BÖLÜM 5 -ŞEKER KOMASI-

85 9 0
                                    

-1 hafta sonra-

Sabah rutin olarak çalan alarmımın sesiyle uyandım. Tuvalete gittim çişimi yaptım jsjs o değilde pepee nin şarkısı geldi la aklıma. Neyse yav of. Başka şarkı açıyım bari de unutıyım bu kafamdaki mallığı. Bugün cuma zaten gidiyim bi Dark Horse açıyım da çarpılıyım. Anladınız mı inceyi? Hani illu nun şeysi ya- neyse la annayamazsınığğzz. Çünkm ben çk zkym çk .s.s eheh neysem işlerimi halledip dolabimin karşısına geçtim.

Bu arada en son Bay Taş bana çıkma teklifi etmişti orda kalmıştık dimi? Evet. Nasıl bildim ama sksksk. Ama ben çıkma teklifini kabul etmedim çünkü daha yeni tanıştık. Bilmiyorum yani fazlada tatlu deyıl zaten. Yani bence öyle. Biraz arkadaş olalim dedim. Çok klişe bilyorum ama dedim gitti valla. :)) neyse öle işte.

Bu arada ben Bordo dar pantolonumu giydim. Üstüne beyaz askılı onun üstüne ise kot siyah renkte ceplerinde küçük zımblar olan gömleğimi giydim. İlk 3 düğmesi hariç hepsini ilikledim,düğmeledim,kapattım, kilitledim, cilaladım falan xdkmdks. Çantama kipatlarımı yerleştirdim ve makyaj saç falan yapmaya giriştim. Gözüme bi siyah kalem çektim ve sitah rimel sürdüm. Dudaklarıma şeftali rengi parlatıcımı sürdüm. Saate baktım hastir okula 20 dk vardı lan. Abim nerde benim? Buralarda bi mal abi olcaktı ama? Nerdeeağğ?? Yok mu? Hiç mi? Neyse saçımı açtım taradım ve odadan çıktım

Abimin odasına girdim. Girmedim, daldım bildiğin ama napıyım geç kaldık aq.

"Eylem. "

"Geç kaldık yürü" diyerek kolundan çekiştirmeye çalıştım ama no icraat kütük mübarek lan. Bi cm kıpırdamadı yerinden o değilden ben hep küçükkten santimetre yle cm nin ne alakası var diyodum. Çünkü santimetrede c harfi yok ya ondan sjsjaskaj.. Zeka fışqırırqeneee..

"Eylem bi sakin ol mal" diyerek

odadan çıktı.

Lan parfüm unuttum ya la ben. Şimdi odama gitmeye üşeniyom bak. Bir Eyloş klasiğiii :pp Eheh.

Abim odadan çıktı dimi? Çıktı.

Zeqi Eyloş iş başındaağğ.

Pıtı pıtı abimin odasına girdim ve en sevdiğim parfümünü alıp üstüme bocaladım. Eheh. [yazarınız burda bi arkadasının (!) kokusından bahsediyor -_-) oh mis valla.

Aşağı indim ve abimin arabasına bindim. Abim direk bana döndü. Eheh. Çaktı tabi.

"Eylem sen yine-"

"çabuk ol geç kalıcaz mal"

"Eylem. Ya sen yi-"

"Aslı hoca kızcak yürü ilk dersim geometri"

"banane senin ilk dersinden lan"

"ilk dersin inkılap mal bas gaza."

"hasiktir valla lan."

Eheh piç sımayliiii ^_^

Neyse okula vardığımızda koşarak sınıfa daldım.

"selam genşleer. Oh beeğ aslı reyiz gelmemiş" -geometri hocası.- diyerek kapıda bekledim. Sınıfın yarısı özellikle Heves arkama bakıyodu.

Noldu be? Noluyo aq? Sanarsın Castin var. O derece bakıyolar işte.

Arkama bakmaya korkuyorum. Umarım gelen Castindir yoksa bana güzel bi As long as you love me dayağı gelicek.

(bu arada Justin Bieber'ın As long as you love me klibinde bi adam ona dayak atıyodu. Vay piçşerromal.işte ondan bahsettim ben)

Ben hiç arkama bakmadan yerime süzülmeye çalıştım.

"Eylem Uçar." kim ya Eylem.? Aa kimmiş Eylem? Tanımıyom ben onu. Valla bak. Hele Uçar soyadıyla hiç alakam yok. Aslında benim soyadım Kaçar. Xjxsksjsj :D (puaa)

Yavaşça arkama döndüm. Eheh Aslı reyizz

"Aa hoccaaamm. siz mi geldiniiz??"

"Bu dersin çıkışında yanıma gel Eylem. Sana şeker vericem de yavrum"

Şeker?? Vat? Beni bu kadar mı çok seviyonuz hocam yaa :))

Eveet geometri bitti. Ve ben hocanın yanına gittim dediğim gibi. Şeker diye bana 200 test verdi mal karı. Hay ben geometricinin aq yav of. Aqaqaqaqqqq. Yarına kadar bitircekmişim. -_- eğer bitirmezsem 200+ 200x20 soru daha. offf

Ölürsem şeker komasından öldü diyin artık.

Evet yazarınız bunu bayram ödevlerinden esinlenerek yazdı. Puaa sksjs 200 soru olsa neyse lan her dersten 200 den fazla soru bitcek. Biçez dershane hocaları durum vahim arkdslr.

Bu arada bayramınız mübarek olsun mümin kardeşlerim. -_-

VOTE VE YORUM PLSS ^^ :**

BEN NORMAL DEĞİLİM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin