Shawn, genç kızı odada yanlız bıraktıktan sonra derince bir nefes alarak hızlıca kendini duvara yasladı. Gözlerini sımsıkı yumduğunda sakinleşmek için düzensiz nefeslerinin dinmesini bekledi. Neden bu kadar dağıldığına anlam veremiyor, aynı zamanda tamamen normal karşılıyordu. Haftalardır sesli bile düşünmemişti. Ardından ise en çok korktuğu şey başına gelmiş, biri yaşadığına tanıklık etmişti.
Şimdiyse saatlerdir o kızın evinde hala neden olduğunu anlayamıyordu. Yoluna tamamen devam etmesi gerektiği halde o, kıza bütün her şeyi anlatmıştı. Emin olduğu tek şey ise bu ikisi için de ciddi şeylere sebep olacaktı.
Güçlü bir şekilde yutkunduktan sonra başını dikleştirdi ve neden yaşardığını bile bilmediği gözlerini bir kaç kere kırptı. Başındaki yara yavaş yavaş acısını tekrar gösterirken adımlarını ileri attı ve üst katın koridoruna göz gezdirdi.
Aşağıya inebilirdi fakat kıza bu katta olacağına dair söz vermişti. Bu yüzden merdiveni pas geçerek ilerideki iki kapıya doğru yöneldi.
İlkini yavaşça araladığı sırada kaşları gördüğü küçük bir televizyon ve yumuşak olduğu belli olan bir koltukla birlikte çatıldı. Kenara saçılmış film kasetleri neredeyse küçük bir yığın oluşturuyor gibiydi. İçeriye adımlarını attı ve televizyonun kırmızı düğmesine basarak gelen cızırtı sonucu içindeki filmin dışarıya çıkışını izledi. Eline aldığı kasedi kısaca inceledi, üzerinde hiçbir şey yazmaması ile pes etti ve
yavaşça kasedi yuvasına geri bıraktı, ardından itti.Arkasına dönerek diğer kasetlere bakacağı sırada küçük bir cızırtı küçük odayı tamamen doldurdu ve bu Shawn'ın kafasını hızlıca geri arkasına çevirmesine sebep oldu. Odaya hızlıca göz atarken televizyonun rengi soluk ekranında bir hareketlendirme oldu ve Shawn gözlerini tamamen ekrana dikkatlice dikti.
Ekrandaki hareketlenme sabit bir hal aldı ve oldukça eski olduğu belli olan kayıt amatörce yapılan çekimi belli edercesine bir odanın tavanını çekip durdu. "Stella! Burayı çekmen gerekiyor!" Küçük bir kız sesinden sonra kameranın açısı düzeldi ve bir kızı kucağında bir kedi ile çekmeye başladı. Shawn gözlerini hafifçe kısarak bir adım daha attı ve izlemeye devam etti.
"Tamamdır Mallory. Seni çekiyorum!" Stella denen kızın hevesli sesiyle Mallory kocaman gülümsedi ve minik ellerinden biri kediyi kucağında tutmaya çalışırken diğeri önüne gelen hafif kıvırcık saçı geriye attı. Neredeyse kucağından kayıp gidecek olan minik kediyi son anda yakalayarak kameraya karşı şaşkın bir bakış attı ve ikisi de gülmeye başladı.
"Merhaba! Ben Carmen, ah hayır üzgünüm Mallory. Ve bu da küçük bir kedi." Stella kıkırdadığında Shawn küçük Mallory'in ufak bedenine ve tatlı yüz hatlarına baktı. Neredeyse gülümseyecek gibi hissetmişti. Aptal hareketleri çocuksu halinde onda tatlı duruyor, aynı şekilde aptal bir tebessümü oluşturuyor gibi hissediyordu.
"Tanrım Mallory! Biz ona isim bulmadık!" Dedi heyecanla kameranın arkadasındaki kız. Görüntü bir kaç saniyeliğine sarsıldı ve geri düzeldi.
"İsim mi?" Dedi Mallory kafası karışmış bir şekilde. Gerçekten isim düşünüyor gibiydi. "Evet! Biz onun annesiyiz ve anneler çocuklarına isim koyar Mallory." Mallory omuzlarını silkti ve kucağında hafif teprenen kediyi daha dikkatli tutup onu yavaşça sallamaya başladı. Küçük bedeni tamamen sallanıyordu ve bu görüntü tekrardan Shawn'ın tebessümünü canlandırdı.
"Benim annem bana isim koymadı." Dedi Mallory normal bir tavırla. Shawn'ın tebessümü hafifçe silindi ve boyundan dolayı görmekte zorlandığı yere yakın televizyona doğru hafifçe eğildi ve koltuğa yerleşerek ellerini dizlerinde birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death / Shawn Mendes
Fanfiction"Ünlü şarkıcı ve söz yazarı Shawn Mendes, evinde aşırı dozdan dolayı ölü bulundu. Ekipler şuan cesedini almak için evine girmiş bulunmakta. İntihar mı kaza mı olduğu bilinmiyor."