012 park jimin!! mulla ei ole menkkoja

576 70 32
                                    

- Park Jimin -

Edellisenä päivänä olimme matkustaneet poikien studiolle.

Siinä me istuttiin, valkoisella nahkasohvalla Yoongin kanssa juoden kahvia, kun koko muu porukka juoksenteli jossain muualla.

Hetken kuluttua muut päättivät tulla takaisin seuraamme litkimään kahvia ja miettimään päivän aikataulua.

"Okei hei jätkät, mitä haluisitte tänään tehä?" Yoongi kysyi ja hörppäsi höyryävää kahviaan.

"Emmä oikeen tiiä" Taehyung vastasi samalla kun etsi kiihkeästi kaapeista itselleen kuppia.

"Jos kahvikuppii etit niin toi eka kaappi oikeella, ja no mulla on tänään studiopäivä. Haluutteko tulla kattoon mun treenejä?" Yoongi kysäisi, nousi sohvalta ja kävi huuhtelemassa tyhjän kupin.

"Joo!" huudahdin ajatellessani Yoongia ja treenaamista, oli se sitten laulua tai tanssia tai ihan mitä tahansa.

"On se mun poika innoissaan kun ei tarvi ite mitään tehä" Jin naurahti ja hymyili.

"Ole sinä hiljaa siellä! Et säkää mitään jaksais tehä, jos nyt ihan rehellisii ollaan" vastasin kireästi ja samalla sekunnilla Jin lopetti naurunsa ja tuijotti suoraa sieluuni niin vihantäyteisenä kun vain pystyi.

"No sori mamma, onko menkat?" kysäisin vielä perään jotta pitkä tuijotus loppuisi.

"Park Jimin!! Mulla ei ole menkkoja!" Jin huudahti, nousi sohvalta ja oli valmis kuristamaan mut elävältä. Nousin nopeasti itsekkin sohvalta ja olin juuri ottamassa juoksuaskelia, kunnes törmäsin, Yoongiin.

oikein mahtavaa iltaa kaikille

mulla on menkat, mua vituttaa, mua ärsyttää, mua vituttaa vähän lisää, mua itkettää, mua vituttaa vielä ihan pikkusen enemmän ja haluun suklaata

JA KAIKEN LISÄKS ME LÄHETÄÄN HUOMENNA KESKELLE EI MITÄÄN MUN ÄIDIN, PIKKUVELJEN, ISÄPUOLEN, MUMMUN, PAPAN JA ENON KAA JA NIINKU EI JA SINNE AJAA YLI 10TUNTIA 😭😭

ja nyt mua sattuu mahaan :)))

also, i hope so sä pidit tästä osasta, et vihaa mun ranttia ja mä meen nyt kattoon nf ja syömään sitä hiton suklaata

JA KUKAAN EI TAJUU ETTÄ MUA NYT SATTUU VITUTTAMAAN TODELLA PALJON JA KAIKKI VAA NAURAA MULLE KU HUUDAN KU MUA VITUTTAA

öitä <3

- lunanennn

instagram pt 2 -» btsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang