-გაიღვიძე.._ნაილის ხმა ჩამესმის.. არ მინდა გაღვიძება და კიდევ ერთი ადამიანის სიკვდილის ნახვა..
მეორე მხარეს გადავბრუნდი.. ნაილის ხმა აღარ გამიგონია.. მაგრამ ვგრძნობდი რომ რაღაც ისე არ იყო ამან კი თვალების გახელა მაიძულა.. პირველი რაც დავინახე ნაილის შიშველი მკერდი იყო.. მარცხენა ხელს ეყრდნობოდა და ზემოდან დამყურებდა..-ისაუზმებ თუ ჯერ საქმეს მივხედოთ?
-ნორმანული ხარ? ისე მეკითხები თითქოს საქმეში ყვავილების მოვლას გულისხმობდე.!.შეიძლება მათი სიკვდილი შენთვის არაფერს ნიშნავს მაგრამ ეს ყველაფერი ჩემთვის რთულია!..
-ანუ არ გშია.._საწოლზე დავჯექი და მისკენ მივბრუნდი..
-ვერ გაიგე რა გითხარი?! არ მინდა იმ ოთახში შემოსვლა..
-ან იმას გააკეთებ რასაც გეტყვი ან.._საწოლიდან წამოფრინდა.. ჩემკენ მოიწია.. წელზე ხელი მომხვია და ზემოდან მომექცა.._...სიკვდილამდე გიხმარ.._ჩემიდან გადავიდა.. ხელი მომკიდა და საწოლიდან ჩამათრია.. წინ მიმიძღვოდა მეკი უკან მივდევდი.. კიბეებზე ჩასვლისას ლამის დავიმტვერი.. ოთახში შემაგდო და თვითონაც შემოვიდა..
სკამზე ჯეიმსი იყო დაბმული..არა.. ოღონდ ის არა.. ის ხომ კარგი ადამიანია..
-ჯიმ.._მასთან მივვარდი.. სახეზე მოვეფერე.. ნაილმა ხელი მომკიდა და უკან დახევა მაიძულა.. ჯეიმსის წინ დამაყენა.. თვითონ კი ჩემს უკან დადგა.. ხელში დანა ეჭირა.. მეტალი წითელი იყო.. აშკარად ცხელია ... ნაილმა დანის წვერი ჯეიმსის მკლავზე აასრიალა.. ჯიმი შეკრთა.. თვალი გამისწორა და ცდილობდა ტკივილი შეეკავებინა.. ნაილმა დანა ხელში შემომაჩეჩა..
-მოკალი.. თორემ ვაწამებ.._დაიჩურჩულა ნაილმა და ჩემთან უფრო ახლოს მოვიდა..
-ჰელენ.._ძლივს ამოილუღლუღა_მი..მიყვარხარ.._ დანა მის მუცელზე გავაჩერე და მთელი ძალით დავაწექი.. ჯეიმსისკენ დავიხარე და ვაკოცე.. ვგრძნობდი როგორ ეყინებოდა ტუჩები.. ცრემლები წამომცვივა..
ნაილმა ხელი დამავლო თავისკენ მიმაბრუნა და სახეში ძლიერად გამარტყა.. ძირს დავვარდი..
YOU ARE READING
13 ❗ 🔞
Fanfiction"...შენ იქნები ჩემი 'თოჯინა'_მითხრა მან.. რას ნიშნავს თოჯინა? მის ლამაზ ცისფერ თვალებს ვუყურებდი ის ისეთი მშვიდია მაგრამ ეს სიმშვიდე ძალიან მაშინებს..ოთახს თვალი მოავლო და მზერა სკოტზე შეაჩერა..._პირველი შენ იქნები..._ღრმად ამოისუნთქა და კარისკენ წა...