Chanyeol'un ağzından
Jennie ayağa kalkmıştı. Banyoya doğru giderken yere bayıldı. Hemen yanına koştum ve sarsmaya başladım.
Ben= jennie hayatım uyan iyi misin? Uyan hadi neden gözlerin kapalı?
Aklıma hastane son an geldi ve kucağıma alıp arabaya doğru koştum. Çok korkuyordum durduk yere neden basılmıştı ki. Ağlamaya başladım tanrıya yalvarıyordum ona bir şey olmasın diye. Hemen arabaya bindik ve sürmeye başladım bir yandanda göz yaşlarımı siliyordum. O beni bırakmazdı annem gibi ölemezdi.
Hastanenin önüne gelince hemen arabadan indim ve o narin bedenini kucağıma aldım. Hastanenin içine doğrudur koşmaya ve bağırmaya başladım.
Ben= DOKTOR YARDIM EDIN SEDYE GETİRİN ACIL. NE BEKLİYORSUNUZ ÇABUK OLUN !
Sedyeyi getirmişlerdi. Jennie'yi sedyeye yatırdım. Bir yere koşuyorlardı bende onlarla beraber gidip jennie'nin elini sıkıyordum. Bir odaya girdiler ve beni almadılar. Yere diz çöktüm ve ağlamaya başladım. Ona ne zaman kötü davransam bu hale geliyordu cok hassastı bedeni dayanıyordu ona işkence, eziyet, acı çektirmek istemiyorum ama hastalığım yüzünden oluyor herşey. Ona biraz daha iyi davranacaktım.
20 dk saat sonra.....
Doktor çıkmıştı kapıdan hemen onun yanına gittim.
Ben= doktor bey neyi var kötü bişey yok dimi o iyi
Doktor=nesi oluyorsunuz beyfendi?
Ben= sevgilisiyim ben söyleyin artık kötü bişeyi yok dimi
Doktor= hayır yok sadece üşütmüş ve aç kalmış bu yüzden kan şekeri düşmüş. Daha iyi beslenmesi gerekiyor bu yüzden sağlığına dikkat etsin iyi günler.
Doktor gitmişti hemen jennie'nin odasına girdim. Yatakda yatıyordu yanına yaklaştımm o kadar masum görünüyorduki. Yanına biraz daha yaklaştım ve yanindaki koltuğa oturup elini tuttum. Eli yumuşacıktı gözlerinin altı morarmış ve yanakları kızarmıştı. Onu izlerken uykuya dalmıştım.
Jennie'nin ağzından
Yavaş yavaş gözlerimi açarken etrafa bakındım burası bir hastaneydi (yoğamına bilmiyorduk sağol hshsbsb) yan tarafıma doğru döndüğümde chanyeol yanımda ve elimi tutuyordu yavaşça ellerimi çektim ve oturur pozisyona geldim.
Biraz onu izledim çok güzel görünüyordu burdan bakınca yakışıklıydı. Keskin yüz hatları çok belliydi her kızın aşık olabileceği bir türdü ama neden etrafında kiz olmadığını anlıyorum galiba onlarada bana yaptığı gibi işkence ve acı çektiriyor du. Saç telleri terlediği için alnına yapışmıştı. Ellerimle saçının bir tutamını geriye doğru atacaktımki ellerimden tuttu. Korkmuştum bu yüzden refleksle elimi hızla çektim. Bana bakıyordu o koyu kahverengi gözleriyle öyle derin bakıyorduki şevhetle insanın içini ısıtırmış gibi ama daha fazla dayanamadım ve gözlerimi kaçırdım yoksa kızarabilirdim.
Chanyeol= iyimisin ağrın falan yok dimi başın falan ağrımıyor.
Ben= evet iyiyim ne zaman gideceğiz hastanelerden hoşlanmam.
Chanyeol= tamam sen burda bekle çıkış işlemlerini halladip geliyorum.
Basımi onaylatırcasına salladım. Kapıdan çıktı biraz acıkmıştım karnımdan sesler geliyordu.
Chanyeol gelmişti yanıma yaklaştı ve
Chanyeol = hadi artık gidelim çıkış işlemlerini hallettim.
Ben= şey önce yemek yemeye gidelim çünkü kurt gibi açım.
Chanyeol bu sözume gülmüştü sonra kafasını evet anlamda salladı. ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Beraber hastaneden çıktık ve bir cafe ye geldik. Karşıdaki masalara doğru gittik ve oturduk. Garson bize menüler vermişti bizde içinden bir şeyler seçmiştik.
Yemekler geldiği zaman yemeğe başladık sonra aklıma beni sersbet bırakma anlaşmamız geldi ve konuşmaya başladım.
Ben= bi anlaşma yapmıştık ben gidecektim ne zaman gideceğim bu yemekten sonra beni evime bırakabilir misin?
Chanyeol= tamam bırakacağım ama sakın yanlış bir hareket yapma seni heryerden izliyor olacağım sevgilim.
Sevgilim dediği zaman gözlerimi devirdim. Yemeklerimizi yemiştik ve chanyeol hesabı ödemeye gitti bende arabaya doğru yürüdüm kapıyı açtım ve oturdum chanyeol da gelmişti.
10 dk sonra....
Eve gelmiştik çok mutluydum arkadaşlarımı cok özlemiştim onlara her şeyi anlatacaktım. Kafamı chanyeol'a çevirdiğimde burun buruna geldik çok yakın duruyordu bana. nefesi yüzüme çarpıyordu bu irkilmeme sebep olmuştu. Gözlerime baktı uzun uzun bende onunkilere baktim çok yoğun bakıyordu sanki bir daha göremeyecek gibi biraz daha yaklaştığı zaman geri çekildim ve
Ben= sağol getirdiğin için ben gidiyorum.
Chanyeol= görüşürüz sevgilim seni çok seviyorum güzel dinlen sağlığına dikkat et.
Onun dediklerini takmadan arabadan indim ve kapıya doğru koştum. Zili çaldım 5 dk sonra kapı açılmıştı.
( eeviittt bu bölümünde sonu bu kadar umarım beğenirsiniz bir dahaki bölüm yakın zamanda gelir bu bölümü biraz geç yazdım çünkü işlerim yoğundu sizi seviyoruumm hoşçakalın ;))♡♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Chanyeol
Teen FictionKüçükken yazmıştım okumanızı tavsiye etmiyorum aşırı hatalıı :D Bir genç kızı uzaktan izleyen bir psikopat adamın ona delilerce aşık olması sonucu onu kaçırıp bir eve haps edip ona işkenceler etmesi ve o kızın önce ondan nefret edip sonra ona aşık...