28

215 14 0
                                    

×Ella Stuart ×

Grįžau namo, visiškai kitokios nuotaikos nei išėjau. Vis dėlto, Mitchel Cave praplovė smegenis. Surūkiau, po nemažo laiko cigaretę. Neturėčiau tuom didžiuotis, bet kažkaip perbraukiu per pirštus ir į tai dėmesio per daug nekreipiu.

Įėjusi į kambarį, iškart krentu į lovą. Staiga mano telefonas pradeda skambėti ir aš atsiliepiu savo princesei.
-Klausau Amara,
-Ella, nori šiandien kažkur varyti?
-Esu pavargus ir nežinau - iškart pagalvoju apie laiką pas mane - Gal nori pas mane? - Edwardas kaip tik surėkia, kad išeina ir netrukus palieka namus
-Gerai, būsiu už maždaug penkiolikos minučių.

Pradedu judintis aplink savo kambarį, kiek sutvarkau, sukišu išmėtytus drabužius į spintą ir ją uždarau. Kuprinę irgi padedu, o lovą sutvarkau.

Praėjus penkiolikai minučių, Amara įeina į namus ir pradeda rėkti mano vardą. Kiek išsigąstu, bet viskas gerai. Tai įprasta.
Nusileidžiu laiptais ir apsikabinu ją. Tie patys drabužiai ir akiniai ant jos akių.
-Am...kam tau akiniai, kai lauke nešviečia saulė? - paklausiu jos
-Vaikeli, tai mada. Ma-da. - Nusijuokiu - Šiaip čia dėl makiažo, nes mano veidas atrodo sušiktai be jokio patepimo. - ji nusiima batus ir abidvi nueinam į virtuvę - Turi dribsnių? - paklausia
-Žinoma - paiimu dvi lėkštės ir dribsnių su pienu. Įpilu ir abidvi pradedam valgyti.

Amara pradeda pasakoti apie žmones ir LGBT paradą kuriame dalyvaus. Iš tiesų baisiai ją džiaugiuosi. Ji kažkiek atranda save ir matosi, kokia atsigavusi ji yra.
-Ei, Ella Ella klausaisi manęs? - paklausia ji, o aš atsigavus palinksiu galvą.

Netrukus Amara paskambina Christian, o šis atsiranda čia. Vis dėlto nuleidau akis, pamačius už jo Mitchel.
-Dieve mano, visą armija pas jumis - pasako ji su visais apsikabindama.
-Dar ateina Johhnas. - staiga jis pasirodo tarpdury. Susiimu už galvos, kai Amara vietoj manęs juos įleidžia į vidų. Žinoma, Christian nenustoja kalbėti, kai aš pergyvenu, kad brolis pamatęs šiuos žmones, nušaus mane kaip... Mano mama. Nors to jis nepadarė.

-Žodžiu, tai mes ėjome link jūsų ir žiūrim stovi Gigi. - abidvi su Amara susižvalgom, duodamos ženklą, kad net nežinom kas ta Gigi. - Mitchel tu nesakei Ellai? - jis išrausta.
-Ne - atsako

-O kas ji tokia?
-Am...
-Mitchel "mergina" - parodo du pirštus. Staigiai į jį atsisuku.
-Ką nusišneki Christian, ji mano draugė
-Žinoma, Amara gal nori nuvaryti kažko nupirkti? - paklausiu
-Mes nueisim - Christian atsistoja ir pagriebia  jos ranką. Jie abudu išeina, dar pasiėmę Johnna. Liekam abudu vieni.

-Klausyk Ella
-Mitchel, tai tu manęs paklausyk! - užriekiu, bei atsistoju. - Ta Gigi buvo ta mergina, su kuria užtikau, tiesa?!
-Ella, leisk man viską paaiškinti
-Mitchel Cave, prašau. Dink iš mano gyvenimo. Aš nenoriu, kad būdamas jame verstum mane jaustis kažkokiu velnio įsikūnijimu. Prašau išeik - parodau jam rankomis į duris. - Pasiimk savo ten draugus ar pusbrolius. Aš nenoriu nieko iš tavęs.  Daugiau nieko iš tavęs, Cave.
-Ella, prašau - jis surėkia, eidamas prie durų - Aš myliu tave! - girdžiu skausmą jo širdyje. Jam tik išėjus, puoliau į ašaras. Jos bėgo, kaip tirpstantys ledai. Jis mane myli ir mylėjo.
Staiga Amara įeina pro atrakinus namus ir sutinka mane, sėdinčią ant grindų.
-Ella, viskas gerai - ji paima mane ir stipriai apsikabina, kol verkiu jai į petį.

The Pain Is Back| M. C  |✔︎|Where stories live. Discover now