×Ella Stuart ×
Išlipusios reikiamoje stotelėje, bandėm sekioti paskui einančius vaikinus bei merginas. Iš aprangos ir kalbų buvo galima spėti, kad mūsų tikslas vienodas. Amara labai jaudinasi, todėl įsikabinus į ranką, ėjo iš paskos. Netrukus prieš mūsų akis išdygo trijų aukštų namas. Baltas ir didelį langai. Baseinas ir daug besimaudančių merginų. Įejusios žvalgėmes į visas puses, kol netrukus pamačiau stovintį su stiklinę Christian. Pamojavau, kol sulaukėm jo prie savęs. Stipriai jį apkabinau, ką padarė ir Amara.
-Tai atvažiavot vis dėl to?
-Amara labai norėjo - atsakau besižvalgydama šiuos "rūmus"
-Gražiai atrodot - staiga taria Christian. Atsukau žvilgsnį į jį ir nusišypsojau. Netrukus Christian mus palieka ir nueina savo keliais. Pagriebus Amaros ranką, veduosi ją kažkur nežinion.
-Kur gėrimai? - paklausiu tyliai
-Ten daug geria visi - parodo pirštu ji. Praėjus pro svetainę, susiradau ant stalo padėtus raudonus puodukus. Jose pagal skonį buvo įpiltas Mohito kokteilis.
-Gražūs namai - pasako Amara. - Įdomu, kiek mokėjo
- 5 milijonai dešimt tūkstančių - atsako prie mūsų priėjęs Mitchel Cave. Jo akiniai ir stiliukas dera prie pažibos stilius. Kasytės lenda pro kepurę ir cigaretė tarp dantų.
-O šūdas aš ir noriu parūkyt- taria Amara. Netrukus jis iš kišenės mums ištraukia po cigaretę. Gaunam ir žiebtuvėlį, kuriuo uždegam. Jis pasitraukia nuo mūsų ir leidžia atsikvėpti.
-Mane jis baugina - tariu nusijuokus.Muzikos rimtas vis greitėja. Žmonių daugėja, o aš jau nežinia kelintą kartą išgėriu. Sėdžiu prie baseino, įmerkus nepilnai kojas. Amara susirado kažkokį "įdomu" vaikiną.
Jau kuris laikas, nematau jos. Atsistojus su stiklinę, pradėjau šiek tiek svyruodama eiti link laiptų. Vis dėlto, manau, kad ji viršuje. Pradėjus lipti, paėjau kelis laiptelius ir sustojau. Atrodo lyg viskas suktųsi. Jaučiuosi apsvaigus. Pagaliau užlipus, aplankiau visus kambarius, bet Amaros nebuvo. Netrukus išgirdau šaukiamą savo vardą. Atsisukus pamatau stovinčią jąsu Christian.
-Štai kur tu - atsipūtus taria ji.
-Aš čia - tariu pakėlus ranką. Jie abudu nusijuokia ir Amara paima mano ranką.Atsistojusios stotelėje laukėm kol autobusas pasirodys prieš mus.
-Jo vardas Harris.
-Irr?
-Turiu jo numerį - ramiai stovint taria ji
-Tik nepradėk - tariu jai - Aš manau, kad iš vakarėlių tikrai nereikia susirasti vaikinų.
-Bet jis toks gražus - staiga prieš mus pasirodo raudonai nudažytas autobusas. Įlipus sumoku ir kartu su Amara atsisėdam gale.
-Rytoj atsiskaitymas - pasako Amara
-Koks?
-Matematikos - visiškai nesijaudinau, nes Amarai matematiką veda kita mokytoja.
Šis vakaras man patiko, net nesuprantu kodėl taip anksti važiuojam namo, nors jau vidurnaktis, vakarėlis dar tik įpusėjo. Žinoma, Amara bijo savo tėvų, kai man visiškai nusispjauti. Parėks ir nusiramins. Ant brolio taip niekad nerėkė. Sustoję stotelėje, Amara apsikabino ir pabučiavo į žandą, išlipo mojuodama. Po vieno posūkio išlipau ir aš. Paėjus iki balto namo, įeinu pro vartelius. Įdedu raktą ir jį pasuku, tyliai įeinu ir nusimaunu batus. Šviesos nedega, todėl įsijungiu per telefoną ir užlipu laiptais į viršų. Nusiėmusi visus drabužius atsigulu nuoga. Kaip gera. Užmiegu, mano telefonui suvibruojant.Give me attention
ESTÁS LEYENDO
The Pain Is Back| M. C |✔︎|
RomanceSušiktas meilės gyvenimas "-Gyvenimas spalvotas, gražus -Atsiprašau, bet neskiriu spalvų" 2019 metų knyga. Something_notspecial