Yavaş yavaş kendime gelirken gözümü açtım ama etrafta kimse yoktu. Kim kaçırmıştı beni neden burdayım sorular daha çok çuğalırken birinin gelme sesini duydum ve hemen uyuma numarası yaptım. İçeriye adamlar gelmişti 2 kişi vardi galiba konuşmaya başladılar.
1. Adam= şimdi bu kıza napicaz.
2. Adam= patron beni bekleyin dedi gelir birazdan umarım kıza bişey olmaz yaşı küçük sonuçta.
1. Adam= ama patron intikamını almak için her şeyi yapacaktır. Neyse hadi gidelim kiz uyanır şimdi.
Bütün konuştuklarını dinlemiştim. Patron kimdi kimin intikamını alacaktıki kimseyi tanımıyorum zaten acaba chanyeol ile ilgisi varmıydı. Açıkçası şuan korkmuyordum en fazla ne yapabilirlerdi ki.
20 dk sonra..
Canım çok sıkılmıştı burdan kaçmam gerekiyordu arkamda cam parçaları vardı. Yavaş yavaş oraya doğru itekledim sandalyemi elimi yere eğdim ve bir cam parçası aldım elime ipleri kesmeye çalıştım yavaş yavaş keserken içeri adam girdi. Bende şüphe çekmemek için hareket etmedim.
1. Adam= vaay uyanmış mı küçük.
Ben= ne istiyorsun benden neden burdayım hemen çöz beni seni aptal bunu size ödetirim!
1. Adam= bak bak bizim küçük hanıma ne yapacaksın o küçük ellerinle bakalım bizi mi öldüreceksin
Ben= gerekirse öldürürüm bunu istemessin dimi İMDAAAT KIMSEE YOOKMUU.
1. Adam= eeh sen fazla oluyorsun bücür.
Dedi ve ağzımı bağladı. Ve bana uslu dur deyip gitti. Elimdeki cam parçasıyla kesmeye uğraşıyordum ve ipleri kestim ağzimdaki bezi aldim ve attim. Ayaklarımı da çözdüm ve cama doğru ilerledim. Aşağida kimse yoktu. Atlamak için çok yüksek değildi önce etrafı kolaçan ettim ve atladım. Yavaş yavaş çalıların arkasına doğru gittim ve saklandım hala benim yokluğuma farketmemişlerdi salaklar. Yola doğru koyulmaya başladım ıssız dı heryer kapkaranlık.
1 saat sonra
Hala yürüyordum ama hala bir yere gelmemiştim en sonunda bir park gördüm dinlenmek için oraya gittim ve oturdum çok yorulmuş ve açıkmıştım.
Chanyeol' un ağzından
Jennie' yi eve bırakıp gitmiştim. Bir adam sürekli beni tehdit ediyordu onu öldürmem gerekiyordu. Bu aralar jennie ye kötü davranıyordum zarar veriyordum ama ben onu çok seviyordum. Ben sinirlendirdiğim zaman kendimi kaybediyorum ve etrafımdakilere zarar veriyorum. Bu elimde olan bişey değil. Benden kaçmasını istemiyorum beni sevsin istiyorum ama beni her sinirlendirdiğinde ona acı çektirmek benim de canımı yakıyor. Onun benim olmasını istiyorum sadece bana gülsün bana baksın beni kucaklasın istiyorum. Annem ben küçükken öldü. Annem benim herşeyimdi ama babam öldürmüştü onu. bende babamı öldürmüştüm. Sonra hayatım mahvolmuş tu. Kimsem yoktu sadece param için benimle olanlar vardı. Bir gün jennie'yi görmüştüm onu ilk gördüğümden beri takip ediyordum ona aşık olmuştum. Sadece benim olsun istiyordum ve işte artık o benim.
10 dk sonra
Bir depoya geldim buraya çağırmıştı beni tehdit eden adam. İlerledim içeriye doğru kimse yoktu bağırdım.
Ben= HEY KİMSE YOKMU?
Kimse yoktu ortada bir masa vardı. Masanın üstünde de bir kağıt vardı. Kağıdı aldım ve okumaya başladım.
Evet chanyeol cum buraya gelmekle iyi ettin. Eğer bize elindeki fotoğrafları vermessen o canından çok sevdiğin sevgilin ölür şuan elimizde kağıdın altındaki adrese gel ve bizim bütün olan şeyleri getir. Umarım oyun oynamassın yoksa sevgilin ölür.
*adres*
Şuan çok sininirlenmiştim. Eğer kadınıma bişey yaparsalar onları öldürücem. hemen koştum ve arabaya bindim. Fotoğrafları ve silahları bir çantaya koydum ve adrese doğru yol aldım. Az kalmıştı gideceğim yere. Tanrım lütfen jennie ye bişey yapmasınlar o benim herşeyim onsuz yaşayamam ben lütfen ona zarar gelmesin. Diye içimden tanrıya yalvarıyordum. Yolda giderken bir park gördüm orda bi kız bankta oturmuştu jennie' nin kıyafetleri vardı üstünde hemen arabayı durdurdum ve oraya doğru koşmaya başladım.
( evett bu bölümün sonuna da geldik. Umarım beğenirsiniz vote ve yorum yapmayı unutmayınız sizi çok seviyorum. Iyi okumalar :))♡ bir dahaki bölümde görüşmek üzere hoşça kalın )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Chanyeol
Teen FictionKüçükken yazmıştım okumanızı tavsiye etmiyorum aşırı hatalıı :D Bir genç kızı uzaktan izleyen bir psikopat adamın ona delilerce aşık olması sonucu onu kaçırıp bir eve haps edip ona işkenceler etmesi ve o kızın önce ondan nefret edip sonra ona aşık...