklaştırıp boynuma gömdü yüzünü ve orada kokumu içine çekmeye başladı. Sonra kapıyı çarpıp gitti.
Bugün ben neler yaşamıştım. Ayağa kaltım ve cama doğru yaklaştım acaba burdan atlasam 100 de kaç yaşama şansım vardı. Diye düşünürken kapı açıldı yine o geldi.
Chanyeol= acıktınmı meleğim hadi gel yemek yiyelim.
Dedi ve kolumdan çekiştirmeye başladı. Kolumu hızla çektim ve konuşmaya başladım.
Ben=sen nasıl bir manyaksın ya hemen beni bırak senden nefret ediyorum. Ve bir daha bana MELEĞİM DEME!
Galiba çok sinirlenmiş ti kolumu hızla çekip beni bir odaya getirdi boş bir odaydı. Ama çok soğuktu beni yere doğru firlatti ve kapıyı kilitleyip gitti.
10 dk olmuştu ve gerçekten üşüyordum. Çok soğuktu kendimi ısıtmayı denedim ama vücut sıcaklığım giderek azalıyor du. Daha fazla dayanamadım ve gözlerimin kapanmasına izin verdim gördüğüm en son şey onun beni kucağına almasıydı gerisi karanlık.
( evet bu bölüm de bukadar umarım güzel olmuştur :) beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın eğer eklemek istediğiniz yada sormak istediğiniz bir şey varsa yorum yapabilirsiniz sizi çok seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek üzere 😘😘)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Chanyeol
Ficção AdolescenteKüçükken yazmıştım okumanızı tavsiye etmiyorum aşırı hatalıı :D Bir genç kızı uzaktan izleyen bir psikopat adamın ona delilerce aşık olması sonucu onu kaçırıp bir eve haps edip ona işkenceler etmesi ve o kızın önce ondan nefret edip sonra ona aşık...