რომ ვიღვიძებ რბილ საწოლზე ვწევარ..
ოთახი მოვათვალიერე.. საწოლის გვერდით ფართე სავარძელი დევს.. ოთახი განათებული არაა.. საწოლზე ნაზი თეთრი თეთრეულია.. მასზე შეხებისას სასიამოვნო გრძნობა მიჩნდება.. ოთახში ორი კარია.. ერთი შემოსასვლელი მეორე ალბათ სააბაზანოა..
კარი გაიღო და ნაილი შემოვიდა.. ხელში ლანგარი ეჭირა ზედ კი საუზმე ელაგა..თვალებს ვერ ვუჯერებ..
-დილა მშვიდობის.._ლანგარი ფეხებზე დამადო.. თვითონ გვერდით მომიჯდა და ლოყაზე მაკოცა.. ასე მგონია შეყვარებულები ვართ.. როგორ იქცევა?!
ჩხუბს ავტეხდი რომ არ მშიოდეს.. ლანგარზე ბლინები ეწყო.. მინერალური წყალი და სიროფი..-ნაილ ეს..
-ვიცი რომ თაფლზე ალერგია გაქვს..
-საიდან გაიგე?_ჭამა დავიწყე
-ჩემს თოჯინაზე ყველაფერი უნდა ვიცოდე.._თმაზე მომეფერა..
-ეგ რომელ საბუთში ეწერა?
-ექიმის დასკვნაში_მის ნათქვამზე ჩამეღიმა მანაც საყვარლად გაიღიმა..ნეტავ ერთმანეთს სხვა სიტუაციაში შევხვედროდით..
ნეტავ ფსიქოპატი არ იყოს
ჭამას მოვრჩი.. მთელი ამ დროის მანძილზე ნაილი თვალს არ მაშორებდა..
-წასვლის დროა.._თქვა და ლანგარი ტუმბოზე დადო.. ხელი მომკიდა და საწოლიდან ჩასვლაში დამეხმარა..
-სად მივდივართ?
-კითხვებს ნუ სვამ.. უბრალოდ წამოდი.._ოთახიდან გამოვედით.. ნაილმა ხელი მომკიდა და კიბეებისკენ წავიდა.. კიბესთან შევჩერდი.. ნაილმა ხელზე დამქაჩა-წამოდი.._ადგილიდან არ ვიძროდი_კარგ ხასიათზე ვარ.. გირჩევ არ გამაბრაზო.._ მას დავემორჩილე.. კიბეები ჩავიარეთ და კართან შევჩერდით .. ნაილმა კარი გააღო და შიგნით შევედით.. იმ ადგილას სადაც გუშინ სკოტი იყო "დაკიდებული" ახლა იქ ბეტია.. მხოლოდ საცვლები აცვია..
არ მეგონა ბეტი ბიუსჰალტერს თუ იცვამდა
..რა დროს ეს არის!..
ნაილმა ხელი მომკიდა და მაგიდასთან მიმიყვანა.. რაღაც მექანიზმთან დამაყენა რომელსაც ერთი ღილაკი ჰქონდა რომელსაც ზემოდან ციფრები ეწერა..
ნაილი ჩემს უკან დადგა.. ხელები თეძოებზე დამალაგა..
YOU ARE READING
13 ❗ 🔞
Fanfiction"...შენ იქნები ჩემი 'თოჯინა'_მითხრა მან.. რას ნიშნავს თოჯინა? მის ლამაზ ცისფერ თვალებს ვუყურებდი ის ისეთი მშვიდია მაგრამ ეს სიმშვიდე ძალიან მაშინებს..ოთახს თვალი მოავლო და მზერა სკოტზე შეაჩერა..._პირველი შენ იქნები..._ღრმად ამოისუნთქა და კარისკენ წა...