×Amara×
Visą naktį negalėjau užmigti. Nors ir reikia į mokyklą, akys visiškai nesmerkė. Mintys apie Ella ir Aleksą man, kad ir kiek norėčiau, vis vien neduoda ramybės. Ji mano geriausia draugė, negaliu galvoti, kad toks kaip Aleksas, susuks jai galvą. Jis visiškai nesirūpina ir visiškai nemoka bendrauti. Pripažinsiu, kad lovoje jis visai kitoks. Nesu bandžiusi, bet kitos tikrai patarė su juo susimesti, o vėliau po nakties - mesti. Vis dėl to, aš ne tokia. Ir man nusispjauti, koks jis lovoje. Man svarbiausia, kad Ella nenukentėtų. Po Mitchel ji pasikeitė. Jis visiškai prarado kontrolę ir savivertę, geria kas papuola ir valgo iš kioskų konservatorių pripildytas skardines. Man baisu. Dėl abiejų. Keista, kad ji jo atsisakė. Labai keista.
Staiga mano telefonas pradeda skambėti ir išvystų Christian numerį. Atsiliepusi, pranešu, kad už penkių minučių būsiu. Užsidedu džinsinį, aptemptą sijoną ir sukišu angelų paveikslų papildytą juodus marškinėlius. Pasiimu telefoną ir savo žalius plaukus, sutvarkau. Surišu į dvi kasytes.
Atsisveikinu su sesę ir nueinu, įsėdu į Christian automobilį.
-Labas, - linksmai pasisveikina jis ir mane apsikabina.
-Labas, - kiek nuvargusiai atsakau. Tikrai nemiegojau, gal su pertraukomis susidarytų tris valandos miego. Kadangi kartu su Christian tapome geriausi draugai, dabar apie jį žinau viską. Net gi tai, kad jis dar nekaltas. Čia buvo vientelis biografinis dalykas, kurį žinau. Jis pradeda pasakoti apie Anglijos projektą, kur siunčia savo paveikslą ir jis bus paskelbtas toje kolekcijoje. Didžiuojuosi juo. Šiuo metu, tai vienintelis žmogus, suteikiantis man ramybę. - Žinai, kol važiuojam, pagalvojau pakalbėti apie Ella, - pasiryžusi, pasakau.
-As viską žinau, man Mitchel papasakojo. Kadangi tu jam pasakojai, - jis nutyla ir tada pradeda kalbėti, - Manau, kad tai jos pasirinkimas. Jei jai bent kažkiek rūpėtum, ji to nedarytų. Jau ankščiau tai kaliau Mitchel į galvą. Jis svajojo apie ją kiekvieną laisvą minutę, o dabar. Jo mintys jį sugriaužė, - palaukus, kiek apgalvojau jo pasakytus žodžius. Taip, ji teisi. Žmogus pas pasirenka, ką mėgti, ko nemėgti ir taip toliau.Atvažiavę iki mokyklos, tikiuosi gauti bent kažkokią žinutę iš jos. Ji neatsiliepia man, neatrašo, visiškai nekreipia dėmesio,o Aleksas taip pat man neatsiliepia. Žinau, kad jie kartu.
Įėjusi į mokyklą, visi toliau kalbėjo apie tą patį. Ella Stuart. Žiauriausia, kai visos žinios pasklinda socialiniuose tinkluose ir mokyklose. Dabar visi mano, kad jai kažkas negerai. Net gi, girdėjau, kad direktorė nori ją išmesti iš mokyklos. Norėčiau, bent kažką padaryti. Bet nežinau, kaip visą tai sustabdyti.
Abudu su Christian išsiskyrėm, nuėjau į antrą aukštą, kur vyksta socialinė pamoka. Nesenai ją įtraukė, ir visiškai tuo nesidžiaugiu. Ateina moteris, kuri yra dirbusi su narkomanais ir baisiniais rūkaliais. Ji prieina prie manęs ir perspėja, kad mesčiau kuo greičiau. Bet ji tik pasako, o ne įsako.
-Sveiki, - pasisveikina ji, po skambučio - Norėčiau šiandien pasikalbėti apie tam tikras problemas, - pasako ji - Kaip jau visi žinote, mokykloje nuskambėjo žinios apie Ella Stuart. A1 grupės mokinės, - išgirdusi pakeliu galvą ir žiūriu į ją, žudančiu žvilgsniu. Pasipūtusi kalė. Lėtai apsisuku, patikrinti kaip mokiniai tai stebi. - Jos problema, kiek kitokia nei..
-Atsiprašau! - pakeliu ranką - Ar galėčiau pakalbėti už jumis? - pasisiūlau.
-Žinoma, - kiek sutrikus pasako.Pasinaudosiu progą kol turiu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Pain Is Back| M. C |✔︎|
RomanceSušiktas meilės gyvenimas "-Gyvenimas spalvotas, gražus -Atsiprašau, bet neskiriu spalvų" 2019 metų knyga. Something_notspecial