11 სექტემბერი

1.1K 117 26
                                    

ქვემოთ მინაწერს არ კითხულობთ და იქნებ ეს წაიკითხოთ.

ორი თავი დარჩა და თუ იაქტიურებთ(ნახვები ვოუთები და კომები გვჭირდება მე და ნაილს) 13მდე ლოდინი არ მოგიწევთ.

მადლობა წინასწარ ახლა კი დატკბით 



Niall's P.O.V

სისხლით მოსვრილი ოთახში ვზივარ და ჩემ წინ, დანაწევრებულ სხეულს ვუყურებ. მსიამოვნებს მისი დანახვა.

იმის გაცნობიერება მსიამოვნებს რომ ნაბიჭვარ მამამისს მის დანახვაზე მთელი ცხოვრება თავზე დაემხობა. ყველა ისე განადგურდება როგორც მე გამანადგურესს.

ბავშვობა წამართვეს

ყველაფერი წამართვეს

მე კი იმას წავართმევ რაც მათ უყვართ.

პედოფილი ნაბიჭვრები.

ჰელენი

როგორ მინდა ახლა მას შევეხო

-ნაილ_აკანკალებული ხმით მომმართა ჰელენმა, სისხლში ამოსვრილს ისევ მოსდიოდა ცრემლები, ასეთ მდგომარეობაშიც კი ულამაზესი იყო. ჩემს წინ ჩაიმუხლა._ყველაფერი კარგადაა გესმის?

ისტერიული სიცილი ამიტყდა. მთელი ხმით ვხარხარებდი. ჰელენი კი შეშინებული მიყურებდა. ტუჩებზე დავეწაფე და მომთხოვნად ვაკოცე, რა თქმა უნდა ისეც ამყვა.

-იცი ორ დღეში რა მოხდება?_თავი გააქნია_ნელი, მტანჯველი სიკვდილით მოკვდები!_უკან დაიხია . მთელი ძალა მოიკრიბა და ოთახიდან გაიქცა.

ჩემ სიტყვებში ეჭვი მეპარება.

მართალია მამამისია ყველა უბედურების მიზეზი მაგრამ ის იმდენად უცოდველი, დაუცველი და წმინდაა.

როგორ შემეძლო, მას როგორ ვექცეოდი უხეშად. მასზე ვძალადობდი.

-ნაილ! სინდისი გქენჯნის?!_სახეში ხელი გავირტყი. ლოყებზე ჩამოგორებული ცრემლები მოვიწმინდე და დიდი შავი პარკი ავიღე.

13 ❗ 🔞Where stories live. Discover now